Zgasł podczas jazdy i nie chcę zapalić [1Z]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Zgasł podczas jazdy i nie chcę zapalić [1Z]

Post autor: Pruszkowiak » czw cze 03, 2010 21:08

Witam

Tak jak w temacie.Kręcę na rozruszniku i nic.Nie miga kontrolka od świec.Sprawdziłem elektrozawór przy pompie miernikiem i jest OK 12V pokazuje.Poluzowałem nakrętkę od wtrysku sterującego ale pompa nie podaje paliwa do wtrysków.Ktoś ma jakieś pomysły??? Acha zero błędów pod VAG. Ostatnio jeździłem na bioestrze tylko i ktoś mi mówił że pompy od tego siadają.
Ostatnio zmieniony pn cze 07, 2010 13:00 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » czw cze 03, 2010 22:47

Pruszkowiak pisze:Ostatnio jeździłem na bioestrze tylko i ktoś mi mówił że pompy od tego siadają.
Bioester to lepsze paliwo, niz zwykły on :bajer: . Kolego ja Ci moge podpowiedzieć, że padł Ci przekaźnik od świec, chyba 99 albo 96. Walnij pare razy w przekaźniki i pokręć :bigok:


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw cze 03, 2010 23:14

OCIU, jutro sprawdzę :bigok:



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » czw cze 03, 2010 23:18

Pruszkowiak pisze:OCIU, jutro sprawdzę
Kolega ma to samo, potrafi na środku krzyżówki zdechnąć, podmień odrazu najlepiej przekaźnik. :bigok:


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Awatar użytkownika
SzostakP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 17:31
Lokalizacja: Nadbrzeż
Kontakt:

Post autor: SzostakP » pt cze 04, 2010 00:42

Pruszkowiak, Jak zaworek na pompie działa dobrze to :
1) sprawdzić przekaźnik 109. (99 to od wycieraczek regulowany).
2) Jesli nie pomoże to jeżeli masz centralkę fabrycznego alarmu to dobrze sprawdzić czy nie popękały w niej luty od przekaźników, albo najlepiej od razu odpowiednie prewencyjnie przelutować .
3) Jeśli dalej gaśnie to można sprawdzić kostkę stacyjki



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14202
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt cze 04, 2010 07:14

Pruszkowiak pisze:Sprawdziłem elektrozawór przy pompie miernikiem i jest OK 12V pokazuje
Ty sprawdziłeś,czy napięcie dochodzi,natomiast w jakim stanie jest zawór,tego w dalszym ciągu nie wiesz...zawór po otrzymaniu napięcia,ma wyraźnie "cyknąć" :bajer:
OCIU pisze:Bioester to lepsze paliwo, niz zwykły on
Dla ciężarowego,wyposażonego w podgrzewacz paliwa,a nie dla 1Z.Kolega zalał do AFN-a i nie chce więcej tego widzieć.
Pompy też siadają po nim jak nie ma podgrzewacza.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
J@rek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt maja 25, 2010 17:16
Lokalizacja: Łodź

Post autor: J@rek » pt cze 04, 2010 09:26

Nie masz immobilizera przypadkiem?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/398687.html][img]http://images.spritmonitor.de/398687.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt cze 04, 2010 16:48

J@rek pisze:Nie masz immobilizera przypadkiem?
Czytałem też że to może być wina immo.Ja nie wiem czy mam immo.Jak sprawdzić czy mam immo?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt cze 04, 2010 18:06

Przy uszkodzonym immobiliserze odpaliłby na chwilę i by zgasł.
OCIU pisze:Bioester to lepsze paliwo, niz zwykły on
Szkoda tylko, że zaciera pompy i zapieka wtryski, nie smaruje tak dobrze jak ON.
Jeśli wogóle nie zapala się kontrolka po przekręceniu kluczyka to padł N109.

Jeśli okaże się sprawny to trzeba znaleźć podwód dlaczego pompa nie podaje paliwa.
Zacznij od filtra, następnie sprawdź elektrozawór, jeśli wszystko będzie ok to zalej oleju do baniaczka i odpalaj z bańki.
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 18:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
J@rek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt maja 25, 2010 17:16
Lokalizacja: Łodź

Post autor: J@rek » pt cze 04, 2010 18:43

Niekoniecznie by odpalił i zgasł przy uszkodzonym immobilizerze.
Immo może odcinać dopływ prądu do zaworu na pompie i po zabawie.
Miałem taki numer, stąd moje pytanie.
Stawiam na elektrozawór.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/398687.html][img]http://images.spritmonitor.de/398687.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt cze 04, 2010 19:19

Ale napięcie na zaworze jest.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt cze 04, 2010 19:31

Wykręciłem N109 z pompy i na 100% jest sprawny.Podpinałem pod plus i działa poprawnie.

Moja diagnoza to padnięta pompa.Dostała po tyłku na pewno bo jeździłem na wtryskach 216 i to nie ulega wątpliwości.

Teraz pytanie zakładać z AFN czy może z AHH???



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob cze 05, 2010 09:10

N109 to sterownik świec znajduje się we wnętrzu nad skrzynką przekaźników. Jak będziesz sprzedawał swoją pompę do daj znać :bajer:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » sob cze 05, 2010 13:52

t0mal pisze:N109 to sterownik świec znajduje się we wnętrzu nad skrzynką przekaźników. Jak będziesz sprzedawał swoją pompę do daj znać :bajer:
Racja.Zarówno N109 i 109 sprawdzone i działają poprawne

Ok jak wymontuje pompę to się odezwę.Myślę, że się dogadamy :bigok:

[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 13:02 ]
Teraz pytanie czy pompa z AFN (A4,Mk3,sharana itp.) pasuje plug&play do 1Z???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości