urwana sruba trzymajaca tarcze hamulcowa.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dani3lo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 737
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
- Lokalizacja: Radomsko [ERA]
- Kontakt:
urwana sruba trzymajaca tarcze hamulcowa.
Siema. Dzisiaj wymieniałem tarcze. Wszystko pieknie ale ktos chyba probował odkrecac srubke co trzyma tarcze i tak ja obrobił ze nie szło odkrecic jej, wiec łebek rozwierciłem ale niestety scieło rowno i nie szło juz tego wykrecic, wiec wziałem małe wiertelko i rozwierciłem to ale nadal siedzi i ani drgnie, wiec pojechałem kupic wykretak, próbuję tym ale jak chce to wkrecic to ten gwint na wykretaku robi sie plaski, wiec widac lipa za 5zł, wiec biore dopasowany gwintownik i gwintuje, ale z gwintownikiem dzieje sie to samo... ten gwint robi sie plaski. Dlaczego nie idzie tego przegwintowac???? dodam ze rozwierciłem na tyle ze juz bardziej nie moge bo nie chce uszkodzic tego gwintu co jest na piascie. Narazie złozyłem bez tej srubki. Ale planuje jednak to poprawić i jak rozwierce na wieksza srube i nagwintuje to bedzie ok?? i czy to nagwintuje zwyklym gwintownikiem?? bo czemu sie tamten plaszczył.
tak i żeby zrobić to musisz kupić gwintowniki na jeden gwint czyli 3 sztuki,najpierw robisz wstępnie gwintownikiem nr.1 itd.dani3lo pisze:czy to nagwintuje zwyklym gwintownikiem?? bo czemu sie tamten plaszczył.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
jedyne mądre posunięciedani3lo pisze:Narazie złozyłem bez tej srubki.
widzisz , jakbys zapytal sie w Grupie. to wiedziałbys, ze ta srubka nie wpływa na bezpieczenstwo i w razie jak sie urwie , to zdejmuesz tarcze , szlifujesz na równo ta wystająca srybke w piescie i zakladasz tarcze i po problemie a tak , meczysz sie , kombinujesz jak konik pod górke a i tak cała robota psu w d.. ta srubka ma za zadanie utrzymac tarcze w jednym połozeniu , zeby łatwiej było trafic ze srubami przez tarcze w piaste
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- dani3lo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 737
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
- Lokalizacja: Radomsko [ERA]
- Kontakt:
wiem do czego jest ta srubka ale nie chce sie zdenerwowac jak bede zmieniał kiedys kolo a tarcza bedzie luzno i nie bede mogł trafic do dziurki a po 2 nie rozwierce tej starej bo został tam kawalek gwintownika bo sie złamał
zaklnij jeszcze raz /duber
zaklnij jeszcze raz /duber
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 18:50 przez dani3lo, łącznie zmieniany 2 razy.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tez mi problem.. zanim bedziesz zmieniał koło, to zapomniesz o urwanej srubce i da sie załozyc nawet na luzej tarczy , tylko trzeba sie tego nauczycdani3lo pisze:jak bede zmieniał kiedys kolo a tarcza bedzie luzno i nie bede mogł trafic do dziurki
to był widac jakis g... gwintownik a kolejna sprawa, to wez w dłon szlifierke i po problemie.dani3lo pisze:a po 2 nie rozwierce tej starej bo został tam kawalek gwintownika bo sie złamał
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości