Nie odpala gdy gorący

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Szwajcar1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 09, 2007 13:01
Lokalizacja: Górny Slask

Nie odpala gdy gorący

Post autor: Szwajcar1976 » sob cze 05, 2010 10:25

:pub: Witam,tak jak w temacie,gdy zimny pali na dotyk,jak przejade jakieś 20km i zgasze to potem nie chce zapalić.Raz mnie pchneli to zapalił i zadymił z rury ale na krótko,a jak ostygnie to pali ok.Sąsiad mówi(mechanik)że to padnięta pompa.Co o tym myślicie?Świece grzeją ok,może brudny filtr paliwa.
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 10:26 przez Szwajcar1976, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob cze 05, 2010 11:20

Jak zagrzejesz motor i nie będzie chciał odpalić to wyjmij kluczyk ze stacyjki i schodź tę żeliwną część pompy z wyjściami na wtryski (np mokrą szmatą) jak odpali to pompa do wymiany.



LukaszMK4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 13:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: LukaszMK4 » sob cze 05, 2010 11:37

Korekta mapy ? On w ogole nie pali ?



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob cze 05, 2010 11:54

LukaszMK4 pisze:Korekta mapy ? On w ogole nie pali ?
Przecież to TD. :green_fuck:


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

jarzyna20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 05, 2010 15:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: jarzyna20 » sob cze 05, 2010 15:16

Witam. Mam ogromny problem. posiadam golfa, ktory od zakupu był zepsuty. Bylem juz u kilku mechaników, jeden mówi, że pompa drugi, glowica zaden nic nie naprawil a kase skasowali. Ccisłbym zaczerpnąć fachowych opinii. Problem jest nastepujacy. Autko fajnie odpala ale ma niskie obroty trzeba go troche pogazowac by wskoczylo na odpowiednie. Potem jezdzi bez zarzutów przez jakis czas, zalezy od dnia. W sloneczny cieply dzien juz po godzinie jazdy obroty zaczynaja spadac. Żeby troche jeszcze pojezdzic wlączam ssanie ale to starcza na jakies 15-20min a potem gasnie. I raczej nie da się go juz zapalić dopuki nie ostygnie z godz lub dwie. Bardzo proszę o pomoc bo ja juz naprawde nie wiem za co sie brać.



LukaszMK4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 13:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: LukaszMK4 » sob cze 05, 2010 15:37

marcin999 pisze:
LukaszMK4 pisze:Korekta mapy ? On w ogole nie pali ?
Przecież to TD. :green_fuck:
rozpedzilem sie:P



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob cze 05, 2010 15:38

Kompresja ginie, albo pompa, zmierz ciśnienie sprężania to wiele wyjaśni



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Post autor: Marcin997 » ndz cze 06, 2010 17:50

Kolego... Mój wujaszek mial Paska 1.6 TD. Robił mu to samo co Ty mowisz... Na zimnym odpalal od strzała... Lecz gdy się troche zagrzał były już klopoty... ;/ Trzeba było czekać aż ostygnie... Nie bawił się dużo tylko wymienił pompę... I jak ręką odjoł... Pali czy zimny czy ciepły... Auto jeździ do dziś bo kupił go mój kolega, także wiem co się dzieje... Wujaszek sprezentował mi tą pompę... Jest takim wiejskim mechanikiem i powiedział że to tam jakiś tloczek się zaciera i dalatego przy ciepłym nie pali... Także ja tą pompę będę dawał do regeneracji... I założe do siebie gdyż ona jest z grzybkiem a ja mam bez... Nie wiem.. Możę u Ciebie jest to samo co bylo u niego.. Czyli pompa... ale najpierw sprawdź inne rzeczy które proponują koledzy.. Powodzenia! Pozdro!



Szwajcar1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 09, 2007 13:01
Lokalizacja: Górny Slask

Post autor: Szwajcar1976 » pn cze 07, 2010 16:58

t0mal pisze:Jak zagrzejesz motor i nie będzie chciał odpalić to wyjmij kluczyk ze stacyjki i schodź tę żeliwną część pompy z wyjściami na wtryski (np mokrą szmatą) jak odpali to pompa do wymiany.



100% podpowiedz,jak poleje zimną wodą tą część żeliwną pali od razu.Pompa całkowicie do wymiany czy jakaś część?,a jak tak to co proponujecie rageneracja czy używka?,dodam że jakieś pół roku temu przy niej wymieniałem na nową całą tzw.pokrywke.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn cze 07, 2010 17:24

Raczej nie opłaca się regenerować koszt części jest masakryczny, a potrzebujesz kompletniej głowicy rozdzielającej.
Polecam zakup używki.



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Post autor: Marcin997 » pn cze 07, 2010 22:58

Koszt masakryczny... 400zł? Przynajmniej by już wiedział na czym jeździ.. I wiedzial że jak coś będzie nie tak to pompa odpada... Był by spokój... Przynajmniej ja tak zrobie..



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn cze 07, 2010 23:56

Marcin997 pisze:400zł
Nowa głowiczka boscha kosztuje najbiedniej 600zł nie spodziewaj się, że pompa za 400zł będzie miała w środku nowe części.



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Post autor: Marcin997 » wt cze 08, 2010 09:33

Nie będę się kłocił bo nie wiem.. Ale jak będę dawał swoje do regeneracji to spytam co ulegnie wymianie, bo na pewno jakieś uszczelniacze itp



Szwajcar1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 09, 2007 13:01
Lokalizacja: Górny Slask

Post autor: Szwajcar1976 » śr cze 16, 2010 11:09

znalazłem używkę ale z potencjometrem,a ja mam bez.Będzie pasować czy szukać bez potencjometru?
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 11:10 przez Szwajcar1976, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości