Auto trzyma wysokie obroty, linka gazu?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mario89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt sty 19, 2010 00:57
Lokalizacja: DW

Auto trzyma wysokie obroty, linka gazu?

Post autor: mario89 » sob cze 12, 2010 00:00

Witam
Moja sytuacja wygląda następująco.
Gdy jest zimny silnik i odpalam auto obroty sa normalne nie ma problemu żadnego, jednak gdy silnik się rozgrzeje to zaznaczam zę czasem bo nie zawszę auto samo trzyma wysokie obroty dzieję się to na luzie jak i na biegach.
Gdy jednak zgaszę auto na ciepłym silniku i odrazu je odpalę to odrazu są wysokie obroty
nawet wtedy kiedy wczesniej nie gazowal przed zgaszeniem.
Jeżdzę na lpg, ale jak przełączę na pb to nie ma różnicy.
Jedyny sposob, który jako tako mi pomaga to jak stoje na luzie na swiatłach to wdepne mocno gaz na sekunde i
wtedy obroty spadają i to mnie zastanawia co to moze być, oczywiście jest to tylko na chwilę, bo auto potem przy następnym zwalnianiu sie zniża obrotów do normalnych.
Czasem jest tak, że obroty są za wysokie ale nie jest to bardzo uciążliwe, ale są tez dni kiedy są wyższę co bardzo przeszkadza w komforcie jazdy, ponieważ nie da się hamowac silnikiem bo auto sobie przyśpiesza.

mk2 88r 1,8RP pb+lpg

Proszę o pomoc, nie wiem czy może mogę jakoś sprawdzić samemu jakieś części (to proszę o porady jak), nie wiem czy to linka gazu możę czy mogłbym to sam sprawdzic
Dodam, że dzieje sie to od służszego czasu choc mam wrażenie, że w zimę nie było aż tak często to jak teraz.
Dodam że był wymieniany krokowiec pod koniec października z powodu, że na zimnym silniku gasł bez przytrzymywania nogi na pedale gazu.
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 00:24 przez mario89, łącznie zmieniany 2 razy.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » sob cze 12, 2010 01:25

kolego regulacja położenia TPS-u się kłania :grin: no i sprawdzić działanie niebieskiego czujnika na króćcu h2o mod głowicy (poszukaj na forum, gdzieś jest opis zależności rezystencji czujnika od temperatury)

A do linki nalej oleju silnikowego lub jakiegoś smarowidła typu WD


tu masz instrukcje regulacji przepustnicy:
http://eupload.pl/files/VEFHOGQW/Mono_Bosch.rar
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 01:31 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Post autor: adikus7 » sob cze 12, 2010 08:07

Zacznij od wyczyszczenia przepustnicy,u mnie się zacinała.



mario89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt sty 19, 2010 00:57
Lokalizacja: DW

Post autor: mario89 » pn cze 14, 2010 00:23

przepustnica była czyszczona przy wymianie silnika krokowego w październiku przynajmniej tak mi mówiono
znalazłem tez na rachunku jest napisane ze była diagnostyka komputerowa



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn cze 14, 2010 11:29

diagnostyka w golfie II ? niebardzo .......


wykonaj te opcje które Ci napisałem i sprawdź niebieski czujnik :grin:
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 11:30 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 14, 2010 12:37

Lucki pisze:niebardzo
czemu nie bardzo. Jest kabel do odczytu samodzielnego kodów błyskowych a w ASO mają do tego komputerki. Czujnik sprawdza sie omomierzem - opisy na forum. Podstawa wtrysku do sprawdzenia czy szczelna, i dopiero potem zabawa z przepusnica i TPS i krokowcem, mase o tym jest na forym używaj wyszukiwarki u dołu strony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn cze 14, 2010 12:53

Kolego ten kabelek o którym mówisz służy do odczytów kodów błyskowych i wykonywane jest to w ASO przez ręczny miernik impulsów, a nie komputer.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn cze 14, 2010 14:12

A tps to niech nie rusza bo to się nie rozlegowuje conajwyzej zużywa, przepustnica lub silniczek krokówy się zacina bądź właśnie ten niebieski czujnik jest nie sprawny, błędy składu mieszanki wywołane przez lpg też mogą dać taki wynik jak również lewe powietrze, ile tych obrotów masz ? Powinno być koło 900


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] i 388 gości