1.8 ABS niskie(?) obroty i trudny(?) start motoru

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

1.8 ABS niskie(?) obroty i trudny(?) start motoru

Post autor: j_a_r_o_o_o » sob cze 12, 2010 16:13

Witam,

Niedawno wymienilem silnik w moim golferze. Mam dwa pytania:
- ile powinny wynosic obroty na biegu jalowym (mam wskazowke na tej przedostatniej kresce przed 1000 obr/min, czyli obroty wynosza ok 800.
- auto stalo 2 dni nieuzywane, w poludnie kiedy byly upaly chcialem go odpalic i ku mojemu zdziwieniu musialem go przytrzymac tak ponad 5 sek. Nie odpali od reki. Potem palil normlanie - tylko za tym pierwszym razem (czy moze byc to wina , ze mialem baaaardzo malo paliwa?).

motor 1.8 ABS

pozdro!


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » sob cze 12, 2010 21:35

Obroty masz dobre, nie za niskie, nie za wysokie.
Co do drugiego pytania, to raczej będzie jakaś nieszczelność i paliwo musiało najść w przewody, albo po prostu słońce spowodowało ujście paliwa. Co do niskiego poziomu to też mógł to mieć swój udział, ale zależy też ile miałeś paliwa.



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » sob cze 12, 2010 23:04

artur b. pisze:Obroty masz dobre, nie za niskie, nie za wysokie.
Co do drugiego pytania, to raczej będzie jakaś nieszczelność i paliwo musiało najść w przewody, albo po prostu słońce spowodowało ujście paliwa. Co do niskiego poziomu to też mógł to mieć swój udział, ale zależy też ile miałeś paliwa.
co masz na mysli mowiac NAJSC w przewody?? zalac?? albo ze slonce spowodowalo ujscie paliwa?? w jaki sposob??


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » ndz cze 13, 2010 10:59

jeśli samochód stał na słońcu to paliwo mogło zacząć parować i po prostu uszło z przewodów. Wiem, bo mój też jak stoi dłużej na zewnątrz(2-4 dni) to też nie chce zapalić od razu. A co do owego najścia w przewody, to chodziło mi o to że samochód musiał pociągnąć paliwo z baku, wpuścić na pompkę i na wtryski.A to też chwilę mogło potrwać.



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » ndz cze 13, 2010 14:12

artur b. pisze:jeśli samochód stał na słońcu to paliwo mogło zacząć parować i po prostu uszło z przewodów. Wiem, bo mój też jak stoi dłużej na zewnątrz(2-4 dni) to też nie chce zapalić od razu. A co do owego najścia w przewody, to chodziło mi o to że samochód musiał pociągnąć paliwo z baku, wpuścić na pompkę i na wtryski.A to też chwilę mogło potrwać.
hmmm teraz nie wiem od czego zaczac, gdzie sprawdzic i znalezc ewentualna nieszczelnosc. A paliwa mialem naprawde malo, auto juz gaslo jak wchodzilem w zakrety (z tym tez jest dluga historia :)


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości