zawór wg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
zawór wg
Witam
Mam taki problem, silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8 myślę,ze to wina zaworu wg? Czy słusznie? Teraz pytanie czy mogę coś zrobić bez ściągania turbiny bo mówiąc szczerze nie mam kanału , a bez tego i tak ciężki temat z jej wykręceniem?
Mam taki problem, silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8 myślę,ze to wina zaworu wg? Czy słusznie? Teraz pytanie czy mogę coś zrobić bez ściągania turbiny bo mówiąc szczerze nie mam kanału , a bez tego i tak ciężki temat z jej wykręceniem?
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
moim zdaniem jak masz mbc to nie bedzie wina wg bo wtedy cisnienie regulujesz na mbc i w nim bym szukał winowajcy albo poprostu turbo juz do koszamaniek8855 pisze:Mam taki problem, silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8 myślę,ze to wina zaworu wg? Czy słusznie?

i jak odpowiednio nie podlejesz to tez nie bedzie dmuchac
[ Dodano: 14 Cze 2010 09:44 ]
możesz pipe odkrecic i od tej stronu gruszke rozruszacmaniek8855 pisze:Teraz pytanie czy mogę coś zrobić bez ściągania turbiny bo mówiąc szczerze nie mam kanału , a bez tego i tak ciężki temat z jej wykręceniem?
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 09:45 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Dzięki Panowie, a co do turba na 99% jest sprawne bo nim zacząłem modzić silnik był bez lda i pompa była ustawiona na 0,4bara więc myślę,ze może to faktycznie ten zawór mbc
Jeszcze chce zapytać jak ta turbina będzie sie zachowywała przy pompie 10mm?
Ponoć wszyscy do takiej pompy polecają t3, ale jak zrobię pompę to i tak trochę czasu upłynie nim wezmę sie za turbine z w zględów finansowych
będę próbował najpierw z mbc bo te śruby pewnie ostro zapieczone.kkolekk pisze:spróbuj wywalić mbc i regulować na gruszce jeśli nic nieda możesz ją odkręcić bez kanału tylko troche gimnastyki są tam trzy śrubki na imbus
tej metody też spróbuje bo mniej odkręcaniaPROXII pisze:możesz pipe odkrecic i od tej stronu gruszke rozruszac

Jeszcze chce zapytać jak ta turbina będzie sie zachowywała przy pompie 10mm?
Ponoć wszyscy do takiej pompy polecają t3, ale jak zrobię pompę to i tak trochę czasu upłynie nim wezmę sie za turbine z w zględów finansowych

- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
smigaja na tej turbinie z taka pompa i troche przymula, ogólnie to najlepiej zmiana na k24 lub t3 bo jak chcesz w moc to niestety k14 troche zamałomaniek8855 pisze:Jeszcze chce zapytać jak ta turbina będzie sie zachowywała przy pompie 10mm?
[ Dodano: 14 Cze 2010 18:36 ]
to ciekawe ,wycisłes 2 bary z k14 i góry troche małokkolekk pisze:ja jeździłem na pompie 11 z tą turbiną tyle że była ustawiona na 2bar efekt zajebisty przyspieszenie super tylko trochę góry mało


Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 18:37 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
No to takie ciśnienie nie bezpieczne już dla uszczelkiPROXII pisze:to ciekawe ,wycisłes 2 bary z k14 i góry troche małotrudno z niej 1.8 wycisnac,może i do t2 bym sie nie przyczepił ,ale chyba sie pomyliłec
,długo na niej smigałes

A jaka jest pompa w jr w oryginale bo mam możliwość wymontowania tylko muszę mieć pewność,zeby na darmo nie jechać

- Michał_1977
- _
- Posty: 14300
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- Michał_1977
- _
- Posty: 14300
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Tego na pewno spróbuje bo najprościej chociaż mbc nowe było i nie powinno być takiej przygody, ale też sprawdze, ale bardziej obstawiam na wg, bo wczesniej nie było pompy z lda i turbo tak sobie dmuchało te 0,4bara przez x czauMichaś_1977 pisze:To wywal MBC i podkręć wkrętem regulacyjnym przy WG.
Jak nie pomoże,to znaczy,że zapieczony
- Michał_1977
- _
- Posty: 14300
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
tez tak czasem bywa ze mbc poprostu do dupy ,jak masz k14 to spróbuj gruche zakrecic
[ Dodano: 15 Cze 2010 10:57 ]
ujme to tak jak nie masz zamiaru bardzo krecic silnika to nie ma co sie bawic w pompe 10mm ja mam 9mm i t3 i bardzo dobrze to mi smiga
1.2 bara jeszcze uszczelki nie wudmuchało jest nowa ale czekam jak sie ta skonczy,na pompie 9mm i k14 mozna nawet spokojnie 105 koni zrobic mysle za na ten silnik to wystarczajaca moc 
9mmmaniek8855 pisze:A jaka jest pompa w jr w oryginale
[ Dodano: 15 Cze 2010 10:57 ]
ujme to tak jak nie masz zamiaru bardzo krecic silnika to nie ma co sie bawic w pompe 10mm ja mam 9mm i t3 i bardzo dobrze to mi smiga


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości