Czujnik N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik N75
Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI ! Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał, bo wcześniej pokazywało na vagu że to on,i nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 ! panowie co to może byc? mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie motor,guma na IC też jest ok,oczywiście nie bierze nic oleju i nic dymka nawet na obrotach 4/5 tys...wymieniłem wszystkie wężyki na nowe bo myślałem że tutaj może byc problem...A mam jeszcze takie pytanko czy jest jakiś bezpiecznik od przepływki w golfie MK4,bo kostka jest ok i te kabelki od niej też sprawdziłem...Mechanior stwierdził że przepływka nie padła,więc już nic mi nie przychodzi do głowy więc proszę o pomoc...
Re: Czujnik N75
zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów-piotruss6 pisze:Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI ! Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał, bo wcześniej pokazywało na vagu że to on,i nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 ! panowie co to może byc? mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie motor,guma na IC też jest ok,oczywiście nie bierze nic oleju i nic dymka nawet na obrotach 4/5 tys...wymieniłem wszystkie wężyki na nowe bo myślałem że tutaj może byc problem...A mam jeszcze takie pytanko czy jest jakiś bezpiecznik od przepływki w golfie MK4,bo kostka jest ok i te kabelki od niej też sprawdziłem...Mechanior stwierdził że przepływka nie padła,więc już nic mi nie przychodzi do głowy więc proszę o pomoc...
Błąd ten lubi wywalić gdy turbo zapompuje poza zakres MAPsensora (G71) , czyli walnie ponad 1.5barŁuki_79 pisze:G71 czujnik ciśnienia doładowania,błąd 00519 odnosi się do tego czujnika.Poza tym
od tego wypadałoby zacząć aby móc dalej coś doradzaćPinkFloyd pisze:zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów-
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
tak się tylko dzieje w starszych sterownikach z czujnikiem MAP wewnątrz obudowy ECU, w Golfach Mk4 już tak nie jest, moje turbo wcześniej pompowało powyżej 1560 mbar i nigdy nie pojawił się błąd G71.homsky pisze:Błąd ten lubi wywalić gdy turbo zapompuje poza zakres MAPsensora (G71) , czyli walnie ponad 1.5bar
Błędy N75 i G71 u kolegi pewnie są spowodowane ich lub wiązki do nich usterką elektryczną a nie wynikiem nieprawidłowej regulacji ciśnienia doładowania. Zostanie usunięta usterka elektryczna w obwodzie G71 to i tryb awaryjny przejdzie.
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 18:52 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości