Problemy z rozgrzanym silnikiem, gaśnie podczas jazdy...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karolinkaa20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 12:15
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Problemy z rozgrzanym silnikiem, gaśnie podczas jazdy...

Post autor: karolinkaa20 » ndz cze 13, 2010 12:35

Witam Panowie, mam pytanie... Jezdze golfemIII 1.6 benzyna + LPG, 94 rok, i mam problem. Pali na dotyk, wszystko jest ok, zmienilam: swiece, przewody, palec, kopulke i cewke. Problem pojawia sie tylko wtedy gdy silnik ma juz stala temperature, a mianowcie, gdy jest rozgrzany - gasnie, bez wzgledu na to czy jade czy stoje. Jak juz zgasnie przecieram palec rozdzielacza papierem, zakladam kopulke, odpalam i jade. Bez przeczyszczenia nie odpala. Czy to moze byc czujnik Halla, czy temp.? :chytry: :kufel: Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz cze 13, 2010 21:50

Rozumiem,że wymiana kopułki i palca nastąpiła po tym jak się pojawiło gaśnięcie silnika?



Awatar użytkownika
karolinkaa20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 12:15
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: karolinkaa20 » ndz cze 13, 2010 21:58

Tak, oczywiscie. Jak zaczal gasnac, to zawsze trzeba bylo ta kopulke przeczyscic i jechal dalej:) Ale ta wymiana nic nie dala...


Karolinka

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz cze 13, 2010 22:12

I przed przetarciem papierem w środku kopułki jest czysto? NI pomaga naprzykład poruszanie kabelkami od czujnika halla?



Awatar użytkownika
karolinkaa20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 12:15
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: karolinkaa20 » ndz cze 13, 2010 22:16

Nie wiem co jest przyczyna gasniecia, bo za kazdym razem kiedy sciagam kopulke odlaczam czujnik Halla, wiec moze z nim cos nie tak... Kopulke mam zalozona od wczoraj a sniedz jest lekka (ale to chyba normalne). Co mam dalej zrobic?:)


Karolinka

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz cze 13, 2010 22:32

Przy następnym zgaśnięciu nie zdejmuj kopułki, tylko odłącz i podłącz ponownie wtyczkę czujnika.



Awatar użytkownika
karolinkaa20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 12:15
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: karolinkaa20 » ndz cze 13, 2010 22:35

I jezeli odpali to znaczy, ze co? :chytry:


Karolinka

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » ndz cze 13, 2010 22:36

kiedyś czytałem coś podobnego i jaja robiła wilgoć

ale możliwe ze czujnik halla

trzeba vaga zapodac

zrób tak jak ktoś dziś pisał na forum daj zgasnąć silnikowi podczas jazdy całkowicie na biegu patrząc na obrotomierz i jeżeli obrotomierz powoli opadnie to kopułka a jeśli opadnie w momencie braku zapłonu na 0 to uwalony czujnik halla

bo czujnik halla daje impuls obrotce
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 22:37 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
karolinkaa20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 12:15
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: karolinkaa20 » ndz cze 13, 2010 22:43

No super:) Zrobie tak jak mowisz. I dam znac co potem... Dzieki bardzo za info:)


Karolinka

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości