SWAP HEBLI z audi s3

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

SWAP HEBLI z audi s3

Post autor: KonradzikIV » pn mar 15, 2010 13:17

witam

mam takie pytanie, przymierzam się do wymiany seryjnych hebli na 312/256 i o ile w temacie przodu jest dużo porad na necie i praktycznie wszystko mam już przygotowane na wymianę to z tyłem jest problem.

zaciski i jarzma pochodzą z audi s3 czyli 4x4 wyczytałem gdzieś tam na necie że jarzmo nie będzie pasować do mocowania beli skrętnej i będzie potrzebny dystans do dorobienia, i moje pytanie - czy to prawda ? jak to wygląda w praktyce ? czy ktoś u siebie to przerabiał i może powiedzieć jaki ten dystans...

z góry dzięki za odpowiedź.


Obrazek

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 15, 2010 15:00

Bierz tylne zaciski i jarzma z octavii rs ośki, podchodzą pnp, stare zaciski nie podejdą.

Oprócz tego tarcze 256 z octavii/s3,

trzeba jeszcze osłony tarcz od octy bądź stare podciąć szlifierką.

Klocki hamulcoew są takie same.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pn mar 15, 2010 15:45

Bierz tylne zaciski i jarzma z octavii rs ośki, podchodzą pnp, stare zaciski nie podejdą.
mam juz zaciski i jarzma od eski, da się to założyć tylko właśnie potrzebuje znać szczegóły...

tarcze i klocki też ponoć mogą być od aut które z przodu mają zestaw 256...


Obrazek

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 15, 2010 15:55

Niedawno poszedł cały zestaw od RS 312/256 do swapa za 700zł na forum LCT :/


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn mar 15, 2010 21:56

http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechan ... t1964.html
przydatny link. warto przeczytać



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » wt mar 16, 2010 13:51

Warto to malo powiedziane!
Dzieki


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw cze 10, 2010 16:04

odkopuje dla potomnych jakby ktoś chciał robić takiego swapa.

o ile przy swapie na przodzie na zestaw 312mm nie ma większych problemów i jest dużo informacji na necie to przy swapie tyłu na zestaw 256 mm pochodzący od 4 motion niewiele jest informacji i do tego niepełne.

więc mając tylni układ 256 od auta 4 motion będziemy potrzebować :

-osłony tarcz (ewentualnie stare potraktować szlifierką)
-podkładki o grubości 6mm aby przykręcić jarzmo do belki
-dłuższe o te 6mm śruby do przykręcenia jarzma do belki
- tarcze i klocki ( u mnie ate pd od słabszych aut z układem 256 na przodzie)

a teraz fotki :

wycinamy osłonę :

Obrazek

szukamy śrubek:

Obrazek

przycinamy śrubki:

Obrazek

no i już gotowe : (widać podkładki między belką a jarzmem)

Obrazek

a tak od frontu:

Obrazek

tyle, w razie pytań pisać :bigok: :bigok:
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 16:07 przez KonradzikIV, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw cze 10, 2010 18:34

jak 256 jest od auta na ośkę to nie trzeba tych podkładek

[ Dodano: Czw 10 Cze, 2010 ]
tylko ciężko takie znaleźć



Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Post autor: navwiedzony » pt cze 11, 2010 09:02

Tutaj jest też sporo o tyle:
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0

A tu o przodzie:
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0

Jakby ktoś sobie życzył wsio nowe i ori to bardzo proszę (opcja najtańsza i pasująca p&p, części głównie z Octavii RS):

Przód:
- Tarcza 312 - 8N0 615 301 A
- Jarzmo (obie strony takie same) - 1U0 615 125
- Osłona L - 1J0 615 311
- Osłona P - 1J0 615 312

Tył:
- Tarcza 256 – 8N0 615 601 B
- Jarzmo str L – 1U0 615 425
- Jarzmo str P – 1U0 615 426
- Zacisk L - 1U0 615 423
- Zacisk P - 1U0 615 424
- Osłona L - 1J0 615 609
- Osłona P - 1J0 615 610
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 09:04 przez navwiedzony, łącznie zmieniany 1 raz.


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » pt cze 11, 2010 23:17

Ale ten Twój klocek nie bierze całej powierzchni tarczy... Tak to zostawisz? Jak już tył przerabiać to łatwo można zrobić 280mm z tyłu właśnie na tych zaciskach z S3



bolooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

SWAP HEBLI z audi s3

Post autor: bolooo » czw wrz 27, 2012 17:45

Witam własnie zabrałem sie za swap hebli na tyle i co sie okazało ... zaskoczeni max ... oczywiscie zaciski z 4x4 wiec mam ładne dystanse na 6mm a tu psikus nie pasuje są zbyt małe przydało by sie z 8 mm nie wiem dlaczego ,czy winą moze być to ze tarcze 256x22 mam z przedniej ośki ? różni sie czymś tarcz 256x22 z przodu a tył 256x22? :bajer:


Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D

Awatar użytkownika
hutton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt gru 16, 2008 22:37
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

SWAP HEBLI z audi s3

Post autor: hutton » czw wrz 27, 2012 20:30

tak tarcze sa inne przodu i z tylu inne


o to mój dupowóz viewtopic.php?f=89&t=449192

Mateusz1605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn mar 22, 2010 07:21
Lokalizacja: Rykały
Kontakt:

SWAP HEBLI z audi s3

Post autor: Mateusz1605 » czw wrz 27, 2012 20:55

hutton jestes pewien? Mi bez problemu podeszly na tyl tarcze 256mm przeznaczone na przod



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

SWAP HEBLI z audi s3

Post autor: zgredd » czw wrz 27, 2012 21:29

Jedno pytanie zmieniłem 256 na 312 z przodu w fabi pytanie czy swap tylnich na 256 dużo pomoże? Ewentualnie mogę coś wykorzystać z tego co mi zostało z przednich hamulców? Wiem że trzeba szukać zacisków od octavii RS jakieś innego mogą być na tył bo czytam i niektórzy mówią że z 4x4 nie pasują?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 40 gości