[MK3] Naprawa pękniętej prowadnicy szyberdachu
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 04, 2009 19:40
- Lokalizacja: Strzelin / Wrocław
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
u mnie się otwiera i do tyłu i do góry bez problemu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie wiem czy można tego linka dołączyć bo to z podobnego forum ale porada dobra.
http://www.golf3.pl/topics13/demontaz-s ... t19931.htm
http://www.golf3.pl/topics13/demontaz-s ... t19931.htm
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Szyber naprawiony przy pomocy tej metody napraw bardzo prosta wystarczy wpasować ten złamany element tak żeby nie miał luzu i po drugiej stronie odpowiedni skrócić linkę od zasłony szyberdachu u mniej szyber teraz chodzi super zero luzów skosowania czy innych problemów polecam tę sposób według mniej jest łatwiejszy do wykonania i trwalszy niż zabawa z blaszkami
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
takroger18sx pisze:chciałem zapytac ,jesli przerobie tak dwie prowadnice prawa i lewa to linke mam skrucic po obu stronach ?
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Widzę że od czasu umieszczenia przeze mnie tej metody na forum kilku osobom udało się skuteczne i prosto naprawić uszkodzony szyber Mój działał przez prawie 3 lata bez problemu przesuwając się w górę, dół, przód i tył do czasu aż pewien gamoń na skrzyżowaniu skasował mi auto
Widzę że nie przez wszystkich zrozumiana jest jeszcze zasada skracania linek....
Otóż:
Linka lewej prowadnicy wchodzi w ten sam kanał co prawa linka zasuwy szyberdachu.... Jeżeli przesuwamy wyłamany element prowadnicy o przykładowo 2cm to linka prowadnicy wchodzi głębiej w kanał i wypycha linkę zasuwy - dlatego jeśli linka zasuwy nie jest skrócona to nie domyka się ona do końca.
Pamiętajcie aby przynajmniej raz w sezonie dobrze przesmarować prowadnice, bo właśnie brak poślizgu jest często powodem uszkodzenia prowadnic i innych elementów szybra. Najlepiej jest zrobić to białym smarem w areozolu.
pzdr
edit:
Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum !
damcio151
Widzę że nie przez wszystkich zrozumiana jest jeszcze zasada skracania linek....
Otóż:
Linka lewej prowadnicy wchodzi w ten sam kanał co prawa linka zasuwy szyberdachu.... Jeżeli przesuwamy wyłamany element prowadnicy o przykładowo 2cm to linka prowadnicy wchodzi głębiej w kanał i wypycha linkę zasuwy - dlatego jeśli linka zasuwy nie jest skrócona to nie domyka się ona do końca.
Pamiętajcie aby przynajmniej raz w sezonie dobrze przesmarować prowadnice, bo właśnie brak poślizgu jest często powodem uszkodzenia prowadnic i innych elementów szybra. Najlepiej jest zrobić to białym smarem w areozolu.
pzdr
edit:
Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum !
damcio151
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 09:35 przez bary_24, łącznie zmieniany 2 razy.
no nie wiem po co mi tłumaczysz skoro to ja jestem autorem tego postu i opisałem w nim swój sposób naprawieniaciacho840 pisze:Bery 24 tez mi pekla prowadnica w tym samym miejscu co tobie i umnie drucik trzyma dwa otworki wiercimy jeden w peknietym kawałku z linką a drugi w nastepnej czesci. Ja siedziałem z tym 3 dni ale sie udało trzeba tak nawiercic by nie ocierało o szynę co sie wkłada linkę miłego kombinowania
jeśli komuś pomogłem to prośba o zaznaczanie opcji "pomógł"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości