2 Pytania po przekładce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
2 Pytania po przekładce
Witam.
Dokonałem przekładki wtrysku jednopunktowego z AAm do 1.6 RF. Wszystko śmiga, pali od strzału ale mam problem z dwiemaz rzeczami:
Jak podpiąć obrotomierz i wskaźnik poziomu paliwa do tej onstalacji od silnika 1.8, poniewarz tylko te dwie rzeczy mi nie działają. Wskaźnik sprawny, obrotomierz też. Przy skrzynce bezpieczników wisi mi niebieski kabel, podobno to on jest od obrotomierza bo na schemacie jest opisany jako SPEED. A co do pływaka to już nie mam pomysłu, instalacja dobra, pływak też, ale niestety nie działa. Czyżby inna rezystencja?
Mam jeszcze jedno pytanko: Jaki interfejs wybrać Vag wybrać żeby zdjagnozować moje autko, a szczególnie silnik.
Pozdrawiam
Dokonałem przekładki wtrysku jednopunktowego z AAm do 1.6 RF. Wszystko śmiga, pali od strzału ale mam problem z dwiemaz rzeczami:
Jak podpiąć obrotomierz i wskaźnik poziomu paliwa do tej onstalacji od silnika 1.8, poniewarz tylko te dwie rzeczy mi nie działają. Wskaźnik sprawny, obrotomierz też. Przy skrzynce bezpieczników wisi mi niebieski kabel, podobno to on jest od obrotomierza bo na schemacie jest opisany jako SPEED. A co do pływaka to już nie mam pomysłu, instalacja dobra, pływak też, ale niestety nie działa. Czyżby inna rezystencja?
Mam jeszcze jedno pytanko: Jaki interfejs wybrać Vag wybrać żeby zdjagnozować moje autko, a szczególnie silnik.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 15:59 przez Cybus18, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Obrotomierz powinien mieć podłączone 3 przewody (+) (-) i sygnał z cewki (+ przy zapłonie można ze skrzynki wziąć te od drzwi bo ja tak miałem)
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Skoro licznik z mkII, to trzeba podłączyć czerwono-czarny kabelek który był przy cewce w mkII z oryginalną instalacją do cewki silnika z mkIII. Tylko trzeba tam podłączyć zacisk cewki nr 1 - bezpośrednio z cewki, a nie to, co wchodzi do modułu zapłonowego. Czyli trzeba się wpiąć między moduł zapłonowy a cewkę, te dwa elementy w mkIII są zmontowane w całość.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Odepnij przy zbiorniku wtyczkę od czujnika i we wtyczce zewrzyj przewód fioletowo-czarny jak dobrze pamiętam z masą (brązowy) - strzałka powinna pójść na maksa. Jak tak, to czujnik uszkodzony lub inna rezystancja (nie wiem, czy były różne rezystancje w mk2/mk3).
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 156 gości