Jeden halas z silnika przy kilku uruchomionych układach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jeden halas z silnika przy kilku uruchomionych układach
Witam
Może zaczne od poczatku. Najpierw zaczeły sie problemy od klimy, przy włączonej klimie z silnika wydobywał sie metaliczny przerywany dzwiek, przy wentylatorze bylo podobnie ale znacznie ciszej. pojechalem do mechanika i oczywiscie objawy te ustały i nic nie znalazl i faktycznie bylo przez pewien czas ok. teraz problemy wrocily i to wieksze. procz klimy doszły dodatkowe dzwieki z silnika, takie buczenie ze stukaniem i świstaniem, podczas skrecania kól przy niewielkich predkosciach, przy hamowaniu i kiedy stoje i wcisne hamulec jest to samo. Wszystko na biegu jałowym. Dzwieku te ustaja w wiekszosci jak wcisne troche gazu. Ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic? dodam ze kierownica mi sie trzesie gdy stoje na luzie ale to było juz wczesniej.
Jest to golf 4 1.9 Tdi 100km z 2002r.
Może zaczne od poczatku. Najpierw zaczeły sie problemy od klimy, przy włączonej klimie z silnika wydobywał sie metaliczny przerywany dzwiek, przy wentylatorze bylo podobnie ale znacznie ciszej. pojechalem do mechanika i oczywiscie objawy te ustały i nic nie znalazl i faktycznie bylo przez pewien czas ok. teraz problemy wrocily i to wieksze. procz klimy doszły dodatkowe dzwieki z silnika, takie buczenie ze stukaniem i świstaniem, podczas skrecania kól przy niewielkich predkosciach, przy hamowaniu i kiedy stoje i wcisne hamulec jest to samo. Wszystko na biegu jałowym. Dzwieku te ustaja w wiekszosci jak wcisne troche gazu. Ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic? dodam ze kierownica mi sie trzesie gdy stoje na luzie ale to było juz wczesniej.
Jest to golf 4 1.9 Tdi 100km z 2002r.
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 21:15 przez xSmialek, łącznie zmieniany 2 razy.
Zgadzam się.Waqa pisze:ja bym zaczął od wymiany paska wieloklinowego i gruntownym przejrzeniu wszystkich kol kierunkowych i samego napinacza, bo z tego co piszesz to źródłem tych dźwięków jest otoczenie owego paska. życzę powodzenia w walce.
A jeżeli dźwięki nasilają się przy włączaniu różnych urządzeń pobierających energię elektryczną to znaczy że alternator jak dostaje obciążenia to również stawia opory i pasek ma ciężej, jak kręcisz kierownicą to pompa od wspomagania stawia opory i też przez to może hałasować.
Mi osobiście większość objawów o których piszesz pasuje do wypracowanych rolek paska wieloklinowego.
:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:
ok dzieki wielkie. jutro pojade do mechanika, zobaczymy co on na to
ok bylem dzis u mechanika i naprawili
Okazalo sie ze kolo alternatora sie nie krecilo. cala nieprzyjemnosc kosztowala mnie 320zl
ok bylem dzis u mechanika i naprawili
Okazalo sie ze kolo alternatora sie nie krecilo. cala nieprzyjemnosc kosztowala mnie 320zl
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 18:20 przez xSmialek, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości