Mam taki problem od czwartku zaczęło mi się coś tłuc w zawieszeniu , myślałem ze to drążek więc go wymieniłem i okazało się, że nie drążek a mac person.
Okazało się ze na mac personie jest luz boczny. Tłoczysko mało bo mało ale rusza się w obudowie (śrubie zamykającej tłoczysko w obudowie) Jest to gwint KW var 1 i teraz moje pytanie czy możliwe ze sie poprostu rozkręciło czy mogło ot tak nagle sie wyrobić gniazdo w śrubie? Jakim kluczem to się skręca bo na wierzchu (krawędzi) śruby nie ma ani nacięć ani nic gdzie mozna by przypasować klucz
Zawieszenie gwintowane - luz na tłoczysku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
Zawieszenie gwintowane - luz na tłoczysku
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
zajac, Powiem tak jeśli nie cieknie po tłoczysku , to jest możliwość ale to skrajny przypadek że Ci się poluzował wkład i rozwiązaniem będzie dokręcenie tej górnej śruby która zamyka gwint. Popatrz od góry na tą śrubę , jeśli są tam takie dwa otworki co 180 stopni to odkręca się to kluczem wyglądającym podobnie do klucza do szlifierki kątowej Wąski ma taki klucz w warsztacie. Jeżeli cieknie to może być tak że uszczelniacz Ci się wyrobił i złapał przez to też luz i wypluł olej ze środka. To tak w sumie na chwilę obecną przyszło mi do głowy pomyślę i spróbuję coś jeszcze pomóc.
Let's Tune it UP !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości