Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt cze 11, 2010 01:10

voj2s pisze:z tego co pamietam ok 5500-6000 rpm wg logow 0.8 bara na procedurze silnik niecale 2 litry i turbo na ok 550KM ...chyba dobry boost jak na fakt ze wszystko sie dzieje bez obciazenia . Bez procedury nie bardzo 0,1 chce nadmuchac
Ja sie nie spotkalem z sytuacja zeby normalnie turbo ladowalo bez obciazenia. Luz (sprzeglo) i gaz w podloge nie obciaza silnika. Ze znanych mi sposobow to wlasnie procedura stratu, anty lag system, polsprzeglo (masakra) ewentualnie w automacie gaz + hamulec lub transbrake.



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » pt cze 11, 2010 10:21

wszystko zalezy od wielkosci turbiny i pojemnosci silnika ..w wiekszosci silnikow turbo w specyfikacji fabrycznej nie ma problemu z uzyskaniem nadcisnienia ( oczywiscie nie jest to 0.6 czy 0.8 bara)



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn lip 05, 2010 15:46

Małe ot do podtrzymania turbo.W sobotę sprawdziłem u siebie przytrzymując samochód kilka sekund dłużej na odcince niż zwykle jest 1b doładowania bez nitro.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw lip 08, 2010 00:58

daniel1d pisze:Małe ot do podtrzymania turbo.W sobotę sprawdziłem u siebie przytrzymując samochód kilka sekund dłużej na odcince niż zwykle jest 1b doładowania bez nitro.
Dla mnie zagadka, jednakowoz Twoj golf nie przestaje zadziwiac, wszyscy czekamy na dyche!
Ja w koncu mam urlop i moge sie osobiscie tym i owym zajac. Wlasciwie to kosmetyka i drobne ulepszenia.
- zrobilem mocowanie pod N75 bo sobie dyndal pod dolotem
- wystrugalem odme w deklu zaworow bo wyrzucalo mi olej na wysokich obrotach
- aby bylo bezpieczniej zamontowalem akumulator w szczelnej puszce
- umylem dziada!
Jutro wrzuce jakies fotki. Ciagle jest jakis problem z Vemsem, na wolnych obrotach auto potrafi przerwac 2-3 razy na minute, przerywa tak ze wszystkie zegary gasna na moment, silnik prychnie ale wszystko dalej chodzi, tak jak by na chwilke zabraklo napiecia albo jakis reset. Nie wiem czy tak sie dzieje tylko na postoju czy tez podczas jazdy, ciezko wyczuc. W najblizsza sobote wybieram sie na Seat racing w Ulezy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 08, 2010 10:39

olozwirski, w sobote mam nadzieje opijemy jakis dobry czas :)



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw lip 08, 2010 11:13

Od srodka wyglada to tak ze jest wyfrezowane 6 otworow 15mm i sa upchane 3 stalowe zmywaki :chytry: reszte widac. Musze jeszcze kupic kawalek weza olejoodpornego i podlaczyc do jakiegos zbiorniczka.
Obrazek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 08, 2010 11:46

a to jeden otwór w deklu nie dawał rady ?

w rurze za IC wczesniej nie było tego "wmocnienia" na zakręcie do którego przymocwałeś N75 ? to ma za zadanie usztywnić ?

ps. co to za kawałek białej trytytki na cewce ? :) zresztą juz przeciętej :)



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » czw lip 08, 2010 15:45

olozwirski pisze:Ciagle jest jakis problem z Vemsem, na wolnych obrotach auto potrafi przerwac 2-3 razy na minute, przerywa tak ze wszystkie zegary gasna na moment, silnik prychnie ale wszystko dalej chodzi, tak jak by na chwilke zabraklo napiecia albo jakis reset. Nie wiem czy tak sie dzieje tylko na postoju czy tez podczas jazdy, ciezko wyczuc.
jak jest zimny też tak jest?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt lip 09, 2010 03:46

@ cowboy jak robic to raz a porzadnie. Wczesniej wzmocnienia nie bylo, to jest tylko do zaworka, a trytytka podstawa tuningu :jezor:
@ daniel to nie zalezy od temperatury



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 09, 2010 14:46

@ cowboy jak robic to raz a porzadnie. Wczesniej wzmocnienia nie bylo, to jest tylko do zaworka, a trytytka podstawa tuningu :jezor:
@ daniel to nie zalezy od temperatury
nie wazne jak wygląda, wazne jak.... :)

najważniejsze żeby nie przerwał podczas mierzonego przejazdu jutro ;)



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt lip 09, 2010 22:25

Poprawek ciag dalszy. Zbiorniczek do zbierania mgly olejowej od Elteca nie wytrzymal drgan i trzeba bylo zrobic nowe mocowanie. W koncu zamontowalem lepsze pasy bezpieczenstwa, nazwa mi sie kojazy z samochodem w ktorym sa.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » sob lip 10, 2010 02:49

do szrota mu daleko



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz lip 11, 2010 16:49

No i lipa! Najlepszy czas ET 14.7, udalo mi sie zrobic 3 przejazdy i spalic 5 cewek. Dwa razy na start wracalem na 2 garach i raz na 3. Procedura startu fajnie dziala. Plan na najblizsze tygodnie to znalezc dlugie kable zaplonowe i przeniesc cewki w inne miejsce, mniej narazone na temperature i drgania.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lip 11, 2010 19:49

olozwirski pisze:Plan na najblizsze tygodnie to znalezc dlugie kable zaplonowe i przeniesc cewki w inne miejsce, mniej narazone na temperature i drgania.
a to na pewno temperatura od silnika jej zagraża czy od nadmiernego czasu ładowania??



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości