Golf 2 1.8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Golf 2 1.8 RP
Witam kupiłem w/w samochodzik i mam takie pytanko czy lekko falujące obroty w tych silnikach to jest normalne mam na mysli lekkkie zmiany które słychac z tłumika i z drgan deski rozdzielczej obroty sie zmieniają jak sie zagrzeje minimalnie wskazówka obrotomierza deliktanie sie rusza sonda lambda jest nowa i silniczek krokowy może to zmiany sondy lambda powodują te wachania na uszkodzonej sondzie tych wachan nie było ale palił jak smok włożona jest oryginalna sonda z Boscha dziekuje
czesc,minimalnie umnie tez obroty faluja,ale mi pomoglo(mialem mocne wachania) wyczyszczenie potencjometru z prawej strony monowtrysku.masz go przykreconego czterema srubkami.troche to delikatna operacja zwlaszcza ustawienie go prawidlowo po demontarzu.o ile pamietam mierzy sie napiecie na brozowej wtyczce z lewej strony monowtrysku.masz tam 4 przewody i pomiedzy dwoma masz napiecie jak ruszasz tym potencjometrem to napiecie sie zmienie,musialbys zamontowac woltomierz miedzy tymi dwoma kabelkami zmierzyc napiecie i po wyczyszczeniu potencjometru identyczne napiecie ustawic(tylko niepamietam ktore to dwa kable z tych czterech posprawdzaj.a jak masz za male obroty to buda moze drgac a zwlaszcza deska,bolaczka golfa2
tak ale jak gadalem z fachowcem co pracuje w serwisie vw to ustawia sie nie na ksiazke potencjometr ale do kazdego auta osobno bo zawsze sa minimalne roznice.wkoncu to nie nowe auta.a jesl ta wsazowka sie minimalnie rusza to normalne nieznam przynajmniej ja golfa ktoremu by minimalnie obroty nie chodzily(mam 3 kolesi co kochala renaulty to dopiero im lata wskazowka)
Witam
to co wiem,to ci napiszę otóż;układ wtryskowy mono-jetronic,silnik RP
predkość obrotowa obr/min 750....950,stężenieCOw spalinach 0,2...1,2%. ograniczenie prędkości obrotowej obr/min6300. ciśnienie paliwa bar 0,8...1,2zmierzone na biegu jałowym
ciśnienie utrzymywane bar 0,5po 5min od wyłączenia zapłonu.
ustawienie tłumika przepustnicy mm 4,0...4,5,skok popychacza między otwartą i zamkniętą przepustnicą.
Nastawnik/wyłącznik przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1i 2(górne zaciski nastawnika przepustnicy}3...200 omy
-rezystencja między zaciskami 3 i4(górne zaciski nastawnika przepustnicy)0,5 przy otwartej przepustnicy, nieskończona-przy zamkniętej przepustnicy omy
odległość między wyłącznikiem przepustnicy a zderzakiem(śrubą regulacyjną)0,50~0,10mm.
czujnik położenia przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1 i 5=520...1300 omów
między 1 i 2 =600...3500 omów
między 1 i 4 =600....6600 omów
rezystancja cewki wtryskiwacza 1,2...1,6 oma
może to Ci wtym pomoże
pozdrawiam Przemek
to co wiem,to ci napiszę otóż;układ wtryskowy mono-jetronic,silnik RP
predkość obrotowa obr/min 750....950,stężenieCOw spalinach 0,2...1,2%. ograniczenie prędkości obrotowej obr/min6300. ciśnienie paliwa bar 0,8...1,2zmierzone na biegu jałowym
ciśnienie utrzymywane bar 0,5po 5min od wyłączenia zapłonu.
ustawienie tłumika przepustnicy mm 4,0...4,5,skok popychacza między otwartą i zamkniętą przepustnicą.
Nastawnik/wyłącznik przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1i 2(górne zaciski nastawnika przepustnicy}3...200 omy
-rezystencja między zaciskami 3 i4(górne zaciski nastawnika przepustnicy)0,5 przy otwartej przepustnicy, nieskończona-przy zamkniętej przepustnicy omy
odległość między wyłącznikiem przepustnicy a zderzakiem(śrubą regulacyjną)0,50~0,10mm.
czujnik położenia przepustnicy;
-rezystancja między zaciskami 1 i 5=520...1300 omów
między 1 i 2 =600...3500 omów
między 1 i 4 =600....6600 omów
rezystancja cewki wtryskiwacza 1,2...1,6 oma
może to Ci wtym pomoże
pozdrawiam Przemek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości