Brak Mocy 2.0 16v Pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukasz1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 08, 2006 23:59
Lokalizacja: Swietochlowice
Kontakt:

Brak Mocy 2.0 16v Pomocy

Post autor: lukasz1982 » pn maja 31, 2010 20:15

Witam serdecznie niedawno kupilem Golfa 3 2.0 16v w super stanie ale od niedawna pojawil sie problem mianowicie silnik nie mial mocy i nie mogl sie pozbierac z wolnych obrotow w czasie jazdy .pojechalem na diagnostyke komputerowa i wyszlo czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym po telefonie do serwisu vw okazuje sie ze w tym silniku nie bylo takiego czujnika
.Nie dalo mi to spokoju i zdemontowalem kolektor ssacy i okazalo sie ze nie byl szczelny wymienilem uszczelke i jest poprawa tzn jak sie zagrzeje to smiga w miare ok ale nadal na zimnym silniku jest brak mocy i nadal problem z wkrecaniem sie na obroty Prosze o pomoc


lukasz

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt cze 01, 2010 16:44

odepnij akumulator na kilka minut to po pierwsze
a po drugie jeźdz do diagnosty który ma pojęcie co robi bo ten nie bardzo ogarnął temat


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 01, 2010 17:23

lukasz1982 pisze: nie bylo takiego czujnika
jest w sterowniku silnika i dochodzi mu wezyk podciśnieniowy, sprawdź ten wezyk czy jest cały i drożny a samego czujnika w ECU chyba nieda się latwo zmienić, nie wiem skąd by go wziąć, taniej poszukac calego komputera na szrocie. Odłączanie AKU we wtrysku digifant nic nie da


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
lukasz1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 08, 2006 23:59
Lokalizacja: Swietochlowice
Kontakt:

Post autor: lukasz1982 » wt cze 01, 2010 21:17

Dzieki za pomoc sprawdze wasze porady cy cos to da zapomnialem napisac ze jest tam zamontowany filtr stozkowy i cienki wezyk lecacy od przepustnicy nie jest nigdzie podlaczony czy to tez nie przez to brakuje mu mocy?


lukasz

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » wt cze 01, 2010 22:31

Paweł Marek pisze:jest w sterowniku silnika i dochodzi mu wezyk podciśnieniowy, sprawdź ten wezyk czy jest cały i drożny a samego czujnika w ECU chyba nieda się latwo zmienić, nie wiem skąd by go wziąć, taniej poszukac calego komputera na szrocie. Odłączanie AKU we wtrysku digifant nic nie da
dokładnie miałem tak samo. wymieniłem wężyk bo spruchniał i ABF lata



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » wt cze 01, 2010 23:33

Bardzo możliwe że to jest przyczyna chociaż wężyk do ECU to jest ten który idzie z kolektora niedaleko przepustnicy ale skoro masz zdjęty inny przewód to dolot jest nieszczelny to łapie lewe powietrze :bigok: i wprowadza ECU w błąd.



Awatar użytkownika
lukasz1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 08, 2006 23:59
Lokalizacja: Swietochlowice
Kontakt:

Post autor: lukasz1982 » pn cze 07, 2010 20:32

Jeszcze raz dziekuje za pomoc wymienilem wezyk ze sterownika i smiga jak GTI serdeczne dzieki


lukasz

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 296 gości