Dziury w podłodze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziury w podłodze
Witam!
Tak jak w temacie,kupiłem Golfa 3 1.8 benzyna z 1993 roku,kupilem go w komisie i przy kupnie sprawdzalem go rowniez na kanale i było widac ze trzeba zakonserwowac podwozie jednak podczas tej czynnosci okazało sie ze podłoga jest w kilku miejscach skorodowana.Mozna to jakos naprawić??Nie wiem dospawać jakaś blache w tych miejscach?/Prosze o opisanie mi czynnoscie jaka proponujecie o ile wogole mozna cos zrobic.Pozdrawiam
Tak jak w temacie,kupiłem Golfa 3 1.8 benzyna z 1993 roku,kupilem go w komisie i przy kupnie sprawdzalem go rowniez na kanale i było widac ze trzeba zakonserwowac podwozie jednak podczas tej czynnosci okazało sie ze podłoga jest w kilku miejscach skorodowana.Mozna to jakos naprawić??Nie wiem dospawać jakaś blache w tych miejscach?/Prosze o opisanie mi czynnoscie jaka proponujecie o ile wogole mozna cos zrobic.Pozdrawiam
Rafal
Witaj
spawanie jak to spawanie zawsze w miejscach spawanych bedzie korodowało szybciej czy to spawnie metoda MIG czy MAG gnic bedzie (blacha jest wypalona w miejscu spawania odtłuszczona). Ja proponuje uzyta przez zemnie metode prosta tania. polega na wyciagnieciu dywaniu wszystkie go z wnetrza nastepnie usuniecia rdzy z miejsca korozji zabezpieczenie jakims preparatem lub farba Hamerait jest dobry. Nastepnnie po wyschnieciu wszystkiego dociecie kawałka blachyi przyczepieniu go do podłogi od dołu nitami miedzy blache a podłoge mozna dac jakis srodek uszczelniajacy np. do montazu szyb. i zapackaniu wszystkiego jakas masa bitumiczna anty korozyjna. Metoda moze mniej efektowniejsza niz spawanie ale o wiele trwalsza ( bez ingerencji zabezpieczona fabrycznie blache
spawanie jak to spawanie zawsze w miejscach spawanych bedzie korodowało szybciej czy to spawnie metoda MIG czy MAG gnic bedzie (blacha jest wypalona w miejscu spawania odtłuszczona). Ja proponuje uzyta przez zemnie metode prosta tania. polega na wyciagnieciu dywaniu wszystkie go z wnetrza nastepnie usuniecia rdzy z miejsca korozji zabezpieczenie jakims preparatem lub farba Hamerait jest dobry. Nastepnnie po wyschnieciu wszystkiego dociecie kawałka blachyi przyczepieniu go do podłogi od dołu nitami miedzy blache a podłoge mozna dac jakis srodek uszczelniajacy np. do montazu szyb. i zapackaniu wszystkiego jakas masa bitumiczna anty korozyjna. Metoda moze mniej efektowniejsza niz spawanie ale o wiele trwalsza ( bez ingerencji zabezpieczona fabrycznie blache
350 tys. km i ciagle jedzie
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
kubi pisze:Witaj
spawanie jak to spawanie zawsze w miejscach spawanych bedzie korodowało szybciej czy to spawnie metoda MIG czy MAG gnic bedzie (blacha jest wypalona w miejscu spawania odtłuszczona). Ja proponuje uzyta przez zemnie metode prosta tania. polega na wyciagnieciu dywaniu wszystkie go z wnetrza nastepnie usuniecia rdzy z miejsca korozji zabezpieczenie jakims preparatem lub farba Hamerait jest dobry. Nastepnnie po wyschnieciu wszystkiego dociecie kawałka blachyi przyczepieniu go do podłogi od dołu nitami miedzy blache a podłoge mozna dac jakis srodek uszczelniajacy np. do montazu szyb. i zapackaniu wszystkiego jakas masa bitumiczna anty korozyjna. Metoda moze mniej efektowniejsza niz spawanie ale o wiele trwalsza ( bez ingerencji zabezpieczona fabrycznie blache
Można jeszcze inaczej (sprawdziłem).
Jeśli te dziury są rzeczywiście nieduże, odsłoń blachę w ich okolicy, oczyść rdzę szczotką drucianą, potraktuj odrdzewiaczem, podmaluj jakąś farbą antykorozyjną (np. hammerite) i z obu stron naklej kawałek tkaniny (np. szklanej, ma być większych rozmiarów niż otwór oczywiście) nasączonej żywicą epoksydową z utwardzaczem (da się kupić bez problemu). Potem to miejsce zmatuj papierem ściernym, znów zamaluj np. Hammeritem i na koniec biteksem (chyba, że wolisz coś innego).
Po utwardzeniu masz twardą mocną powłokę, bez spawania i wiercenia jakichkolwiek dziur. Miejsce to jest dobrze zabezpieczone przed dalszą korozją. Nawet jeśli rdza będzie tam sobie chrupać, to wiele wody upłynie, zanim wydostanie się spod tego miejsca.
Miłej pracy
Jeśli te dziury są rzeczywiście nieduże, odsłoń blachę w ich okolicy, oczyść rdzę szczotką drucianą, potraktuj odrdzewiaczem, podmaluj jakąś farbą antykorozyjną (np. hammerite) i z obu stron naklej kawałek tkaniny (np. szklanej, ma być większych rozmiarów niż otwór oczywiście) nasączonej żywicą epoksydową z utwardzaczem (da się kupić bez problemu). Potem to miejsce zmatuj papierem ściernym, znów zamaluj np. Hammeritem i na koniec biteksem (chyba, że wolisz coś innego).
Po utwardzeniu masz twardą mocną powłokę, bez spawania i wiercenia jakichkolwiek dziur. Miejsce to jest dobrze zabezpieczone przed dalszą korozją. Nawet jeśli rdza będzie tam sobie chrupać, to wiele wody upłynie, zanim wydostanie się spod tego miejsca.
Miłej pracy
Własnie jesli bedzie chrupac a nikt niechce zeby chrupała ja sprawdziłem moj sposób i nic nie chrupie uszczelnienie klejem do szyb jest idealne nie przepuszcza wody i wilgoci. włukno szklane jest dobre ale tam gdzie nie ma rdzy. Jezdze juz tak 2 lata i nic dlache tak podocinałem i powyginałem ze pasuje jak ulał i trudno zauwazyc miejsca nitowane. Tez miałem małe dziury srednica 2 - 3 cm. Naprawde polecam
350 tys. km i ciagle jedzie
No u mnie to jest zaraz przy tych otworach tam gdzie te gumki chyba spuszczania wody i teraz sam nie wiem jak to zrobic ale wiem jedno jutro sie za to zabieram wraz z wujkiem mechanikiem wiec moze cos madrego tez powie na ten temat.No i musze zobaczyc dokladnie jakich rozmairow te dziury.Mozecie mi powiedzec ktora z tych metod opisanych a moze jeszcze jakies macie jest dobra??
Rafal
Tak jak ktoś pisał włókno szklane i żywica jest dobra na całkowicie czyste i suche miejsce(czyt.bez rdzy i wilgoci) a aby tak zrobić musisz dokładnie wyczyścić do zera blachę i i tak gwarancji nie masz że jak ci wilgoć wlezie to nie odpadnie.Najlepiej albo nity i zaprawa dobra albo spawy i zaprawa dobra.
no wczoraj juz zrobilem.Jak sie okazalo po wyjeciu tej gumki blacha byla tak zrzarta ze miala po wyczyszczeniu srednice 10 cm wzialem blache pod blache dalem silikonu montazowego i to przykrecilem na sruby od wewnatrz.Pozniej sruby wyszlifowalem szlifierka a od spodu na to jeszcze dalem zywice i szmatke i wszystko uformowalem w ksztalt reszty podlogi.Jutro bede to jeszcze malowal bitexem.mysle ze dobrze postapilem.A jak wy uwarzacie??
Rafal
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości