golf 3 gti 2.0 16v przerywa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcin 80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 21:22
Lokalizacja: Jasienica

golf 3 gti 2.0 16v przerywa

Post autor: marcin 80 » ndz kwie 16, 2006 22:14

Mam problem silnik przerywa mi najbardziej jest to odczuwalne miedzy 3 a 4 tys obrotów .Wymieniłem wszystkie filtry, przeczysciłem wtryski, bylem na badaniu komputerowym i nic. Przy mierzeniu cisnienia paliwa wyszło mi 2.5 bar chwilami spadało nizej. Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz kwie 16, 2006 22:28

cisnienie powinno byc 3 bar plus cisnienie w kolektorze. wiec teoretycznie prz przygazowce powinno rosnac do okolic 3 jesli jest inaczej pompa zawodzi


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
BigBlack
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 13:57
Lokalizacja: Otwock

Post autor: BigBlack » wt kwie 18, 2006 11:12

No to kolejny ABF ma podobne objawy do moich :/ U mnie to samo sie dzieje na NoPB i LPG wiec odpada cisnienie paliwa. Wymieniony czujnik temp. silnika, kable WN, rozdzielacz. Swiece sa sprawdzone i daja rade. Nie mam pewnosci ale w moim przypadku przyczyna jest lub sa szklanki. Po osluchaniu stetoskopem wyraznie slychac z lewej strony nieladne stukanie, a po mocnym rozgrzaniu silnika na postoju zaczyna byc slychac szklanke. Jak jej nie slychac odrazu to po krotkim postoju zanim dostanie oleju zaczyna klepac i pozniej zaczyna wlasnie przerywac. Mam nadzieje, ze to to bo juz mnie to zaczyna meczyc :/




Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » wt kwie 18, 2006 22:35

Popychacze stukają ale nie powodują przerw w pracy silnika, wiem bo sam jeździłem na wywalonych popychaczach na maxa :) Silnik chodził ok ale stukał jakby się miał rozlecieć :]



Awatar użytkownika
BigBlack
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 13:57
Lokalizacja: Otwock

Post autor: BigBlack » śr kwie 19, 2006 08:24

Tez mi sie wydawalo to malo prawdopodobne, ale naprawde nie wiem juz co moze byc przyczyna. Rozlatuja sie i tak, wiec beda do wymiany. Moze to ich wina...



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » śr lis 08, 2006 23:14

i jak rozwiązaliście tan problem ..mam ten sam..i sie mecze


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
skora81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 20:21
Lokalizacja: BIELSKO
Kontakt:

Post autor: skora81 » czw lis 09, 2006 21:51

hey podlaczam sie
moj ABF zaczal nierowno pracowac ale na biegu jalowym :(



piotrjamrozek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: piotrjamrozek » czw lis 09, 2006 22:49

czesc.
moj tez przerywal zanim go kupilem. dzialo sie tak miedzy 3 a 4 tys obr. mialem rezygnowac z jego kupna ale sprzedawca powiedzial ze to zrobi i zrobil.
nie wiem dokladnie co nawalalo ale wymienial cos przy aparacie zaplonowym ( kopólka lub palec) i jezdzil juz ok.

proponuje tam poszukac.

czy ma ktos z was problem z bardzo wolnym opadaniem obrotów?
chodzi o to ze po przegazowaniu auta obroty spadaja duzo wolniej niz sie wkreca.

niektorzy twierdza ze tak ma byc ale mi to za bardzo nie pasuje.
napiszcie jak opadaja obroty w waszych ABF.



Awatar użytkownika
skora81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 20:21
Lokalizacja: BIELSKO
Kontakt:

Post autor: skora81 » czw lis 09, 2006 22:59

no mi tak wolno spadaly obroty
ale padl czujnik od cisnienia oleju i zaczal tamtedy przeciekac olej w wyniku czego spadlo cisnienie i slychac bylo szklanki.
wymienilem zapobiegawczo 2 czujniki i dolewka oleju kosztowala mnie zabawa 100zl :)



piotrjamrozek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: piotrjamrozek » czw lis 09, 2006 23:09

skora81,
czyli to wolne opadanie obrotow moze zalezec od cisnienia oleju. u mnie tez slychac dziwne stukanie w glowicy wiec moze to szklanki.
niedlugo zmieniam olej moze to pomoze... silnik sie tez troche poci od oleju ale nie ubywa go w zastraszajacym tempie.
dzieki skora81,

przed chwila trafilem na kolejny post kolegi imp w innym temacie, ze ma problem z opadaniem obrotow

moze to lewe powietrze. jak sprawdzic czy dolot jest szczelny? a dokladniej
czy jest jakas uszczelka pod kolektorem dolotowym ktora moze byc uszkodzona?

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 22:11 ]
jesli cos nie tak z obrotami na jalowym to chyba silniczek krokowy...



Awatar użytkownika
skora81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 20:21
Lokalizacja: BIELSKO
Kontakt:

Post autor: skora81 » pt lis 10, 2006 01:49

no mi nic o takiej uszczelce nie wiadomo.U mnie wolne spadanie z obrotow wlasnie bylo zwiazane z niskim cisnienem oleju bo niezdawalem sobie sprawy ze mi wyciekal.
A co do mojego golfika to umowilem sie juz z GTO wstepnie na diagnoze to bede wiedzial bo mi mechanicy mowili zebym sie nie przejmowal bo pewnie jest zapowietrzony hm...
zycze powodzenia i pozdrawiam



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pt lis 10, 2006 08:26

czyli 2 podstawowe problemy z abfami ..wolne spadanie obrotów + przerywanie...miedzy 3 a 4....i dalej nikt nie wie jak to zrobić..kurcze chyba sie umówie z GTO też..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 515 gości