Kilka danych o AFT potrzebne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KUBA-M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 21:39
Lokalizacja: Szczecin

Kilka danych o AFT potrzebne

Post autor: KUBA-M » pn kwie 17, 2006 21:52

Witam , poszukuje kogoś kto ma w swoim VW silnik 1,6 AFT ok97 r jest kilka rzeczy które chciałbym sprawdzić np . max moment obrotowy podawany w książce jest przy 5800 obr a ja mam odcięcie przy 5000 ...
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 22:21 przez KUBA-M, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pn kwie 17, 2006 22:01

to jest normalne ze jesty odciecie zaplonu przy obrtach takich fabryka zapobiga przed rozwaleniem silnika ale naszczescie w moim modelu nie ma odciecia i wchodzi na max obroty


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

KUBA-M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 21:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: KUBA-M » pn kwie 17, 2006 22:08

tak ,ale co odpowiada za odciecie zaplonu , i chcę sie upewnić ze tak ma być dla tego silnika 1,6AFT , a nie że coś jest przekąbinowane



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn kwie 17, 2006 22:26

przy 5800 to masz maksymalną moc, a moment masz przy 3500 ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

KUBA-M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 21:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: KUBA-M » pn kwie 17, 2006 22:54

, ale dlaczego odcina mi zaplon prz niecalych 5 tys tak ma być ? pyt może dziwne ale od niedawna mam vw poprzednie auto kreciłem spokojnie do 6000



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn kwie 17, 2006 23:12

to chyba masz coś nie tak.........bo to za małe obroty na odcięcie......:/


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn kwie 17, 2006 23:21

KUBA-M pisze:ale dlaczego odcina mi zaplon prz niecalych 5 tys tak ma być ? pyt może dziwne ale od niedawna mam vw poprzednie auto kreciłem spokojnie do 6000
Licznik z VR6 moze zapakowany? :>
Do ilu masz predkosciomierz?



KUBA-M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 21:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: KUBA-M » pn kwie 17, 2006 23:36

licznik jest oryginalny auto odkupilem od znajomego (pierwszy właściciel kupił je w salonie )wiecej stało niż nim jezdził (90 tys )mialo tylko wymieniony rozrząd i czujnik halla , wydaje mi sie jakieś zamulone bo przesiadłem sie z 1,4 i mialo wiekszego kopa , podpowiedzcie coś !!



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pn kwie 17, 2006 23:45

mozliwe ze jest troszke przymulone i musisz je troszke przeciagnac zeby je odmulic i dopiero wtedy bedzie ladnie wchodzic na obrotki


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

KUBA-M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 21:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: KUBA-M » wt kwie 18, 2006 17:12

Czy to może być wina rozrządu ? Jak myslicie ?

[ Dodano: 03 Maj 2006 18:40 ]
:jezor: to był czujnik Hala , teraz kreci sie do 6-7 dzięki za pomoc Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Yomi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 20:31
Lokalizacja: Kołbacz
Kontakt:

Post autor: Yomi » ndz sie 05, 2007 14:03

Hmm, nie jestem pewien bo na samochodach sie az tak bardzo nie znam, ale ja mam tez 1.6 AFT i mam ten sam problemik - 5000 obotow i odcinany jest zaplon. W wyszukiwarce wpisz samo oznaczenie silnika (AFT) to wywali Ci sporo watkow gdzie problem jest 5k obrotow i odciecia jest poruszany. W jednym ktos sie wypowiedzial, ze wymienil czujnik Halla i motor zaczal wyzej krecic, w innym znalazlem ze komputer moze byc w trybie awaryjnym... Sam nie wiem, co to moze byc, na razie mi brakuje czasu by udac sie na jakiegos VAGa :|



Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Post autor: PhytonST » wt sie 07, 2007 15:50

Witam , miałem ten sam problem ale został on rozwiązany silnik mam AFT na vagu wyskoczył błąd czujnika spalania stukowego, przyczyną były kabelki przepalone ale co ciekawe pod izolacją, z zewnątrz było wszystko ok, dałem nowe kabelki, zdjołem klemem na 30 min i już idzie do ponad 6 tyś :)



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt sie 07, 2007 19:33

mnie odcina zapłon coś ok 6,5 tyś, dokładnie nie sprawdzałem....



Doggi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:15
Lokalizacja: Jankowice

Post autor: Doggi » ndz sie 19, 2007 00:27

Miałem podobny problem. Pomogło lekkie opóżnienie kąta zapłonu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 284 gości