witam. dzisiaj sprawdziłem wtryski w moim bezpośrednim. Przerywał na wolnych a jak się przygazuje to nie.
Okazało się że jeden wtrysk leje i to konkretnie. rozebrałem , przeczyściłem, złożyłem i przedmuchałem ropą z dodatkiem benzyny ekstrakcyjnej i o dziwo zaczął całkiem rozpylać, założyłem na samochód chwile chodził super( jakieś 10-15 minut) i znowu pupa.
Da się jakoś taki wtrysk przeczyścić czy cuś?
nie słychać charakterystycznego grania iglicy jak w pozostałych wtryskach.
w td to było proste, wynmieniałeś na nowego boscha i ok. ale wtryski do tdi kosztują dużo drożej...
Wtrysk tdi zawiesza się nie rozpyla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wtrysk tdi zawiesza się nie rozpyla
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20,
wyczyść jesze raz wtryskiwacz zmień filtr paliwa i pojeździj kilkanaście dni na nurnikach.
ja mam założone i teraz nawet jak zdejmę to silnik cały czas równo chodzi.
najgorzej jak się przywiesi a nie masz nurników to pcha Ci kompresję z cylindrów do wtryskiwaczy i zapycha sadzą pasowanie Iglica-gniazdo.
ja tak pojeździłem przez kilkanaście dni i teraz założyłem za radą Pana Michaś_1977 i powiem że o ile nie ma żadnej różnicy w dynamice to jest w pracy silnika i odpalaniu i nie ma tego szarpania w momencie zdejmowania nogi z gazu tak jak przy zbyt małym wydatku resztkowym.
jak to nie pomoże to już tylko zostaje zmiania na inne albo samych końcówek albo całych wtryskiwaczy.
wyczyść jesze raz wtryskiwacz zmień filtr paliwa i pojeździj kilkanaście dni na nurnikach.
ja mam założone i teraz nawet jak zdejmę to silnik cały czas równo chodzi.
najgorzej jak się przywiesi a nie masz nurników to pcha Ci kompresję z cylindrów do wtryskiwaczy i zapycha sadzą pasowanie Iglica-gniazdo.
ja tak pojeździłem przez kilkanaście dni i teraz założyłem za radą Pana Michaś_1977 i powiem że o ile nie ma żadnej różnicy w dynamice to jest w pracy silnika i odpalaniu i nie ma tego szarpania w momencie zdejmowania nogi z gazu tak jak przy zbyt małym wydatku resztkowym.
jak to nie pomoże to już tylko zostaje zmiania na inne albo samych końcówek albo całych wtryskiwaczy.
arwam,
szarpanie mam , nurniki założone od tdi, jak pracuje silnik na nurnikach z td?
nurniki z td będą pasowały ale pewnie maja inną długość:D i trzeba bedzie doginać przewody, a szkoda
szarpanie mam , nurniki założone od tdi, jak pracuje silnik na nurnikach z td?
nurniki z td będą pasowały ale pewnie maja inną długość:D i trzeba bedzie doginać przewody, a szkoda
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości