Witam, z gory mowie ze wiem ze były już podobne tematy ale byly troche przestarzale i pomyślałem ze nic się nie stanie jak odnowie.
Mój problem wyglada tak ze poszukuje alarmu dobrego do golf’a 3.
Mój poprzedni był to STIG 44, elektryk go wybral bo ja nie mam o tym pojecia… mogl wybrac jaki chciał i do jakiejs rozsądnej ceny co nie zmienia faktu ze nie musial być to najtańszy model . Wiec się zdecydowal na ten argumentując ze zalozyl je już setki sa swietne itp… po roku centralka alarmu się spalila podczas jazdy … przy okazji zalaczajac co chwile immbo… i usłyszałem od pana elektryka „tak te alarmy maja to do siebie”… i na tym skończyłem z poradami od tej osoby.
Najchetniej chciałbym alarm który nie spali się a przynajmniej tak szybko… w miare możliwości konfiguralny, nic wielkiego ale np. mozliwisc zlaczania alarmu bez dzwieku same migacze itp.
Najlepiej z pilotem „scyzorykiem” mala rzecz a cieszy ;]
I czy wogule istnieja takie alamy z możliwością podlaczenia przycisku w kabinie .. często widziałem taki gadget w francuskich samochodach .. przycisk w desce rozdzielczej i bez zadnego wyginania się do rygla itp.
Aha nom i w miare najważniejsze żeby była w tym tez centralka dzwi, lub możliwość podlaczenia jakiejs.
Dziekuje z gory za wszelka pomoc.
[mk3] alarm – jaki wybrac
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lunatyk1981
- Ma gadane
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 10, 2009 11:29
- Lokalizacja: Grudziądz
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
ja zazwyczaj montuje takie
http://www.allegro.pl/item1064195208_ma ... zoryk.html
zamontowalem juz ich kilkanascie i nie mailem jecze jakiejs reklamacji
ma funkcje ktore cie interesuja czyli uruchomienie bez dzwieku, wbudowany sterownik centralnego zamka
ma tez funkcje domykania szyb i szyberdachu przy zamykaniu auta, szukanie auta na parkingu, zabezpieczenie przed przyadkowym nacisnieciem przyciskow, mozliwosc wylaczenia dodatkowych czujnikow
pierwszy jaki zamontowalem z tych alarmow to mojej ciotce jakies 8 lat temu w audi B4 - do tej pory zadnych problemow z alarmem a zamyka samochod zawsze z pilota
jedyna wada tego zestawu jest slabej jakosci czujnik uderzeniowy - ma bardzo malo czulosc, praktyczne dziala w obrebie 1 metra wokol miejsca montazu
ja zamieniam ten czujnik na 2 inne po 20 zl i jeden montuje jako alarm a drugi jako prealarm - mozna wtedy je dosyc dokladnie wyregulowac i dziala na alym aucie
sam alarm ma jedna wade (moim zdaniem) - nie istnieje mozliwosc zamkniecia auta z pilota nie wlaczajac alarmu
jezeli dobrze cie zrozumialem to chcesz w kabinie przycisk za pomoca ktorego otworzysz i zamkniesz auto od srodka - jezeli masz fabryczny centralny zamek to mozna to zrobic bez alarmu, wystarczy tylko przelacznik 2 pozycyjny
jezeli nie masz centralnego zamka to przybtym alarmie tez da sie to zrobic, trzeba oczywiscie dokupic do tego silowniki
z tego co pamietam to chyba amerykanskie werskie mk3 mialy przycisk do zamykania/otwierania od srodka, wiec moglbys poszukac takiego
zawsze moge ci wyjasnic jak podlaczyc przycisk do zamykania od srodka
http://www.allegro.pl/item1064195208_ma ... zoryk.html
zamontowalem juz ich kilkanascie i nie mailem jecze jakiejs reklamacji
ma funkcje ktore cie interesuja czyli uruchomienie bez dzwieku, wbudowany sterownik centralnego zamka
ma tez funkcje domykania szyb i szyberdachu przy zamykaniu auta, szukanie auta na parkingu, zabezpieczenie przed przyadkowym nacisnieciem przyciskow, mozliwosc wylaczenia dodatkowych czujnikow
pierwszy jaki zamontowalem z tych alarmow to mojej ciotce jakies 8 lat temu w audi B4 - do tej pory zadnych problemow z alarmem a zamyka samochod zawsze z pilota
jedyna wada tego zestawu jest slabej jakosci czujnik uderzeniowy - ma bardzo malo czulosc, praktyczne dziala w obrebie 1 metra wokol miejsca montazu
ja zamieniam ten czujnik na 2 inne po 20 zl i jeden montuje jako alarm a drugi jako prealarm - mozna wtedy je dosyc dokladnie wyregulowac i dziala na alym aucie
sam alarm ma jedna wade (moim zdaniem) - nie istnieje mozliwosc zamkniecia auta z pilota nie wlaczajac alarmu
jezeli dobrze cie zrozumialem to chcesz w kabinie przycisk za pomoca ktorego otworzysz i zamkniesz auto od srodka - jezeli masz fabryczny centralny zamek to mozna to zrobic bez alarmu, wystarczy tylko przelacznik 2 pozycyjny
jezeli nie masz centralnego zamka to przybtym alarmie tez da sie to zrobic, trzeba oczywiscie dokupic do tego silowniki
z tego co pamietam to chyba amerykanskie werskie mk3 mialy przycisk do zamykania/otwierania od srodka, wiec moglbys poszukac takiego
zawsze moge ci wyjasnic jak podlaczyc przycisk do zamykania od srodka
- lunatyk1981
- Ma gadane
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 10, 2009 11:29
- Lokalizacja: Grudziądz
Przejzalem te aukcje i musze przyznac ze bardzo ciekawie się zapowiada, pozatym jak wspomniałeś ze wytrzymuja probe czasu co jest dla mnie bardzo wazne tym bardziej duzy plus dla tego produktu.
Dokladnie tak jak mowisz mam na mysli ze wlasnie cos na desen przycisku z US po pokrętłami tylko ostatnio te org us cos drogo moim zdaniem na allegro lataly (90 zika) wiec może jakis inny tego typu bym wykorzystal.
Niestety ten samochod kiedys miał org centralny zamek ale poprzedni właściciel (chyba wlasnie na takich się mowi PIES) ogolocik go z całości i założył na siłowniki elektryczne… do glowy mi nie przyszedł pomysl przy zakupie sprawdzac pod tapicerka instalacje a ze i tak spelnia to swój funkcje nie robilem problemu.
Chciałbym wiec ten przycisk zadoptowac jakos do tych siłowników elektrycznych.
Przy mojej wiedzy zerowej z elektryki podejzewalem ze puszczenie osobnej lini zasilania do siłownika „master” i naciskam klawisz podaje ładunek enerki otwiera się kolejne przycisniecie kolejny ładunek otwiera się a ze on decyduje o reszcie tak samo się zachowuje reszta.. ale czy w dobra strone kombinuje nie mam pojecia, a ze uwazam to za dosyc wygodna sprawe i fajna, tak bym wlasnie to tez chcial mieć. Tak wiadomo wilu by moglo powiedziec ze wystarczy do rygielka się odwrocic.. ale po czestym uzytkowaniu robi się to troche irytująco/niewygodne.
Jakbys mogl cos wiecej wspomniec o możliwościach podlaczenia przycisku do tego alarmu bylbym bardzo wdzieczny.
Dokladnie tak jak mowisz mam na mysli ze wlasnie cos na desen przycisku z US po pokrętłami tylko ostatnio te org us cos drogo moim zdaniem na allegro lataly (90 zika) wiec może jakis inny tego typu bym wykorzystal.
Niestety ten samochod kiedys miał org centralny zamek ale poprzedni właściciel (chyba wlasnie na takich się mowi PIES) ogolocik go z całości i założył na siłowniki elektryczne… do glowy mi nie przyszedł pomysl przy zakupie sprawdzac pod tapicerka instalacje a ze i tak spelnia to swój funkcje nie robilem problemu.
Chciałbym wiec ten przycisk zadoptowac jakos do tych siłowników elektrycznych.
Przy mojej wiedzy zerowej z elektryki podejzewalem ze puszczenie osobnej lini zasilania do siłownika „master” i naciskam klawisz podaje ładunek enerki otwiera się kolejne przycisniecie kolejny ładunek otwiera się a ze on decyduje o reszcie tak samo się zachowuje reszta.. ale czy w dobra strone kombinuje nie mam pojecia, a ze uwazam to za dosyc wygodna sprawe i fajna, tak bym wlasnie to tez chcial mieć. Tak wiadomo wilu by moglo powiedziec ze wystarczy do rygielka się odwrocic.. ale po czestym uzytkowaniu robi się to troche irytująco/niewygodne.
Jakbys mogl cos wiecej wspomniec o możliwościach podlaczenia przycisku do tego alarmu bylbym bardzo wdzieczny.
Słowa to słowa, a czyny to czyny.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
zeby rozpoznac czy masz elekryczny zamek czy pneumatyczny wystarczy spojzec na rygle przy drzwiach przy otwieraniu i zamykaniu
pneumat choodzi cicho i powoli - slychac pompke w bagazniku
elektryczny jest glosny i szybki
skoro twierdzisz ze masz elektryczny to w kabinie masz gdzies centralke od niego - dojdziesz po przewodach od drzwi
przy centralce bedzie kilka przewodow, do drzwi kirowcy beda szly: niebieski, zielony, czany, bialy i brazowy
czarny to masa, bialy i brazowy to sterowanie zamkiem
silownik przy zamykaniu podaje mase na brazowy a przy otwieraniu podaje na bialy (lub odwrotnie,zalezy od wykonania centralki)
wystarczy eraz ze podasz mase na brazow lub bialy i bedziesz zamykal lub otwieral
gdy bedziesz mial przelacznik dwupozycyjny to podajesz mase na styk a po jego przelaczeniu masa jes podawana na bialy lub brazowy przy centralce
jezeli moj opis jest malo precyzyjny o moge ci to narysowac
co do alarmu to jak juz napisalem zamontowalem akich kilka (ok 10) i do tej pory nie mialem reklamacji
ale pamietaj ze mercedesy tez sie psuja wiec zebys na mnie pozniej nie psioczyl
pneumat choodzi cicho i powoli - slychac pompke w bagazniku
elektryczny jest glosny i szybki
skoro twierdzisz ze masz elektryczny to w kabinie masz gdzies centralke od niego - dojdziesz po przewodach od drzwi
przy centralce bedzie kilka przewodow, do drzwi kirowcy beda szly: niebieski, zielony, czany, bialy i brazowy
czarny to masa, bialy i brazowy to sterowanie zamkiem
silownik przy zamykaniu podaje mase na brazowy a przy otwieraniu podaje na bialy (lub odwrotnie,zalezy od wykonania centralki)
wystarczy eraz ze podasz mase na brazow lub bialy i bedziesz zamykal lub otwieral
gdy bedziesz mial przelacznik dwupozycyjny to podajesz mase na styk a po jego przelaczeniu masa jes podawana na bialy lub brazowy przy centralce
jezeli moj opis jest malo precyzyjny o moge ci to narysowac
co do alarmu to jak juz napisalem zamontowalem akich kilka (ok 10) i do tej pory nie mialem reklamacji
ale pamietaj ze mercedesy tez sie psuja wiec zebys na mnie pozniej nie psioczyl
- lunatyk1981
- Ma gadane
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 10, 2009 11:29
- Lokalizacja: Grudziądz
Przepraszam ze dopiero teraz odpowiadam, troche pochłonęło mnie odswierzanie komory silnika i do kompa nie miałem jak doleciec.
Wiesz jak ja kupowalem mój samochod to byłem całkowicie zielony w tych sprawach ale pare razy już musialem zdjąć tapicerke dzwi i teraz mam 100% pewność ze elektryczny zamek.
Tak się zastanawiam kiedys widziałem zdjęcia tego przycisku do centralki USA i on wydawal się ze funkcjonuje cos na zasadzie przycisku podgrzewania tylniej szyby.. czyli wlaczony lub wylaczony.. ale czy na pewno to nie wiem bo tyle co na foto i tak się zastanawiam…a ze jestem zielony w elektryce to bez ceregieli zapytam, co oznacza ze przycisk jest dwufazowy ? tzn to jest kwestia tego ze np. przycis wcisne on odskoczy do pozycji wycisnitego ale pusci impuls energi.. przy 1 wcisnieciu na kabel pierwszy czyli np. otworzenie, a przy kolejnym na drugi kabel zamkniecia i tak w kolko na zmiane ? czy to jest przycis typu podnoszenia szyb przednich ze sa dwie opcje lewa albo prawa ?
Co do rysunku to na razie jeszcze nie bo dopiero będę zamawial ten alarm i wtedy już jakbym się zabieral do montażu to najwyżej pozwoliłbym sobie zagadac na pw troche glowe pozawracac w razie problemow, gdybys nic nie miał przeciw.
Hehe sadze ryzyko jest ograniczone i na pewno wrazie czego nie będę miał pretensji… mam nadzieje ze jedna cetrlakla spalona wypali pecha na przynajmniej 5 latek
Dziekuje bardzo Ci za dotychczasowa pomoc.
Wiesz jak ja kupowalem mój samochod to byłem całkowicie zielony w tych sprawach ale pare razy już musialem zdjąć tapicerke dzwi i teraz mam 100% pewność ze elektryczny zamek.
Tak się zastanawiam kiedys widziałem zdjęcia tego przycisku do centralki USA i on wydawal się ze funkcjonuje cos na zasadzie przycisku podgrzewania tylniej szyby.. czyli wlaczony lub wylaczony.. ale czy na pewno to nie wiem bo tyle co na foto i tak się zastanawiam…a ze jestem zielony w elektryce to bez ceregieli zapytam, co oznacza ze przycisk jest dwufazowy ? tzn to jest kwestia tego ze np. przycis wcisne on odskoczy do pozycji wycisnitego ale pusci impuls energi.. przy 1 wcisnieciu na kabel pierwszy czyli np. otworzenie, a przy kolejnym na drugi kabel zamkniecia i tak w kolko na zmiane ? czy to jest przycis typu podnoszenia szyb przednich ze sa dwie opcje lewa albo prawa ?
Co do rysunku to na razie jeszcze nie bo dopiero będę zamawial ten alarm i wtedy już jakbym się zabieral do montażu to najwyżej pozwoliłbym sobie zagadac na pw troche glowe pozawracac w razie problemow, gdybys nic nie miał przeciw.
Hehe sadze ryzyko jest ograniczone i na pewno wrazie czego nie będę miał pretensji… mam nadzieje ze jedna cetrlakla spalona wypali pecha na przynajmniej 5 latek
Dziekuje bardzo Ci za dotychczasowa pomoc.
Słowa to słowa, a czyny to czyny.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
troche niefachowo to nazwalem
chodzi o przelacznik taki jak przy szybach - monostabilny czyli taki ktory po wcisnieciu powraca do swojego pierwotnego polozenia
przycisk ten musi miec "dwie pozycje" tnz przy nacisnieciu w jedna strone poda sygnal na pierwsze wyprowadzenie a przy nacisnieciu w druga na drugie wyprowadzenie, gdy nie nasiskasz nie podaje sygnalu
gdy bedziesz mial problem przy montazu alarmu to oczywiscie mozesz pisac na PW, z checia pomoge
chodzi o przelacznik taki jak przy szybach - monostabilny czyli taki ktory po wcisnieciu powraca do swojego pierwotnego polozenia
przycisk ten musi miec "dwie pozycje" tnz przy nacisnieciu w jedna strone poda sygnal na pierwsze wyprowadzenie a przy nacisnieciu w druga na drugie wyprowadzenie, gdy nie nasiskasz nie podaje sygnalu
gdy bedziesz mial problem przy montazu alarmu to oczywiscie mozesz pisac na PW, z checia pomoge
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości