Nie mogę uruchomić wogóle silnika :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lancecik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Nie mogę uruchomić wogóle silnika :(

Post autor: Lancecik » pt cze 04, 2010 18:52

Witam , jestem nowy na forum , próbowałem znaleźć takie objawy ale mi się nie udało :(

VW Golf MK4
1,9 TDI 90 KM / 66 kW
produkcja: 1 zarejestrowanie : 1999/12/01

kilka dni temu jak wróciłem do auta po pracy jakieś 8 godzin, nie mogłem odpalić silnika,
zawsze odpalał za pierwszym razem :(
chechłałem rozrusznikiem, on pięknie kręcił i nic :(
po kilkukrotnym kręceniu odpalił i wszystko było okej (kilka razy wysiadałem , miałem sprawy do załatwienia, krócej i dłużej , wszystko pięknie odpalało), znów jeździłem kilka dni, rano pięknie odpalał, po powrocie więcej niż nawet te szumne 8 godzin odpalał , za pierwszym razem , myślałem że to jakiś paproch albo coś :/ , po kilku dniach , dokładnie ta sama sytuacja , rano jak jechałem do pracy wszystko grało, po powrocie do auta po iluś tam godzinach, dokładnie ta sama sytuacja co wcześniej, chechłanie kilkukrotne , odpalił i znów wszystko oki było :), radość nie była długa, dziś rano jak chciałem pojechać do pracy , nie pomogło chechłanie rozrusznikiem, auto jak martwe , po powrocie z pracy znów próbowałem i nic :/

co może być przyczyną ?

kontrolka świec jak włączę stacyjkę, po chwili gaśnie , wszystkie kontrolki elegancko także a auto dalej martwe :/,



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt cze 04, 2010 19:21

witam a filterek paliwa dawno był wymieniany?? może paliwo mu sie cofa. trzeba sprawdzić czy gdzieś nie ma bąbelków w przewodach paliwa z powietrzem


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lancecik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lancecik » pt cze 04, 2010 19:29

Witam :)

na wiosnę tamtego roku był wymieniany, paliwo do filtra podaje , a w przeźroczystym wężyku widać trochę powietrza, ale było tak caly czas i przed wymianą filtra i po i odpalał za pierwszym razem ...

wrazie czego jak odpowietrzyć ??
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 19:45 przez Lancecik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt cze 04, 2010 21:32

z tego co wiem to sam się odpowietrza. proponuję zmienić filtr paliwa na sam początek bo miałem podobny przypadek.

[ Dodano: 04 Cze 2010 21:34 ]
tylko żeby szybciej zapalił to proponuję zalać go ropą


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt cze 04, 2010 21:35

Do sprawdzenia- klapa gasząca, zobacz czy w węzyku paliwa jest powietrze po dłuższym postoju, do sprawdzenia przekaźnik 109 i zawór N109 na pompie.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt cze 04, 2010 21:36

w pierwszej kolejności proponuje odpytać auto VAG-iem.

Tak wymieniać wszystko po kolei i czekać aż zapali to można długo.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Lancecik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lancecik » pt cze 04, 2010 22:21

mariusz75 pisze:w pierwszej kolejności proponuje odpytać auto VAG-iem.

Tak wymieniać wszystko po kolei i czekać aż zapali to można długo.

to tak z głupia frant się zapytam :

na nie działającym silniku da sie zbadać ??



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pt cze 04, 2010 22:31

Włączysz zapłon i odczytasz błędy z ECU..o ile są :grin:



Awatar użytkownika
Lancecik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lancecik » pt cze 04, 2010 22:43

Widze , że sie bez kompa nie obędzie :/

ma ktoś jakiś namiar we wrocławiu , bo autoryzowany serwis z torbami mnie pusci :(

[ Dodano: 04 Cze 2010 22:44 ]
Łuki_79 pisze:Włączysz zapłon i odczytasz błędy z ECU..o ile są :grin:
a jak nie będzie błędów ??


Mówisz i Masz : Nic na siłę : Więcej tez mi nie potrzeba !!
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/006908464c0a1dacb2798.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt cze 04, 2010 23:04

Lancecik pisze:a jak nie będzie błędów ??
Myśleć panowie, MYŚLEĆ

Jeśli nie będzie błędów elektronicznych w silniku to wówczas do sprawdzenia pozostaje wszystkie inne elementy niezdiagnozowane typu:
1. rozrząd
2. dopływ paliwa
3. filtr paliwa
4. kostka stacyjki
5. przekaźniki
6. alarm jeśli jest inny jak fabryczny
i wszystko inne co jest niediagnozowalne i można by wyliczać w nieskończoność


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Lancecik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 04, 2010 16:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lancecik » pt cze 04, 2010 23:33

Myślenie , myśleniem ale bez dobrych rad nigdy się nie obejdzie :))

jak coś się wyjaśni dam znać :)

i dziękuje serdecznie za podpowiedzi :)))


a mam inne pytanie , jaki uważacie , że olej powinienem lać dla tylu letniego golfika

i muszę dolać do zbiornika cieczy chłodzącej płyn , jakiś konkretny ?? :bigok:


Mówisz i Masz : Nic na siłę : Więcej tez mi nie potrzeba !!
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/006908464c0a1dacb2798.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości