Pomoc przy doborze sprężyn MK3
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- hermes1984
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pomoc przy doborze sprężyn MK3
Witam
Przyszedł czas na zmodyfikowanie mojego zawieszenia poszukuje sprężyn obniżających do mojego Golfa 3 2.0 AGG 97r. Planowane obniżenie to -40/-40.
Proszę o pomoc które wybrać H&R czy może MTS-y od mapeta. Które będą lepsze i w rozsądnej cenie ( czym się różnią H&R zielone , czerwone i niebieskie ) ? Tego nie wiem a poruszanie się po zagranicznych linkach nie utwierdza mnie we właściwym doborze sprężyn.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Przyszedł czas na zmodyfikowanie mojego zawieszenia poszukuje sprężyn obniżających do mojego Golfa 3 2.0 AGG 97r. Planowane obniżenie to -40/-40.
Proszę o pomoc które wybrać H&R czy może MTS-y od mapeta. Które będą lepsze i w rozsądnej cenie ( czym się różnią H&R zielone , czerwone i niebieskie ) ? Tego nie wiem a poruszanie się po zagranicznych linkach nie utwierdza mnie we właściwym doborze sprężyn.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
twardościąhermes1984 pisze:czym się różnią H&R zielone , czerwone i niebieskie
kolego jak dla mnie to mts-y sa spoko jaki ta-technix cena przystepna i jakosc niezła,druga sprawa ze za firme tez sie płacihermes1984 pisze:Proszę o pomoc które wybrać H&R czy może MTS-y od mapeta. Które będą lepsze i w rozsądnej cenie


- RafaelloW007
- Forum Master
- Posty: 1341
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48
to ciekawe
sprawa jest banalna masz kase na H&R ok 700-1000 kupuje H&R
ew eibacha np
tez porownywalem sam i wrecz odwrotnie mialem...RafaelloW007 pisze:mts jest twardy, H&R komfortowy, porównywalem oba
sprawa jest banalna masz kase na H&R ok 700-1000 kupuje H&R

ew eibacha np

http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

- RafaelloW007
- Forum Master
- Posty: 1341
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48
ja po kilku sezonach na kicie H&R i po przesiadce na gwint MTS mogę z całą stanowczością stwierdzić, że mts nie jest chociaż w połowie tak komfortowy jak H&R (co ma plusy i minusy, ale nie o tym rozmawiamy)...
swoją drogą autor tematu musi pamiętać że kupowanie samych sprężyn to jak strzał w kolano - musisz kupić sprężyny i amortyzatory do nich przystosowane, a najlepiej cały kit
swoją drogą autor tematu musi pamiętać że kupowanie samych sprężyn to jak strzał w kolano - musisz kupić sprężyny i amortyzatory do nich przystosowane, a najlepiej cały kit
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
ja zawsze myslałem ze jest inaczej ale ok osobiscie nie sprawdzałem tych firmRafaelloW007 pisze:zainwestuj w markę, nie bedziesz żałował, mts jest twardy, H&R komfortowy,



Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 08:55 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.
- hermes1984
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Widzę że opinie są różne jak i różne dziury w polskich drogach.
Załóżmy że chcę wydać ok 500-600 zł (gwint odpada bo zdecydowanie za twardo na warszawskie drogi). Amorki seryjne auto bardzo wysoko siedzi widać na foto (moje croos country)
Amorki już trochę mają więc pakować kase w springi markowe np H&R lub poszukać uzywek
(ale z nimi nigy nie wiadomo) czy http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... -2060.html tutaj zdanie Mapeta nie będzie obiektywne
?
[ Dodano: 04 Cze 2010 17:55 ]
Jeszcze jedno na zimówkach
[ Dodano: 04 Cze 2010 18:00 ]
Czy ten model będzie pasował do mojego MK3?
http://www.allegro.pl/item1056837710_sp ... obacz.html
Załóżmy że chcę wydać ok 500-600 zł (gwint odpada bo zdecydowanie za twardo na warszawskie drogi). Amorki seryjne auto bardzo wysoko siedzi widać na foto (moje croos country)

Amorki już trochę mają więc pakować kase w springi markowe np H&R lub poszukać uzywek


[ Dodano: 04 Cze 2010 17:55 ]
Jeszcze jedno na zimówkach

[ Dodano: 04 Cze 2010 18:00 ]
Czy ten model będzie pasował do mojego MK3?
http://www.allegro.pl/item1056837710_sp ... obacz.html
wiesz co, może Cię to co mam na sprzedaż zainteresujehermes1984 pisze:Załóżmy że chcę wydać ok 500-600 zł (gwint odpada bo zdecydowanie za twardo na warszawskie drogi)
http://allegro.pl/item1062374251_vw_gol ... 40_mm.html
- hermes1984
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Widziałem przód troszkę za nisko no ja mam 97r. więc nie będzie pasować?..:VoyteQ:.. pisze:wiesz co, może Cię to co mam na sprzedaż zainteresujehermes1984 pisze:Załóżmy że chcę wydać ok 500-600 zł (gwint odpada bo zdecydowanie za twardo na warszawskie drogi)
http://allegro.pl/item1062374251_vw_gol ... 40_mm.html
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
nie ma sensy sie pakowac w marki dla samych springów kit to juz inna bajkahermes1984 pisze:Amorki już trochę mają więc pakować kase w springi markowe np H&R lub poszukać uzywek
[ Dodano: 04 Cze 2010 22:42 ]
to sa od vr6 beda bardzo twarde w twoim, szybko zakacza żywota twoje amorkihermes1984 pisze:Czy ten model będzie pasował do mojego MK3?
http://www.allegro.pl/ite...vr6_zobacz.html

wiesz co, nie interesowałem się tym jakoś, ale wydaje mi się, że przy wymianie całości (tj z talerzykami) wszystko podchodzi. Różnica przed i po liftingu jest taka, że górny zwój sprężyny jest inny - co zmienia tez wielkość talerzyka - i ma to znaczenie przy wymianie sprężyn, ale zakładając wszystko łącznie z talerzykami zawieszenie pasuje - niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylęhermes1984 pisze: Widziałem przód troszkę za nisko no ja mam 97r. więc nie będzie pasować?
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Pomoc przy doborze sprężyn MK3
Podepnę się pod ten temat, otóż:
Set up auta : MK3 1.8 90KM 95r. Kola na lato 205/45R 16 ET35, a na zime standard 185/60R14 ET 42 .
Jak na razie auto jest na seryjnym zawieszeniu, ale przód jest podejrzanie nisko w stosunku do tyłu- przypuszczam ze jest już dość zużyte (choć przegląd przeszedł ) Więc w planach remont. Przy okazji chciałbym zastosować lekko obniżające, sztywniejsze zawieszenie w celu poprawienia prowadzenia.
Po wielu poszukiwaniach, dość ciężko jest znaleźć zestaw inny, mniej obniżający niż -40/40 lub gwint, znalazlem zestaw -20/15 sprężyn MTS, jednak pisze ze to tyko do GTI.
Nie interesuje mnie obniżanie hardkorowe , rzedu -80/60 czy te sprawy, budżet też nie zbyt wysoki , nie chce ocierek kół, ani klepania rantów, a ponadto stan dróg po których się poruszam nie zachęca do szorowania podwodziem. W zimę jeździć w miarę bezstresowo
Cel to : trochę niżej , sztywniej niż seria.
W związku z tym pytanie: Czy są jakieś kity kompletnego sztywnego zawieszenia rzędu -30/25 dedykowane do wersji 1.8 czy może użyć seryjnego zawieszenia od GTI i obniżyc je sprężynami MTS? (Cięższy silnik, i GTI mialo chyba seryjnie niższe nieco zawieszenie od GL'ów, tak? )
Więc zwracam się s prośbą o poradę do fachowców od zawieszenia. Pozdr.
Set up auta : MK3 1.8 90KM 95r. Kola na lato 205/45R 16 ET35, a na zime standard 185/60R14 ET 42 .
Jak na razie auto jest na seryjnym zawieszeniu, ale przód jest podejrzanie nisko w stosunku do tyłu- przypuszczam ze jest już dość zużyte (choć przegląd przeszedł ) Więc w planach remont. Przy okazji chciałbym zastosować lekko obniżające, sztywniejsze zawieszenie w celu poprawienia prowadzenia.
Po wielu poszukiwaniach, dość ciężko jest znaleźć zestaw inny, mniej obniżający niż -40/40 lub gwint, znalazlem zestaw -20/15 sprężyn MTS, jednak pisze ze to tyko do GTI.
Nie interesuje mnie obniżanie hardkorowe , rzedu -80/60 czy te sprawy, budżet też nie zbyt wysoki , nie chce ocierek kół, ani klepania rantów, a ponadto stan dróg po których się poruszam nie zachęca do szorowania podwodziem. W zimę jeździć w miarę bezstresowo

W związku z tym pytanie: Czy są jakieś kity kompletnego sztywnego zawieszenia rzędu -30/25 dedykowane do wersji 1.8 czy może użyć seryjnego zawieszenia od GTI i obniżyc je sprężynami MTS? (Cięższy silnik, i GTI mialo chyba seryjnie niższe nieco zawieszenie od GL'ów, tak? )
Więc zwracam się s prośbą o poradę do fachowców od zawieszenia. Pozdr.
Ostatnio zmieniony pt wrz 24, 2010 08:00 przez B4R0N, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Golf Zero
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=355242" onclick="window.open(this.href);return false;

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości