Kilka pytan w sprawie zawieszenia i przeniesienia napedu :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
wymiana to male piwo... ja swoje kupilem po 25 zl i po roku padlo ... a jakiej firmy polecasz? a autko stuka sobie dalej chociaz juz mniej ... wiem ze jeszcze mam wewnetrzna galke do wymiany... moj wynalazek z tulejkami nie ma zadnych luzow wiec albo lozysko mc persona albo galka (chociaz jest malo wybita ) albo moze polos... jest w niej cos co moze bic oprocz przegobow ktore juz sprawdzilem?
jest na to rada dość spory młotek i palnik gazowy w celu podgrzania uchaKamilW pisze:nie da sie wymontowac galki ze zwrotnicy... jest tak pordzewiane mocowanie ze nie da sie tego wyjac...
(ale nie do czerwoności - chodzi o to by tylko mocniej zagrzać ucho a nie swożeń od drążka - zasada rozszerzalniści metalu) zwrotnicy, po zagrzaniu ucha trzeba dość mocno uderzać w to ucho ale tak by go nie poniszczyć, i po gałce od str. gwintu, jeżeli to nie pomoże (a musi) to na warsztacie zrobią to za pomocą ściagacza, ale jeżeli nie masz na nim luzów to szkoda go wymieniać
...
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam Panowie... jestem w szoku!!! Pojechalem do sklepu zeby kupic nowy drazek... ale ze obok jest moja stacja diagnostyczna to postanowilem ze przed kupnem podjade tam zeby diagnosta powiedzial co jest wybite... wiec pojechalem i jakiz bylo moje zdziwienie jak diagnosta przejechal moim samochodem cala sciezke, sprawdzil amorki, hamulce, luzy, spaliny, dal mi wydruk z kompa co jest do poprawki, udzielil wskazowek jak co nalezy zrobic, wyjasnil mi kilka nurtujacych mnie spraw m.in. ksenonow, i kilku innych przerobek.... i nie wzial za to ani grosza !!!!!!!!! Grzecznie zaprosil mnie na przeglad i zapewnil ze jesli wymienie ten stworzen i uszczelnie kapiacy silnik to autko spokojnie przejdzie przeglad.... no myslalem ze sie wywruce!!! No i po doznanym szoku pojechalem do sklepu gdzie nabylem uzywana lecz w 100% sprawny stworzen orginal VW, uszczelke pod miske REINZA i uszczelke pod chlodnice oleju i lzejszy o 32 zl odjechalem do domu... takze wyglada na to ze problem ze stukami wreszcie ma szanse pozytywnego rozwiazania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości