Grupa 003kolas415 pisze:np. przepływka
zanik mocy oraz olej w intercooler
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Logi grupy 003 oraz 010.
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_14211.html
proszę o fachową ocenę.
pozdrawiam
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_14211.html
proszę o fachową ocenę.
pozdrawiam
Mam podobny problem co autor tematu. Tylko, że u mnie jedyny objaw to wylewanie sie oleju przez EGR i to dosyć mocno. Przy poganianiu ubywa oleju około 100ml /1000km. Odmę mam już odpiętą od dłuższego czasu. Wychodzi na to że turbo leje? Co w tym wypadku robić i czego się spodziewac? Czy turbo może się z dnia na dzien rozleciec? Dodam że pompuje dobrze nie ma spadkow mocy. Tylko mam cały silnik zapaćkany tym olejem;/
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
zanik mocy oraz olej w intercooler
Witam po długiej przerwie.
Z racji ograniczonego czasu nie rozbierałem turbinki lecz od dość długiego czasu jeździłem dość dynamicznie na 2 i 3 biegu.
Ostatnio zauważyłem, że autko przestało tracić moc jeśli przekraczałem 3 tys obrotów na 4 biegu no i teraz moje pytanie czy kierownice
w turbinie mogły się same odblokować? Niżej zamieszczam logi z przed pół roku i teraz te aktualne proszę o fachową ich ocenę czy jest
duża poprawa czy jednak i tak nie obędzie się bez rozbierania turbawy.
LOGI Z CZERWCA tego roku:
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_13952.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LOGI AKTUALNE:
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_27403.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
Z racji ograniczonego czasu nie rozbierałem turbinki lecz od dość długiego czasu jeździłem dość dynamicznie na 2 i 3 biegu.
Ostatnio zauważyłem, że autko przestało tracić moc jeśli przekraczałem 3 tys obrotów na 4 biegu no i teraz moje pytanie czy kierownice
w turbinie mogły się same odblokować? Niżej zamieszczam logi z przed pół roku i teraz te aktualne proszę o fachową ich ocenę czy jest
duża poprawa czy jednak i tak nie obędzie się bez rozbierania turbawy.
LOGI Z CZERWCA tego roku:
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_13952.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LOGI AKTUALNE:
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_27403.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
zanik mocy oraz olej w intercooler
Poprawy żadnej nie widać.Dla 100% pewności rozepnij sztangę połączoną z dzwignią sterującą vnt i przekonasz się co się zacina
zanik mocy oraz olej w intercooler
Ostatnio zrobiłem logi statyczne gruby 011
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_34063.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lecz o dziwo mimo zmiany położenia sztangi z on na off ciśnienie jest cały czas takie samo
czy tak powinno być?
I czy przy Off nie powinno być czasem 0% a przy on 100%?
pozdrawiam
http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_34063.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lecz o dziwo mimo zmiany położenia sztangi z on na off ciśnienie jest cały czas takie samo
czy tak powinno być?
I czy przy Off nie powinno być czasem 0% a przy on 100%?
pozdrawiam
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
zanik mocy oraz olej w intercooler
Widać, że kierownice w turbosprężarce się nie ruszają, czyli masz zapieczone vnt, lub skorodowaną gruszkę podciśnienia, ewentualnie nieszczelny wężyk podciśnienia. W dynamicznym logu widać, że turbo osiąga bardzo późno zadane ciśnienie, potem masz przeładowanie ostre.kolas415 pisze:I czy przy Off nie powinno być czasem 0% a przy on 100%?
Więc na początek sprawdź ręcznie ruch sztangi przy turbo, jaki jest zakres i czy w ogóle się rusza,sprawdź gruszkę przy turbo czy nie jest skorodowana, uszkodzona, jeśli sztanga się nie rusza, to trzeba zdemontować turbo i wyczyścić mechanizm kierownic spalin. W 011bs powinna być widoczna różnica ciśnienia pomiędzy trybem on i off u ciebie różnica to zaledwie 11mb. Turbo strasznie przeładowuje więc lepiej zająć się tym szybko, bo takie ciśnienie, inaczej takie obroty jakie ma pompując takie ciśnienie je szybko wykończą.
zanik mocy oraz olej w intercooler
Witam,
Panowie prosze o analize logów i poinstruowanie co mam zrobic z moim ALH, poniewaz na niższych biegach ciagnie sobie normalnie, a na wyzszych biegach przy pewnych obrotach znika mu moc. Logi:
blok 003
http://vw-passat.pl/vaglog/2523" onclick="window.open(this.href);return false;
blok 008
http://vw-passat.pl/vaglog/2524" onclick="window.open(this.href);return false;
blok 010
http://vw-passat.pl/vaglog/2525" onclick="window.open(this.href);return false;
blok 011
http://vw-passat.pl/vaglog/2526" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam ze sprawdzilem przewody cisnieniowe łączące zaworki i gruche i te pozostale, wygladają na zdrowe. Sprawdzilem tez czy grucha turbiny wciaga sztange (napierw ręcznie) i uzywajac siły daje rade sie wcisnac i sama szybko wraca na miejsce, pozniej zapalilem auto i tez wciagnelo okolo 2cm moze wiecej.
Co moge zrobic z tym autem zeby doprowadzic je do poprawnej pracy? co moge za koleją eleminowac dalej?
Panowie prosze o analize logów i poinstruowanie co mam zrobic z moim ALH, poniewaz na niższych biegach ciagnie sobie normalnie, a na wyzszych biegach przy pewnych obrotach znika mu moc. Logi:
blok 003
http://vw-passat.pl/vaglog/2523" onclick="window.open(this.href);return false;
blok 008
http://vw-passat.pl/vaglog/2524" onclick="window.open(this.href);return false;
blok 010
http://vw-passat.pl/vaglog/2525" onclick="window.open(this.href);return false;
blok 011
http://vw-passat.pl/vaglog/2526" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam ze sprawdzilem przewody cisnieniowe łączące zaworki i gruche i te pozostale, wygladają na zdrowe. Sprawdzilem tez czy grucha turbiny wciaga sztange (napierw ręcznie) i uzywajac siły daje rade sie wcisnac i sama szybko wraca na miejsce, pozniej zapalilem auto i tez wciagnelo okolo 2cm moze wiecej.
Co moge zrobic z tym autem zeby doprowadzic je do poprawnej pracy? co moge za koleją eleminowac dalej?
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
zanik mocy oraz olej w intercooler
Wszystko chodzi płynnie,bez żadnych zacięć w całym 2 cm zakresie ?golf4alh pisze:uzywajac siły daje rade sie wcisnac i sama szybko wraca na miejsce
Zamień miejscami zawór N75 z zaworem N18 i wykonaj dynamiczny 011 od 1400 rpm
zanik mocy oraz olej w intercooler
nie wyczulem zadnego zaciecia, co prawda slaby dostep tam jest zeby reke włozyc ale nic nie wyczulem, jak odpaliłem silnik to wciagnelo sztange tak ze z gruchy wystawało kalek gwintu regulowanego a jak wyłaczylem to znacznie wiecej, jutro pozamieniam te zaworki i wkleje logi bloku 011
dzieki
Edycja 14.04.2011 18:48
TESTY
Dzis wykonalem testy sztangi: 1wszy test zrobilem tak ze sciagalem wezyk z zaworu N75 i patrzalem czy gruszka wciaga sztange, no i wciagalo i wypychało, tylko ze jak zakładalem weżyk to wolniej wcigalo niz wypychało, pozniej zrobilem tak ze zrobilem OUTPUT TEST sztangi, no i prcowała normalnie, gruszka ją wciągała i wypychała tak samo, i robila to co jakies 10-15sek. nie wiem dokladnie bo nie liczylem.
Zamienilem tez zaworki N18 i N75 i zrobilem logi dynamiczne 003, 008 i 011:
003:
http://vw-passat.pl/vaglog/2550" onclick="window.open(this.href);return false;
008:
http://vw-passat.pl/vaglog/2551" onclick="window.open(this.href);return false;
011:
http://vw-passat.pl/vaglog/2552" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosze o opinie, czy cos z tego wynika w porownaniu z poprzednimi logami? bo ja jestem leszczem w ich analizowaniu, tz. nie dokonca wiem jakie elementy wpływają na taka a nie inna ich postac
dzieki
Edycja 14.04.2011 18:48
TESTY
Dzis wykonalem testy sztangi: 1wszy test zrobilem tak ze sciagalem wezyk z zaworu N75 i patrzalem czy gruszka wciaga sztange, no i wciagalo i wypychało, tylko ze jak zakładalem weżyk to wolniej wcigalo niz wypychało, pozniej zrobilem tak ze zrobilem OUTPUT TEST sztangi, no i prcowała normalnie, gruszka ją wciągała i wypychała tak samo, i robila to co jakies 10-15sek. nie wiem dokladnie bo nie liczylem.
Zamienilem tez zaworki N18 i N75 i zrobilem logi dynamiczne 003, 008 i 011:
003:
http://vw-passat.pl/vaglog/2550" onclick="window.open(this.href);return false;
008:
http://vw-passat.pl/vaglog/2551" onclick="window.open(this.href);return false;
011:
http://vw-passat.pl/vaglog/2552" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosze o opinie, czy cos z tego wynika w porownaniu z poprzednimi logami? bo ja jestem leszczem w ich analizowaniu, tz. nie dokonca wiem jakie elementy wpływają na taka a nie inna ich postac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości