Vr6 OLEJ Posłuchajcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Vr6zach

Vr6 OLEJ Posłuchajcie

Post autor: Vr6zach » czw kwie 20, 2006 12:56

Witam ostatnio byłem u mechaniora w dobrym serwisie i powiedział mi ze na zimnym silniku
PUCHNĄ mi KASETORy (popychacze ) a to dlatego że mam zalany olej puł syntetyczny(według mnie myślałem ze jak na przebieg 160tyś 98r pulsyntetyk bendzie najlepszy)a zalałem fullsyntetyka jak mi polecił mechanior bo mowił że olej bendzie szybciej dochodzil i niebenda puchnąc i jest wszystko git NIEPUCHNĄ już A SPRAWDZALI MI TO TAK ZE NA ZIMNYM SILNIK KAT STRASZNY DAJE SIE NA MAXA W *#cenzura#* I JAK SILNIK ZGAŚNIE TO OLEJ ZAGĘSTY oczywiscie na jałowym morze drastyczny sposob ale chociaz teraz na Fullsyntetic NIC takiego sie nie dzieje Pierwszy raz sie spotkałem z czymś takim morze miał ktoś coś podobnego ??



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw kwie 20, 2006 19:44

Vr6zach, to twoj mechanik jest dobrym młotem, jak mozna z 10 w/40 wrocić na 5w/40 !!!!!!!!!!!!!!!!!! rozszczelniasz silnik w ten sposow , wypłuczesz uszczelki itd


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » czw kwie 20, 2006 20:17

Vr6zach, to twoj mechanik jest dobrym młotem, jak mozna z 10 w/40 wrocić na 5w/40 !!!!!!!!!!!!!!!!!! rozszczelniasz silnik w ten sposow , wypłuczesz uszczelki itd
Fakt... Widziałem wykończonego w ten sposób TD 75KM... Po zmianie oleju na syntetyk zaczął brać 1l/1000km


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » czw kwie 20, 2006 20:49

Na zimnym silniku kat?? znaczy na zimnym w *#cenzura#*?
Hmmm fajny test ale mimo wszystko nie polecam bo silnik moze przezyc tylko jeden taki tescik heheh


Zamienie seryjne zawieszenie Gti Edition na sportowe

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » czw kwie 20, 2006 21:18

gratuluje pomysłowego mechanika - dobrze ,że nie zrobił takiej próby na minus 30 stopniowym mrozie :)


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pt kwie 21, 2006 07:14

Ja juz widziałem w Fordzie Focusie , auto z jakiejs firmy , przebieg grubo podad 200 000, jezdzili już na mineralnym az super mechanior wpadł na pomysł , a moze by tak syntetyku zalac, zobaczymy co sie stanie. No i stało sie po tygodniu remontował silnik bo zrobił wielkie BUU. Powodzenia przy dalszych eksperymentach , szczegolnie na zimnym silniku. Ja jak zapale VR to chwile czekamm, potem zanim sie nie zagrzeje to nawet nie mysle o *#cenzura#* go gazem


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 257 gości