MK 3 wymiana pompy wtryskowej na ori 11

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 20, 2009 10:00

iguana31, jesli bym Ci przygotowal ten zestaw (wtyczka i uchwyt) to mechanik tylko musi to wsadzic i spiac bez kombinacji
w razie czego to umawiamy się że ja przekaże pompe Adammowi, on przerobi kabelek na inną wtyczke i podeśle Tobie i wy juz dalej bedziecie kombinowac :)



arwam

Post autor: arwam » pt lut 20, 2009 11:37

cowboy, anie miał byś skąd ściągnąć fali do pompy od ALH w automacie?
ewentualnie za jakie pieniądze?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 20, 2009 11:52

arwam, jak ustalisz numery tej tarczy to mona z boscha kupic :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » pt lut 20, 2009 23:23

bojże to jest DE 143 a z drugiej strony jest numer 440



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 20, 2009 23:47

arwam, raczej chodzilo mi o numer typu :2 466 110 015 - to jest numer czesci bosch :) - tarczka (fala) od 1Z


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » sob lut 21, 2009 00:27

takiego numery części to nie stety tam nigdzie nie ma.
końcówka numeru pompy to 107D



Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Post autor: stach47 » czw cze 03, 2010 02:25

Adamm pisze:iguana31, byly gdzies na forum numery pomp 11 i po tym mozesz szukac

z montazem do 1Z bedziesz mial ten problem ze loze pompy nie bedzie pasowac (trzeba przerobic ORI) ale razem z pompa 11 musisz miec kolo pasowe do niej

silnik jesli chcesz wkladac od 4 to ALH AGR bo AHF i ASV raczej nie ma sensu jesli i tak bedziesz osprzet wkladal swoj
'szukajcie a znajdziecie' ....
prosciej wsadzić do swojej pompy flaki 11nastki i wcale nie mowie tu o 11nastce vw przecież bosch produkuje pompy do inny modeli samochodow tak??!! TAK!! a w prawie 100% aut jednej marki z silnikiem 1.9tdi są tylko 11nastki=)
płenta jest taka że flaki są identyczne tzn ze wystarzy wkręcić w imadło i zrobić szybką przekadkę i założyć swoją pompęęęęęę z 11mm tłoczkiem i cała filozofia.... :hehe: A napweno wiekszosć się zdziwi ale to działa :green_fuck: a koszt to 200-300zł zalezy za ile pompkę zakupimy a reszta to już dosłownie w naszych rękach=) NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

arwam

Post autor: arwam » czw cze 03, 2010 09:28

stach47, nie jest tak do końca wystarczy że będzie inne podsadzenie tłoko-rozdzielacza i po pierwszym odpaleniu jeśli tego nie sprawdzimy żegnamy sięz pompą.
parę osób wie o czym mówię



Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Post autor: stach47 » sob cze 05, 2010 23:50

Jak cos robie to z sercem i z główą... pompa 11nastka działa jak powinna i dla tego Demoniusz dostanie turbo GT1749VC czyli prostym językiem dla każdego posiadacza VW golfa to suszara będzię z 2.0TDI 170PS :D a co Demon też muszi od czasu do czasu odedchnąć swieżym zmrożonym powietrzem.Pomysł się narodził dziś i w pewnym sensie został wcielony w 'życie' czyli patrzenie, przymierzanie ,obracanie ,rozkręcanie i drapanie się po głowie jak to zrobić żeby wyglądało i do tego działało , dawało satysfakcje i radochę :okej: .JAK KTOŚ JEST TAK SAMO ZBOCZONY TO POSIADAM PARĘ CAŁKIEM DOBRYCH SUSZAREK Z 2.0 TDi 170KONI GARETT KKK I 140KONI NAWET 105KONI .turbiny naprawdę za całkiem dobrę pieniadze coś w granicach 500zł za używkę a i dla wymagających nawet nowe dziewicze orginalne 105konne i 140kucy :smoke: Posiadam również zajefajną suszarę sporych gabarytów (jak GT1749VC) z bajeranckim wirnikiem znawcy wiedzą o czym mówi :goof: łopaty w bezruchu wyglądają kosmicznie i solidne wiec jak się rozkręcą to dopiero wężę muszą latać pod maską :satan: jak zamontuje to będe napweno sie chwalił bo już jetem podniecony :kac:

Pozdrawiam klubowiczów i paru fachowców a raczej fanatyków którzy potrafią coś zrobic ,wcielić w życie i wzbudzić podziwwww a może i zadrość =) Jeśli masz głupie pytania sugestie lub mądrości teoretyczne to zostaw je dla siebie


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz cze 06, 2010 00:03

stach47, w jakich silnikach są takie jedenastki Rovery? Transportery? Jakie mają fale?
Wogóle to zmniejsz dawkę, ciężko się czyta :helm:



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz cze 06, 2010 00:09

stach47, jak chcesz sprzedać to wystaw na allegro a nie ogłaszasz sie tutaj



RZT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pn lut 08, 2010 02:44
Lokalizacja: Pionki

Post autor: RZT » ndz cze 06, 2010 00:18

ktos szuka numeru pompy 11 z alh w automacie sluze pomoca jak cos bo posiadam skode octawie alh w automacie tdi :D


[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]

[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz cze 06, 2010 00:21

w 3 poście jest numer pompy 11, ameryki nie odkryłeś



Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Post autor: stach47 » ndz cze 06, 2010 01:40

ja musiałm się trochę pomęczyć żeby znleść odpowiednie flaczki wiec nie napisze...bynajmniej nie odrazu,Trochę wysiłku i uporu...Szukajcie a znajdziecie;D na allegro to wystawiam silniki pompowtryski i inne bajero-gadżety :jezor: chyba że bardzo chcesz kupić przez allegro i wystawić pozytywa to żaden problem


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 65 gości