Wymiana filtra paliwa pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana filtra paliwa pomocy
Witam wszystkich mam spory problem z wymianą filtra paliwa w swoim MKIII benzyna 1.6 postanowiłem zmieni filtr tak profilaktycznie bo jeszcze nie był wymieniany po kupnie auta kupiłem oryginał Manna ale problem jest ze śrubami mocującymi koszyczek filtra ten plastikowy pod autem są dość mocno skorodowane i na 99% ukręcą i teraz moje pytanie jak sobie radzicie z tymi śrubami czy morze lepiej to zostawi i nie wymieniać filtra niestety już do sklepu nie mogę oddać bo minęły dwa tygodnie a wiem że jeśli śruby się ukręcą to będzie spory problem
PozdraVWiam i góry dzięki za odp
PozdraVWiam i góry dzięki za odp
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
- Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy
tak więc czy teraz czy później to i tak będziesz usiał zrobić(im szybciej tym będą mniej skorodowane). Co do skorodowanych śrub, to czasami jest tak że łebki są skorodowane, a reszta jest ok(ja tak miałem przy osłonach pod samochodem). Zresztą jak się urwie łebek to może będzie się dało coś jeszcze zrobić. Ew. pozostanie przykręcenie na jakieś blachowkręty.
To znaczy tam jest akurat tak że z nadwozia wystaje szpilka a na niej jest nakrętka boje się że szpilka razem z nakrętką się ukręci i będzie duży problem a tam spawanie to raczej nie wchodzi w grę wiadomo dlaczego jestem ciekawy jak mechanicy sobie z tym radzą
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 15:04 przez Mati44, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
- Eso
- --------
- Posty: 396
- Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
- Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
- Kontakt:
najlepiej to sie roobi z kanalu lub podnosnika:) rozwiercic te sruby i nagwintowac.A zaciski dac skrecane i tak jak kolega napisal nie dociagac na maxa
MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
Jest ok filterek wymieniony na nowy dałem opaski skręcane dokręciłem delikatnie potem sprawdziłem czy leci pod ciśnieniem na początku było ok ale po kilku minutach zaczęło się delikatnie pocić na jednym wężu i zamiast dokręcić delikatnie to ja poluźniłem opaskę po czym delikatnie ją przesunąłem i wtedy zszedł kawałek wierzchniej warstwy wężyka ale dokręciłem i jest wszystko ok zastanawiam się tylko czy np za 10000ty nieznacznie lecieć jak myślicie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości