Chciałem zrobić to co już pewno wielu uzytkownikom przeszkadzało mianowicie przy podniesieniu kierownicy wyżej na regulacji i siedzenia na sam dół nie widać kontrolki ciśnienia oleju,przynajmniej odobom w moim wzroscie 175cm
Planowałem zdublować kontrolkę w innym miejscu , nad wskażnik paliwa bo jest tam otwór w płytce licznika przeznaczony na montaż zarówki.
Do zarówki ciśnienia oleju przylutowałem przewody i pociągnałem je do zaróweczki wciśniętej w wolne miejsce
Znawcy tematu już powinni wiedzieć co sie stało jak przekręciłem kluczyk w stacyjce
nie zauwałyłem ze do ten nowej zarówki jest już scieżka od spodu płytki, którą dochodzi jakiś prad:) Coś mi tylko przez chwile zaśmierdziało i liczniki wogóle nie daiałają.Świeci tylko podświetlenie , zegarek, i przebieg km który się nie zmienia.Nie działa zadna kontrolka, wskażniki też i mfa .
Moze ktoś mi poradzi czy to sie da naprawic i czy tymczasowo mogę sobie wstawic liczniki od zwykłego golfa np takie z zegarkiem.najważniejsze są dla mnie kontrolki i temperatura reszte moge olać narazie.
A wszystko przez jakiegoś kretyna któremu kazali to zaprojektować wyjątkowo madafaka ergonomicznie niech no ja go spotkam to mu nogi z d.......................
Dzięki za ew pomoc
Awaria liczników Golf III GTI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Troche dziwne ustawienie opisujesz.kubazak pisze:Chciałem zrobić to co już pewno wielu uzytkownikom przeszkadzało mianowicie przy podniesieniu kierownicy wyżej na regulacji i siedzenia na sam dół nie widać kontrolki ciśnienia oleju,przynajmniej odobom w moim wzroscie 175cm
Powiem Ci ze ja osobiscie siedzenie mam na maxa w dol i kiere tez na maxa w dol...
Przy takim ustawieniu nie mam problemow z widocznoscia zegarow i drogi. Mam 182 cm wzrostu.
Wygodnie tak jezdzic z kiera na maxa w gore ?
Wiesz no kazdy ma inne upodobania zresztą nie muszę dawać jej na samą góre wystarczy ze zrobie "na pół" i juz włącznik od awaryjnych zasłania mi kontrolkę oleju.A przy mojej jezdzie musze mieć wzystkie kontrolki widoczne
Przy takim ustawieniu jak masz u siebie to mam kiere na wysokosci brzucha i niezabardzo mi sie jezdzi tak:)
[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 12:46 ]
bedą pasowaly zwykłe liczniki ze slabej wersji takie z zegarkiem? czy to jest kompatybilne? Bedzie działało?
[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 20:07 ]
Nikt nie ma jakiegoś pomysłu? a moze ktoś przekładał do gti inne liczniki?
Przy takim ustawieniu jak masz u siebie to mam kiere na wysokosci brzucha i niezabardzo mi sie jezdzi tak:)
[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 12:46 ]
bedą pasowaly zwykłe liczniki ze slabej wersji takie z zegarkiem? czy to jest kompatybilne? Bedzie działało?
[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 20:07 ]
Nikt nie ma jakiegoś pomysłu? a moze ktoś przekładał do gti inne liczniki?
Zamienie seryjne zawieszenie Gti Edition na sportowe
Prawdopodobnie mógł spalić ci sie taki mały układzik, nie wiem jak sie on nazywa ale jak ja mialem identyczny problem ze swoim zegarem to ktoś mi poradził aby wymienić ten układ. Coprawda u mnie okazałosię, ze jedna wtyczka sie u mechanika rozłączyła ale może u ciebie akurat przy okazji spinora poszedł własnie te układzik. Kosztuje on w sklepie ok 2-3zł wyglada jak mały kwadracik wielkośc 1 cm x 0,5 cm na trzech nózkach i u góry z blaszką z otworem na sróbke montazową.
tam jest dokładnie to opisane : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43725
tam jest dokładnie to opisane : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43725
Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 260 gości