no to sprawdź sobie czy dziala zawór stop na pompie (N109)dziechu pisze:W TDI (i chyba wszystkich dieslach), szczegolnie przy wylaczaniau - zawsze telepnie.
wady TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Czyli jak? On bylby odpowiedzialny za to telepanie? U mnie telepalo powaznie a po wymianie poduszki jest duzo lepiej..Corvax pisze:no to sprawdź sobie czy dziala zawór stop na pompie (N109)dziechu pisze:W TDI (i chyba wszystkich dieslach), szczegolnie przy wylaczaniau - zawsze telepnie.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Gdyby nie dzialal, to chyba bylby problem ze zgaszeniem silnika. Telepie we wszystkich dieslach, to juz obserwuje od wielu lat u wszystkich znajomych co maja diesle. U jednych bardziej, u innych mniej, ale nigdy tak gladko jak w benzynowym.
[ Dodano: 18 Kwi 2006 15:52 ]
Silnik gasnie natychmiast, ale z telepnieciem (moze 0.5sek).
[ Dodano: 18 Kwi 2006 15:52 ]
Silnik gasnie natychmiast, ale z telepnieciem (moze 0.5sek).
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Eeee nic nie wnioslo.. telepalo od roku, VAGa podpinalem nie raz, ostatnio na przegladzie 2 weeki temu i no problem, poducha wymieniona.. wydaje sie tylko przyzwyczaic..Corvax pisze:Zawór N109 odpowiada za gaszenie silnika - odcinajac dopływ paliwa - VAGiem łatwo sprawdzic bo jest to jedna z pozycji w tescie podzespołów wykonawczych - slnik powinien wtedy zgasnąć.
Pozdro
Gitner
[ Dodano: Wto Kwi 18, 2006 3:54 pm ]
Dokladnie.. podsumowujac moj nie gasnie jak benzyna tylko jak diesel..dziechu pisze:Silnik gasnie natychmiast, ale z telepnieciem (moze 0.5sek).
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Re: wady TDI
Uzytkuje taki silnik już rok czasu i jak da mnie do tej pory jest bez wad, co do telepania to odczuwam jedynie przy dojeżdżaniu do świateł małe kołysanie jakby silnik przygasał, ale jak juz stane jest oki.hoze pisze:mam Pytanie jakie mają wady silniki 1,9 tdi 110KM????????
Re: wady TDI
a to juz jest z tego co tu pisali wada mk4 - w sensie to telepanie przy dojeżdżaniu do świateł - w silniku AFN tego nie ma..Chomik pisze:Uzytkuje taki silnik już rok czasu i jak da mnie do tej pory jest bez wad, co do telepania to odczuwam jedynie przy dojeżdżaniu do świateł małe kołysanie jakby silnik przygasał, ale jak juz stane jest oki.hoze pisze:mam Pytanie jakie mają wady silniki 1,9 tdi 110KM????????
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
Gitner pisze:Bula88 napisał/a:
w 1z najbardziej wadliwa jest elektryka...
Dziwne, jak narazie nie zauwazylem, a auto ma juz 12 lat...
Pozdro
Gitner
osobiscie znam pare 1z ktore ostro narzekaja na elektryke, na forum jest paru znajomkow co sie im tez waliła elektryka,Razal pisze:Bula88 napisał/a:
w 1z najbardziej wadliwa jest elektryka...
Dziwne, jak narazie nie zauwazylem, a auto ma juz 12 lat...
Pozdro
Gitner
jak przypadkowy pan Heniek majstruje zbyt dużo w elektryce to jest wadliwa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości