Wentylatory pracują non stop - na zimnym też
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
nie migał, być może on nie jest spięty jako błąd, migał mi jak nie miałem czynnika. kolega ma manuala, ale czujnik taki sam (ten sam numer), mam Econ
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
słuchaj wg mnie to jest wina tego czujnika, wiem, ze nie jest on tani ani nie wiem czy można go tak po prostu wymienić i czy nie ucieknie czynnik dlatego niech jeszcze inni coś doradzą może da się go jakoś sprawdzić miernikiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skwaros, masz problem, polegający na tym że te czujniki które obsługują sterownik wentylatorów nie są widziane przez diagnoze komputerową. Pozostaje schemacik, mierniczek do rękli i szukamy po kolei, ale słuszbaj jest uwaga żeby zaczać od dodatkowego czujnika temperatury, wystarczy że mu się kabel niechcący wypnie, dotknie do masy i masz już taki problem. Tylko nie wiem gdzie masz ten czujnik, w 2E jest przykręcony z tyłu do głowicy, coś jak mosiężna śruba z jedną wsuwką na kabel
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Tak jak pisałem już wszystkie czujniki posprawdzałem: czujnik w obudowie wentylatora, sterownik wentylatorów są dobre na 100%. Ja obstawia czujnik ciśnienia.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- kojot1985
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt maja 08, 2009 15:19
- Lokalizacja: Bielsko-Biała polska-------- Wildberg niemcy
- Kontakt:
Wentylatory pracują non stop - na zimnym też
Witam serdecznie miałem taki sam problem ze swoim golfem 3 GTI 8v z 1996 roku ale przeczyściłem styki w przekaźniku pod zbiornikiem wyrównawczym i pomogło wentylatory wyłączają się już jak trzeba po 1 minucie 

- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Problem Rozwiązany
Wszystkiemu był winien czujnik ciśnieniowy od klimatyzacji, tak jak myślałem
. Zaryzykowałem i kupiłem, potem spuściłem czynnik, wymieniłem czujnik, zalałem na nowo i hula jak powinno.
Czy po właczeniu klimy wentylatory powinny chodzić na 1 biegu czy od razu na 2? Kiedy powinien właczyć się drugi bieg?
Klima słabo mi chłodzi, wcześniej było lepiej. Ziomusiowi się śpieszyło i chciał zrobić próźnię w 1 min. Wyskakiwał bład, jakoś to obszedł i nabił czynnik 735g, ale tak jak pisałem, słabo chłodzi, może próżnia za mała
Wszystkiemu był winien czujnik ciśnieniowy od klimatyzacji, tak jak myślałem

Czy po właczeniu klimy wentylatory powinny chodzić na 1 biegu czy od razu na 2? Kiedy powinien właczyć się drugi bieg?
Klima słabo mi chłodzi, wcześniej było lepiej. Ziomusiowi się śpieszyło i chciał zrobić próźnię w 1 min. Wyskakiwał bład, jakoś to obszedł i nabił czynnik 735g, ale tak jak pisałem, słabo chłodzi, może próżnia za mała
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
czyli miałem rację
to niech ziomuś jeszcze raz nabija w ramach gwarancji

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
jeden problem rozwiazany, a powstał kolejny
, już mie ręce opadają
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338348

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338348
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Z prawej strony (tak jak jest prawy ślizg zderzaka, tylko że od strony silnika), przed kołem, schylisz sie to będziesz widział dwa zbiorniczki w kształcie walca, jeden plastikowy, a obok metalowy i w niego wkręcony jest czujnik i zapięta kostka z kablami, znajdziesz bez problemu.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości