Problem z kontrolka swiec ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Problem z kontrolka swiec ???

Post autor: ciachotdi » czw cze 10, 2010 10:05

Mam szybkie pytanie odnosnie palenia sie kontrolki swiec zarowych czy przy obecnych temp. +25 swieci sie wam za kazdym razem kontrolka bo mi tak i niewiem czy jest to normalne zjawisko. Dodaje ze silnik jest zimny bo jak jest rozgrzany tez mi sie za kazdym razem swieci i słychac przekaznik. Czy tak powinno być



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukasz.gtd » czw cze 10, 2010 10:15

ciacho840 pisze:Dodaje ze silnik jest zimny bo jak jest rozgrzany tez mi sie za kazdym razem swieci i słychac przekaznik
Czujnik temp na glowicy do sprawdzenia, teraz sterownik swiec dziala Tobie w trybie awaryjnym, czyli grzeje profilaktycznie za kazdym razem.


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Post autor: ciachotdi » czw cze 10, 2010 11:42

a czy on sie znajduje z prawej strony na boku głowicy czyl poniżej wałka rozrządu



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » czw cze 10, 2010 11:45

ten czujnik jest na plastikowem krućcu z przodu głowicy, napewno jest 4 pinowy, ja mam 2 takie czujniki ale nie powiem Ci który jest od swiec.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Post autor: ciachotdi » czw cze 10, 2010 12:42

a da sie go sprawdzic jakimis metodami czy jest dobry, bo leciec do sklepu i kupic nowy to nie problem tylko czy to rozwiaze watpliwosci. Bo pewnosci ze jest dobry to nie ma zadnej, no i ze sie sypnoł to do drugie



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » czw cze 10, 2010 13:25

jak dluga sie pali kontrolka?
sprawdz czy swiece wogole grzeja jak sie pali kontrolka, moze sie ona palic a swiecie grzac nie beda

[ Dodano: 10 Cze 2010 13:26 ]
na vagu mozesz sprawdzic temp plynu chlodniczego,


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

Post autor: apln » czw cze 10, 2010 14:10

Może ktoś Ci założył czujnik z zółtą/niebieską opaską i jest taki efekt. Do aaz MUSI być zielona opaska. Ja kiedyś założyłem zły czujnik i miałem taki sam objaw.


I am traveler of both time and space...

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Post autor: ciachotdi » czw cze 10, 2010 14:14

jest zielona opaska i sprawdzałem zarówką po przekreceniu stacyjki swieci sie czyli napiecie idzie na swiece. Minus do aku a puls na listwe i sie swieci. Chyba to wina tego czujnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości