Tak się kończy gibanie koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » śr kwie 19, 2006 08:55

miki15 pisze:Jaki jest koszt takiej naprawy ?
Ja za taką naprawę dałem 270 zł bo gość mi to naprawił nie wyciągając wału z silnika. 200 zł robocizna + kółko zębate na wał i oringi od strony rozrządu.



Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

Post autor: Marqs84 » śr kwie 19, 2006 11:35

znalazlem na allegro cos takiego:
zestawy rozrządu:

http://www.allegro.pl/item96623009_rozr ... kazja.html
300zl

http://www.allegro.pl/item96673754_rozr ... gates.html
215zl

Co wybrac i dlaczego niektore zestawy rozrządu są z pompą wody? Tez sie to wymienia?
No i dlaczegoo wymiana paska u mechanika kosztuje w granicach 600zl skoro czesci wyjdą max 300zl ..a mechaniz zapewne po hutrowej cenie nie da wiecej jak 200zł

Czy lepiej nie bawic sie w kupowanie zestawu tylko dac auto do mechanika i niech on zalatwi czesci....
Jak sie pytalem o koszta wymiany paska to byla mowa o jakims nowszym i starszym stypie rozrządu -cena wymiany jesli mam starszy-ok400zl a nowszy -ok600zl :|
rocznik mojego goferka to listopad `94 ...moze ktos mi powie czy to juz ten nowszy i czy wogole jest takie coś...:/


http://www.vwslask.pl/

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr kwie 19, 2006 12:58

podejrzewam ze 94 to jeszzcze starszy bo od 95 sa nowsze. ale cos drogo za rozrzad. nei wiem ja wczoraj zaplacilem za sama wymiane 3 paskow 80 zl.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr kwie 19, 2006 14:14

A ja u swojego znajomego zawsze płace flaszke lub dwie :grin: :okej:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » śr kwie 19, 2006 14:17

twardy pisze:A ja u swojego znajomego zawsze płace flaszke lub dwie :grin: :okej:
A do tego pozniej ja razem bulicie :pub:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr kwie 19, 2006 22:31

Znam ten ból bo przerabiałem to dzień przed sylwestrem ale naszczęście nic mi się nie uszkodziło w silniku, ale stało mi się to przy delikatnym ruszaniu.Pozdro i wyrazy współczucia.



sanky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:38
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: sanky » czw kwie 20, 2006 00:20

miki15 pisze:
sanky pisze:z własnego doświadczenia- mam 1.9 AAZ- przy wymianie kółka sprawdzić klin na czole wału u mnie poszło 2 razy nowe kółka nic nie dały dopiero regeneracja wału i zrobienie go tak by pasowało kółko od TDI i kółko nie "gibie" sie w ogóle. Mechanik powiedział słuszne stwierdzenie " za te kliny to VW powinni dać Nobla" :-)
Jaki jest koszt takiej naprawy ? :crazy:


ja zapłaciłem za wyjęcie wału z silnika, regeneracje, części i robocizne 900zł.



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw kwie 20, 2006 01:26

sanky pisze:
miki15 pisze:
sanky pisze:z własnego doświadczenia- mam 1.9 AAZ- przy wymianie kółka sprawdzić klin na czole wału u mnie poszło 2 razy nowe kółka nic nie dały dopiero regeneracja wału i zrobienie go tak by pasowało kółko od TDI i kółko nie "gibie" sie w ogóle. Mechanik powiedział słuszne stwierdzenie " za te kliny to VW powinni dać Nobla" :-)
Jaki jest koszt takiej naprawy ? :crazy:


ja zapłaciłem za wyjęcie wału z silnika, regeneracje, części i robocizne 900zł.
To nie najgorzej bo gośc chciał ze mnie zedrzeć 1500PLN!!!



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw kwie 20, 2006 02:40

mkris pisze: A do tego pozniej ja razem bulicie
Niestety mechanior buli ja sam.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
miki15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn mar 27, 2006 22:51
Lokalizacja: Mińsk maz
Kontakt:

Post autor: miki15 » ndz kwie 23, 2006 11:32

Michnik pisze:
sanky pisze:
miki15 pisze: Jaki jest koszt takiej naprawy ? :crazy:


ja zapłaciłem za wyjęcie wału z silnika, regeneracje, części i robocizne 900zł.
To nie najgorzej bo gośc chciał ze mnie zedrzeć 1500PLN!!!
Może ktoś zna jakiegoś mechanika z okolic Warszawy co naprawi mi to najlepiej bez wyjmowania wału i za ludzkie pieniądze? :crazy: Proszę piszcie na maila michalek@op.pl



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz kwie 23, 2006 13:07

miki15 pisze:Może ktoś zna jakiegoś mechanika z okolic Warszawy co naprawi mi to najlepiej bez wyjmowania wału i za ludzkie pieniądze?
A ja z kolei jestem bardzo ciekaw jak taka naprawa wygląda i na czym polega bez wyjmowania wału i swoją droga na jak długo wystarczy?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » ndz kwie 23, 2006 17:02

Ja zaplacilem 700zl robocizna, 100 regenracja walu i ok. 300zl czesci.


[img]http://www.wiercik.neostrada.pl/robal.gif[/img]

Awatar użytkownika
miki15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn mar 27, 2006 22:51
Lokalizacja: Mińsk maz
Kontakt:

Post autor: miki15 » ndz kwie 23, 2006 20:45

Mam jeszcze jedno pytanko czy silnik 2E jest silnikiem bezkolizyjnym czy poprostu miałem dużo szczęścia? [-o<



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » ndz kwie 23, 2006 21:39

Razal pisze:awaryjne rozwiązanie z półksiężycem
to si nazywa fachowo "wpust czułenkowy"



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 61 gości