Auto trzyma wysokie obroty, linka gazu?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Auto trzyma wysokie obroty, linka gazu?
Witam
Moja sytuacja wygląda następująco.
Gdy jest zimny silnik i odpalam auto obroty sa normalne nie ma problemu żadnego, jednak gdy silnik się rozgrzeje to zaznaczam zę czasem bo nie zawszę auto samo trzyma wysokie obroty dzieję się to na luzie jak i na biegach.
Gdy jednak zgaszę auto na ciepłym silniku i odrazu je odpalę to odrazu są wysokie obroty
nawet wtedy kiedy wczesniej nie gazowal przed zgaszeniem.
Jeżdzę na lpg, ale jak przełączę na pb to nie ma różnicy.
Jedyny sposob, który jako tako mi pomaga to jak stoje na luzie na swiatłach to wdepne mocno gaz na sekunde i
wtedy obroty spadają i to mnie zastanawia co to moze być, oczywiście jest to tylko na chwilę, bo auto potem przy następnym zwalnianiu sie zniża obrotów do normalnych.
Czasem jest tak, że obroty są za wysokie ale nie jest to bardzo uciążliwe, ale są tez dni kiedy są wyższę co bardzo przeszkadza w komforcie jazdy, ponieważ nie da się hamowac silnikiem bo auto sobie przyśpiesza.
mk2 88r 1,8RP pb+lpg
Proszę o pomoc, nie wiem czy może mogę jakoś sprawdzić samemu jakieś części (to proszę o porady jak), nie wiem czy to linka gazu możę czy mogłbym to sam sprawdzic
Dodam, że dzieje sie to od służszego czasu choc mam wrażenie, że w zimę nie było aż tak często to jak teraz.
Dodam że był wymieniany krokowiec pod koniec października z powodu, że na zimnym silniku gasł bez przytrzymywania nogi na pedale gazu.
Moja sytuacja wygląda następująco.
Gdy jest zimny silnik i odpalam auto obroty sa normalne nie ma problemu żadnego, jednak gdy silnik się rozgrzeje to zaznaczam zę czasem bo nie zawszę auto samo trzyma wysokie obroty dzieję się to na luzie jak i na biegach.
Gdy jednak zgaszę auto na ciepłym silniku i odrazu je odpalę to odrazu są wysokie obroty
nawet wtedy kiedy wczesniej nie gazowal przed zgaszeniem.
Jeżdzę na lpg, ale jak przełączę na pb to nie ma różnicy.
Jedyny sposob, który jako tako mi pomaga to jak stoje na luzie na swiatłach to wdepne mocno gaz na sekunde i
wtedy obroty spadają i to mnie zastanawia co to moze być, oczywiście jest to tylko na chwilę, bo auto potem przy następnym zwalnianiu sie zniża obrotów do normalnych.
Czasem jest tak, że obroty są za wysokie ale nie jest to bardzo uciążliwe, ale są tez dni kiedy są wyższę co bardzo przeszkadza w komforcie jazdy, ponieważ nie da się hamowac silnikiem bo auto sobie przyśpiesza.
mk2 88r 1,8RP pb+lpg
Proszę o pomoc, nie wiem czy może mogę jakoś sprawdzić samemu jakieś części (to proszę o porady jak), nie wiem czy to linka gazu możę czy mogłbym to sam sprawdzic
Dodam, że dzieje sie to od służszego czasu choc mam wrażenie, że w zimę nie było aż tak często to jak teraz.
Dodam że był wymieniany krokowiec pod koniec października z powodu, że na zimnym silniku gasł bez przytrzymywania nogi na pedale gazu.
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 00:24 przez mario89, łącznie zmieniany 2 razy.
kolego regulacja położenia TPS-u się kłania no i sprawdzić działanie niebieskiego czujnika na króćcu h2o mod głowicy (poszukaj na forum, gdzieś jest opis zależności rezystencji czujnika od temperatury)
A do linki nalej oleju silnikowego lub jakiegoś smarowidła typu WD
tu masz instrukcje regulacji przepustnicy:
http://eupload.pl/files/VEFHOGQW/Mono_Bosch.rar
A do linki nalej oleju silnikowego lub jakiegoś smarowidła typu WD
tu masz instrukcje regulacji przepustnicy:
http://eupload.pl/files/VEFHOGQW/Mono_Bosch.rar
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 01:31 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
diagnostyka w golfie II ? niebardzo .......
wykonaj te opcje które Ci napisałem i sprawdź niebieski czujnik
wykonaj te opcje które Ci napisałem i sprawdź niebieski czujnik
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 11:30 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
czemu nie bardzo. Jest kabel do odczytu samodzielnego kodów błyskowych a w ASO mają do tego komputerki. Czujnik sprawdza sie omomierzem - opisy na forum. Podstawa wtrysku do sprawdzenia czy szczelna, i dopiero potem zabawa z przepusnica i TPS i krokowcem, mase o tym jest na forym używaj wyszukiwarki u dołu stronyLucki pisze:niebardzo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kolego ten kabelek o którym mówisz służy do odczytów kodów błyskowych i wykonywane jest to w ASO przez ręczny miernik impulsów, a nie komputer.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
A tps to niech nie rusza bo to się nie rozlegowuje conajwyzej zużywa, przepustnica lub silniczek krokówy się zacina bądź właśnie ten niebieski czujnik jest nie sprawny, błędy składu mieszanki wywołane przez lpg też mogą dać taki wynik jak również lewe powietrze, ile tych obrotów masz ? Powinno być koło 900
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości