Samochód nie działa po zmianie świec.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Samochód nie działa po zmianie świec.
Dzisiaj chcialem dobrze i chcialem wymieniec swiece kable i kopulke i palec. No to swiece kupilem NGK.. w oryginale tez byly NGK.. takie same.. kable sa oryginalne VW, nowym nie zakladalem bo mi zle dal musze wymienic. palec zly nie pasuje, a kopulka pasuje.. ale po zmianie tego wszystkiego.. silnik ledwo co dziala.. strzela nie pracuje rowno.. a bylo idealnie. Pracowal tak jednostajnie, a teraz strzela pyrka.. ledwo co chodzi.. z tlumika szlo rowno powietrze a teraz przerywanie i jest back fire (nie wiem jak to sie po polsku mowi) ze strzela z tlumika, samochod sie caly trzesie jak nie wiem co. Prosze o pomoc, bo jestem zalamany.
Moze przewody na kopulke zle podlaczone ? Bo jak wymienialem z ojcem to sasiad przyszedl i mowi to tak to tak to tak, i popodlaczal.. moze ma ktos jakis schemat.. jak od silnika ma isc na kopulke ?
Bo jest X X X X.. na silniku.. to tu mam na 100% dobrze. I na kopulke wchodzi 5.. tego srodkowego sie pomylic nie da to wiadomo.. a jak ma isc reszta.. moze mi to ktos narysowac.. bo bym przeszedl i sprawdzil ? A moze jest kto z Lublina to bysmy sie umuwili ?
Ktory ma isc do ktorego ?
Moze przewody na kopulke zle podlaczone ? Bo jak wymienialem z ojcem to sasiad przyszedl i mowi to tak to tak to tak, i popodlaczal.. moze ma ktos jakis schemat.. jak od silnika ma isc na kopulke ?
Bo jest X X X X.. na silniku.. to tu mam na 100% dobrze. I na kopulke wchodzi 5.. tego srodkowego sie pomylic nie da to wiadomo.. a jak ma isc reszta.. moze mi to ktos narysowac.. bo bym przeszedl i sprawdzil ? A moze jest kto z Lublina to bysmy sie umuwili ?
Ktory ma isc do ktorego ?
tak po chłopsku masz 4 podejścia do kopułki bo zapłon jest 1-3-4-2 wkoło,pierwszy tłok od strony pasków
przekładasz kable na kopułce do momentu aż zacznie pracować ok
przekładasz kable na kopułce do momentu aż zacznie pracować ok
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 17:07 przez norek111, łącznie zmieniany 3 razy.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Mhm czyli jak dobrze zrozumiałem to ma być tak ?norek111 pisze:tak po chłopsku masz 4 podejścia do kopułki bo zapłon jest 1-3-4-2 wkoło,pierwszy tłok od strony pasków
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 17:08 przez zetnktel, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
pomyliłeś kolejność kabli w kopułce najlepiej będzie tak jak wykręcisz pierwszą świecę ustawisz 1 tłok (1 tłok jest od strony rozrządu) w Górnym Martwym Punkcie, wówczas palec powinien być mniej więcej ustawiony na cylinder kopułce. I podłączasz po kolei następne pamiętając ze kolejność zapłonu to 1-3-4-2 a palec w kopułce kręci się w prawo zgodnie z ruchem wskazówek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Mhm czyli źle sobie rozrysowałem.. tam gdzie 2 ma być 4 wg mojego rysunku.rysiektr pisze:pomyliłeś kolejność kabli w kopułce najlepiej będzie tak jak wykręcisz pierwszą świecę ustawisz 1 tłok (1 tłok jest od strony rozrządu) w Górnym Martwym Punkcie, wówczas palec powinien być mniej więcej ustawiony na cylinder kopułce. I podłączasz po kolei następne pamiętając ze kolejność zapłonu to 1-3-4-2 a palec w kopułce kręci się w prawo zgodnie z ruchem wskazówek
Ok dzięki.. a jak mam ustawić tłok w górnym martwym punkcie ? Sory, że może takie laickie pytania ale od czegoś trzeba zaczynać, a w moim Goferku nic się prawie nie psuje to się nie robi.
tak
[ Dodano: 10 Cze 2010 17:26 ]
max cztery podejścia do kopułki i musi palić
[ Dodano: 10 Cze 2010 17:26 ]
max cztery podejścia do kopułki i musi palić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 17:28 przez norek111, łącznie zmieniany 3 razy.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Ok ok.. dzięki za pomoc.. zjem coś bo jeszcze nic człowiek nie jadł dzisiaj i pędzę do garażu.norek111 pisze:tak
cztery podejścia i musi palić
Mam nadzieje,że to tylko to.. no bo co innego mogłoby być nie tak, skoro nic innego człowiek nie ruszał..
A jak będzie nadal zle to co ?
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 17:30 przez zetnktel, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
następnym razem wymieniaj swiece POJEDYNCZO i pojedynczo zdejmuj kable unikniesz problemówzetnktel pisze:A jak będzie nadal zle to co ?
masz miec taką kolejnosc jak na rysunku wyzej , niekoniecznie w tym samym miejscu msz miec kabel od 1, 2,3,czy czwartego cylindra.. wazne jest, zeby sasiadami kabla spod 4 cylindra na kopułce były kable 2 ( z lewej ) 3 ( z prawej ) jak podepniesz 3 kable.. to ostaje Ci czwarty w wolne miejsce..
jezeli nie odpali.. to przepinasz CAŁOSC w lewo .. to znaczy wypinasz 4 i wpinasz tam gdzie teraz jest 2.. wypinasz 2 i wpinasz tam gdzie 1.. itd az do skutku w koncu zapali
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości