Wtrysk tdi zawiesza się nie rozpyla

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Wtrysk tdi zawiesza się nie rozpyla

Post autor: JABcok20 » czw cze 10, 2010 19:42

witam. dzisiaj sprawdziłem wtryski w moim bezpośrednim. Przerywał na wolnych a jak się przygazuje to nie.
Okazało się że jeden wtrysk leje i to konkretnie. rozebrałem , przeczyściłem, złożyłem i przedmuchałem ropą z dodatkiem benzyny ekstrakcyjnej i o dziwo zaczął całkiem rozpylać, założyłem na samochód chwile chodził super( jakieś 10-15 minut) i znowu pupa.
Da się jakoś taki wtrysk przeczyścić czy cuś?
nie słychać charakterystycznego grania iglicy jak w pozostałych wtryskach.
w td to było proste, wynmieniałeś na nowego boscha i ok. ale wtryski do tdi kosztują dużo drożej...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » czw cze 10, 2010 23:49

JABcok20,

pewnie jakiś syf z układu paliwowego dostaje się do wtryskiwaczy.
spróbuj dolewać dodatku do ON Kleen Flo
ja go stosuję i jestem naprawdę zadowolony.
mimo że to jest na niby tylko zimę przewidziane stosuję go jjuż od paru lat non stop i jest to naprawdę dobre rozwiązanie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 11, 2010 12:19

w TDI tez sie wymienia koncówke :)

jak sie iglica wyklepała i spadły cisnienia to juz nic nie pomoze



arwam

Post autor: arwam » pt cze 11, 2010 17:08

JABcok20,

wyczyść jesze raz wtryskiwacz zmień filtr paliwa i pojeździj kilkanaście dni na nurnikach.
ja mam założone i teraz nawet jak zdejmę to silnik cały czas równo chodzi.
najgorzej jak się przywiesi a nie masz nurników to pcha Ci kompresję z cylindrów do wtryskiwaczy i zapycha sadzą pasowanie Iglica-gniazdo.

ja tak pojeździłem przez kilkanaście dni i teraz założyłem za radą Pana Michaś_1977 i powiem że o ile nie ma żadnej różnicy w dynamice to jest w pracy silnika i odpalaniu i nie ma tego szarpania w momencie zdejmowania nogi z gazu tak jak przy zbyt małym wydatku resztkowym.
jak to nie pomoże to już tylko zostaje zmiania na inne albo samych końcówek albo całych wtryskiwaczy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt cze 11, 2010 19:43

arwam,
szarpanie mam , nurniki założone od tdi, jak pracuje silnik na nurnikach z td?
nurniki z td będą pasowały ale pewnie maja inną długość:D i trzeba bedzie doginać przewody, a szkoda


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » sob cze 12, 2010 02:28

JABcok20 pisze:nurniki z td będą pasowały ale pewnie maja inną długość:D

jak dobrze poszukasz i masz dobre zbiory to znajdziesz o podobnej długości



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości