Po wymianie auto zaczęło przy kierownicy wyprostowane skręcać w lewo tak że mógł bym po zakrętach jeżdzić bez trzymania kiery i dodatkowo kierę musze trzymać lekko na prawo żeby auto mi prosto jechało.
Więc co? jedziemy wiadomo na zbieżność. Ciężko było wjechać ale jakoś się dało. I tu mam kilka pytań bo może mi coś paproki źle porobili.
Zblokowali kierownica na prosto i popuszczali tylko mi drążki. Nie ściągali kół :-?
Coś tam poustawiali poustawiali, poskręcali i po jeździe zdziwko bo jest tak jak było

Sprzęt niby mają...
Mam do nich w poniedziałek przyjechać na 2 raz...
A to z poniedziałku:
Bardzo się nie poprawiło, dalej ciągnie lekko w lewo przy wyprostowanej kierownicy. Oto wydruk

jak widać zaznacyzłem czerwonymi kropkami co mi nie pasuje. Nie mieści mi się to w wartosci MIN i MAX. Wie ktoś co to jest?
sprawdzałem ciśnienie w oponach. Źle zawieszenia raczej się nie da założyć...
Może ktoś ma jakiś pomysł? albo wykres swój żeby porównać...