Eibach 40/40 - przod wysoko

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Eibach 40/40 - przod wysoko

Post autor: Gashkas » sob cze 12, 2010 19:42

Witam,

Jestem na etapie podnoszenia swojego Golfa.
Dzisiaj zmienilem sprezyny w moim zawiasie FK, zostaly amory te same a poprzednie sprezyny (podobno byly 60/60, choc przod jakby duzo nizej siedzial) zastapilem Eibachami 40/40. Wiem, ze przy takim setupie przod bedzie wyzej ale ukazal mi sie taki widok:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Na zdjeciu zbytnio tego nie widac ale mam wrazenie jakby przod az za nadto sie dzwignal, napewno wiecej niz 2cm, prawie jak seria na zywo wyglada w moim odczuciu. Tyl jest ok, poszedl minimalnie do gory.
Co radzicie, szukac talerzykow obnizajacych lub odrazu sprezyn -60 na przod? Nie chcialem 60/40 bo balem sie ze usiadzie z przodu tak jak na poprzednich ale jednak chyba tylko takie rozwiazanie zostalo? Narazie wykluczam gwint choc bylby on najlepszym rozwiazaniem.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz cze 13, 2010 22:06

a amory masz seryjne czy "sportowe" ?? zawsze tak jest, że jest większa dziura z przodu dlatego aby tego uniknąć kupuje się -60/-40 :grin:

[ Dodano: 13 Cze 2010 22:07 ]
albo jeśli masz seryjne amory z tyłu to poszukaj takich z regulacją na talerzyku i podnieś tył


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn cze 14, 2010 00:00

rysiektr pisze:a amory masz seryjne czy "sportowe" ??
Sport, FK.
rysiektr pisze:zawsze tak jest, że jest większa dziura z przodu dlatego aby tego uniknąć kupuje się -60/-40
Wlasnie wiem, ale nie spodziewalem sie, ze jest az taka roznica.
albo jeśli masz seryjne amory z tyłu to poszukaj takich z regulacją na talerzyku i podnieś tył
Podniesc i tak podniose na probe ciut, o 2 stopnie moge talerzyki z tylu podniesc.

A co do tego przodu to chyba znalazlem odpowiedz - wg katalogu sa to sprezyny obnizajace o 30mm, do aut typu Vento, Golf III w ktorych to wg poducenta dopuszczalny docisk przedniej osi wynosi ok 100 wiecej niz w Mk II. Pewnie dlatego tez siedzi niecale 30mm mniej niz seria :helm:
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 00:01 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn cze 14, 2010 09:16

pakuj VRa to siądzie :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn cze 14, 2010 10:09

Gashkas, ja miałem -40 i nie było takiego problemu zwłaszcza jak masz diesla ,ja miałem springi uniwersalne , a ty musisz miec bardzo twarde jak to nie siadło lub cos sknociłes przy zakładaniu :grin:



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn cze 14, 2010 13:58

rysiektr pisze:pakuj VRa to siądzie
predzej 1,9 i duuuzy FMIC :satan:

PROXII, normalne Eibachy, mega twarde jakos nie sa. Moze tak siedziec faktycznie przez to, ze one dedykowane do Mk3/Vento sa? Tamte maja ciezsze przody troszke chyba albo? No i tylko -30 te sprezyny sa. Roznica jest dosyc spora, ze tak powiem :crazy:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn cze 14, 2010 18:25

Gashkas pisze:Moze tak siedziec faktycznie przez to, ze one dedykowane do Mk3/Vento sa?
raczej nie chyba ze sa dedykowane do wiekszych pojemnosci

[ Dodano: 14 Cze 2010 18:27 ]
Gashkas pisze:Tamte maja ciezsze przody troszke chyba albo? No i tylko -30 te sprezyny sa.
ale mozesz miec twardsze + [-30]daje różnice



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn cze 14, 2010 18:49

PROXII pisze:Gashkas napisał/a:
Moze tak siedziec faktycznie przez to, ze one dedykowane do Mk3/Vento sa?

raczej nie chyba ze sa dedykowane do wiekszych pojemnosci
Wg stronki to chyba wszystkie wersje silnikowe jak sie nie myle.
PROXII pisze:Gashkas napisał/a:
Tamte maja ciezsze przody troszke chyba albo? No i tylko -30 te sprezyny sa.

ale mozesz miec twardsze + [-30]daje różnice
W sensie, ze co? ;)


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Vanish
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: pt sty 08, 2010 19:56
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Vanish » pn cze 14, 2010 21:16

Musze kiedys podbić na bajer :)


Było:
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt cze 15, 2010 11:12

Gashkas pisze:W sensie, ze co? ;)
w takim sensie ze w mk2 przy np.-40/-40 przód był wyżej ,chyba ze były miekie springi jak u mnie i ja nie miałem takiego problemo :chytry: , a ty piszesz ze przód to - 30 to napewno bedzie widac różnice, bo jak bys nie zauważył to w mk2 tylne nadkole jest troche niżej,zmien te przednie springi i bedzie lepiej pozdro



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt cze 15, 2010 14:05

PROXII, dokladnie jest jak piszesz :bigok:

takze juz zalatwiam sprezyny -40, kapcie wloze 195/50 i powinno byc lepiej :bajer:

a jak juz to nie spelni oczekiwan to doloze talerzyki obnizajace :helm:

pozdrawiam :pub:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 15, 2010 15:08

widac po foto nawet ze nadkole przednie jest polkolem a tylne jest splaszczone dlatego jest takei zludzenie ze tyl siedzi a przod nie
jak duzo nie przejechales to sie ulozy jeszcze przod nizej ale tak czy siak lepiej 60/40


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt cze 15, 2010 15:40

MAPET pisze:tak czy siak lepiej 60/40
sprobuje przod na 45-55 polozyc, zobacze co z tego wyjdzie ;)


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 15, 2010 15:46

jest albo 40 albo 60 :) tamte inne mm to juz tylko opis producenta wg mnie :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości