Nadpęknięty przewód. Czy może czymś grozić? FOTO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Nadpęknięty przewód. Czy może czymś grozić? FOTO

Post autor: kiss » czw cze 10, 2010 20:41

Dzisiaj przez przypadek zauważyłem, że przewód widoczny na zdjęciu jest lekko nadpęknięty.
zostawić tak?

Obrazek

Obrazek



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » czw cze 10, 2010 20:51

możesz założyć osłonkę termokurczliwa .. lub po prostu izolacją owinąć ... ;)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 10, 2010 20:55

Ma to być szczelne, w wężu tym jest podciśnienie więc na razie może to być prowizorka. Jeśli weż pęknie do środka to osłabnie serwo hamulców i pojawią się problemy z nierównymi wolnymi obrotami.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt cze 11, 2010 21:56

Karol G60 pisze:możesz założyć osłonkę termokurczliwa .. lub po prostu izolacją owinąć ... ;)
Nie interesuje mnie jak problem zamaskować tylko jak rozwiązać?
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 21:57 przez kiss, łącznie zmieniany 1 raz.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » pt cze 11, 2010 22:00

Na wężu powinien być numer części - najlepiej po prostu go wymienić.

Ale termokurczliwa też spokojnie chwilkę wytrzyma



Awatar użytkownika
ogien259
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr gru 02, 2009 14:58
Lokalizacja: Zalesie Śląskie

Post autor: ogien259 » pt cze 11, 2010 22:01

moim zdaniem wymienic..... krotki jest ten przewod wiec koszt niewielki a dojscie dobre jest z tego co widac.. .:D


Mój VW Golf Variant TDI 110 KM :)
http://ogien259.fotosik.pl/?mode=pic

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt cze 11, 2010 22:05

kiss pisze: Nie interesuje mnie jak problem zamaskować tylko jak rozwiązać?
wymienić na nowy
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 22:06 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt cze 11, 2010 23:20

norek111 pisze:wymienić na nowy
dzięki że mnie oświeciłeś
Powiedz Jak wymienić taki przewód, na jaki, jaki klucz itp.?



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » pt cze 11, 2010 23:44

Witam
Jeśli gość który ma kilkaset "pomógł' zadaje tak idiotyczne pytanie ,to na te forum nie warto
wchodzić.
Z szacunkiem dla normalnych forumowiczów.Andrzej1.



greg

Post autor: greg » pt cze 11, 2010 23:52

Andrzej1 pisze:Witam
Jeśli gość który ma kilkaset "pomógł' zadaje tak idiotyczne pytanie ,to na te forum nie warto
wchodzić.
Z szacunkiem dla normalnych forumowiczów.Andrzej1.
to po co tu wogóle wchodzisz i się odzywasz - kiss, przewód pękł ze starości bo to plastik - można zgrzać ale wiesz ze to podciśnienie serwa hamulców - twoje ryzyko i ryzyko tych co będziesz wiózł lub tych w których przywalisz bo nagle przy 150km/h okaże się że hamulce coś tępe
Wg mnie tylko wymiana na inny ale dobry wężyk

[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 11:55 pm ]
koszt nowego w ASO nie przekroczy 100zł (razem z zaworkiem zwrotnym)



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob cze 12, 2010 00:28

Andrzej1 pisze:Z szacunkiem dla normalnych forumowiczów
Biedaku wytrzymaj jeszcze trochę. Lekarze mówią, że jest szansa, że Ty również będziesz jeszcze kiedyś normalny :green_fuck:



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob cze 12, 2010 00:40

Andrzej1 pisze:Witam
Jeśli gość który ma kilkaset "pomógł' zadaje tak idiotyczne pytanie ,to na te forum nie warto
wchodzić.
Z szacunkiem dla normalnych forumowiczów.Andrzej1.
Pozwoli Szanowny Kolega, że się nie zgodzę: proszę przejrzeć np moje "pomógł", są w przytłaczającej większości z elektryki ale z innych działów to ja się uczę - tak bywa.
Więc spokojnie, luzik, bo to może trochę rozdrażnienie upałem
Pozdrowienia od chyba też normalnego klubowicza... :pub:

A na temat: ja tam nie widzę nic do kręcenia kluczem - nakrętki czy coś w tym stylu, natomiast na VAG.CAT w powiększeniu widać jak gdyby było to wkładane jedynie na wcisk z tymi grubszymi pierścieniami, coś jak kiedyś wężyki doprowadzające płyn do pompy hamulcowej ze zbiorniczka w Fiacie 126p, to wszak podciśnienie, więc się niejako samo dociska :grin:
No i zawsze można kawałek odpowiedniego węża założyć na widoczne końcówki. Musi być twardy by podciśnienie go nie "zamknęło"!
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 00:58 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » sob cze 12, 2010 13:06

Przewód z zaworem jest całą częścią, jeżeli panowie chcą to naprawiać inaczej niż przez wymianę, to zaczynam być przerażony: ilu jeździ takich naprawiaczy, którym coś tak ważnego może paść w każdej chwili...


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 12, 2010 13:42

Nikt nie pisze o tym żeby to naprawić inaczej jak poprzez wymiane. Propozycje dotyczą doraźnego zaradzenia problemowi zanim sie zdobedzie sprawną cześć, nie kady ma czas od razu jechać i szukać. Więc bez - jak to sie nazywa - demagogia chyba. Zamykam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości