Odcinanie dopływu benzyny.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

perec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:26
Lokalizacja: Warszawa

Odcinanie dopływu benzyny.

Post autor: perec » sob cze 05, 2010 19:32

Witam . Proszę o pomoc.

Mój golf 3 1.4. Spłatał mi dzisiaj psikusa.
Mianowicie, po odpaleniu chodzi normalnie przez ok 5-10 sec po czym gaśnie tak jak by go zgasić z kluczyka , zero kasłania itp. Dopiero powyżej 3 tys nie gaśnie. Czy to może być zasługa sondy lambda? Może komuś zdażyło się coś takiego ?? Pomocy
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 19:36 przez perec, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
remiq88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn maja 28, 2007 00:12
Lokalizacja: GST

Post autor: remiq88 » sob cze 05, 2010 19:57

perec pisze:Czy to może być zasługa sondy lambda?
Sonda nie działa zaraz po odpaleniu na zimnym silniku.
Podepnij pod VAGa i zobacz czy ecu nie robi tych problemów, bo to trochę dziwne, że tak gaśnie.
Jeszcze do sprawdzenia ewentualnie zapłon (czujnik Halla) i pompa paliwa.
A poza tym jaki masz silnik? Jeśli 1.4 to pewnie ABD lub AEX, ale lepiej napisz to może koledzy coś poradzą.


[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]

perec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: perec » sob cze 05, 2010 20:00

Zapomniałem dodać przepraszam.

Gaśnie ale na ciepłym, na zimnym jest wszystko ok, Jak dochodzi do ok 90 stopni wtedy występują problemy.
Silnik? Nie mam pojecia jakie oznaczenia, 93 rok. Tyle wiem
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 20:01 przez perec, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
remiq88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn maja 28, 2007 00:12
Lokalizacja: GST

Post autor: remiq88 » sob cze 05, 2010 20:29

perec pisze:Jak dochodzi do ok 90 stopni wtedy występują problemy
No to zmienia trochę postać rzeczy. Ale i tak sonda raczej nie powodowałaby gaśnięcia, no chyba, że daje naprawdę cały czas super ubogą lub bogatą mieszankę.
perec pisze:93 rok. Tyle wiem
to na 99% ABD , czyli silnik prosty jak konstrukcja cepa.
Podłącz VAGa, bo może to rozwiałoby wątpliwości.
Ale zaczynając od najprostszych rzeczy to jak wygląda zapłon - przewody, świece, cewka, czujnik Halla?
Wykręć świece, zobacz jak wyglądają, sprawdź przewody czy nie ma przebić. I bywały przypadki, że po nagrzaniu cewka zapłonowa odmawiała posłuszeństwa.


[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]

perec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: perec » ndz cze 06, 2010 19:11

Więc zaczynam poszukiwania. Dzięki za sugestie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 302 gości