[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Nie ma takiej opcji zeby 100 bylo moment moze 165 bedzie , tam prawie nic mechanicznie nie zrobil , max 95km . Zrobic sie zawsze da moc i to jest bez rozncy czy to bedzie 8V czy 16V gaźnik czy wtrysk , tylko bedzie wymagac wiekszych prac lub miejszych. Autko ładne i fajnie wyglada tak na marginesie
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 16:55 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Rafal__K
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
- Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Mógłby ktoś zrobić jakieś ogólne podsumowanie tego wszystkiego??
Bo jest tyle stron i ciężko sie połapać w tym wszystkim...
Zainteresował mnie to i chyba pomyśle czy u siebie tak nie zrobić...
Piszecie, że trzeba zmienić komputer od ABS...
Wystarczy odpiąć stary i podpiąć ten od ABS?? I bedzie działać??
Przeglądam właśnie kompy na allegro, ale w opisach głównie są całe numery kompów...
Mógłby ktoś napisać jakiś numer/oznaczenie takiego kompa??
Bo jest tyle stron i ciężko sie połapać w tym wszystkim...
Zainteresował mnie to i chyba pomyśle czy u siebie tak nie zrobić...
Piszecie, że trzeba zmienić komputer od ABS...
Wystarczy odpiąć stary i podpiąć ten od ABS?? I bedzie działać??
Przeglądam właśnie kompy na allegro, ale w opisach głównie są całe numery kompów...
Mógłby ktoś napisać jakiś numer/oznaczenie takiego kompa??
[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
zakladasz walek z 2E lub jakiegos innego GTi 2.0 8V, kompa z ABS ( odpinasz swoj stary i wpinasz z ABS ), zakladasz kolektor wydechowy z ABS i caly wydech ( AAM ma srednice 45mm a ABS ma 50 ) lub szukasz kolektora z tego co kojaze z golfa IV 1.6 SR bo pasuje kolektor, do tego dwururka z 2.0. I masz moze kilka KM to sa rzeczy gdzie malym kosztem uzyskasz kilka KM z AAM.
eSsssssssssss :))))
- Rafal__K
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
- Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Ok wielkie dzieki za odpowiedz...Y@RO pisze:zakladasz walek z 2E lub jakiegos innego GTi 2.0 8V, kompa z ABS ( odpinasz swoj stary i wpinasz z ABS ), zakladasz kolektor wydechowy z ABS i caly wydech ( AAM ma srednice 45mm a ABS ma 50 ) lub szukasz kolektora z tego co kojaze z golfa IV 1.6 SR bo pasuje kolektor, do tego dwururka z 2.0. I masz moze kilka KM to sa rzeczy gdzie malym kosztem uzyskasz kilka KM z AAM.
Napisał ktoś, że przy zmianie kolektora wydechowego na ten z IV trzeba zmienić sonde lambda, ale coś trzeba przerobić z jej zasilaniem...
Jak to z tym jest?
Wracając do komputera...
Obojętnie z jakiego rocznika bedzie??
Ja mam Golfa z 94r. to jak wsadze kompa np z 96 to nic nie bedzie przeszkadzało??
Czy szukać z tego samego rocznika??
Ma ktoś jakiś symbol/oznaczenie tego komputera??
Bo na allegro jest ich troche, a niechciał bym wydać kasy na złego...
Bo niestety prawie nikt nie pisze z jakiego silnika jest (chodzi o oznaczenie AAM, AMS itp) tylko, że 1.8 i tyle...
[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
Rafal__K, kolego co do kompa to musisz wsadzic takiego z wersji ABS czyli 90 km co do roku produkcji kompa to raczej nie robi to wiekszej roznicy ja robilem cos takiego w swoim AAM i ci powiem ze efekt jest
[ Dodano: 03 Cze 2010 18:06 ]
gdybys chcial jeszcze jakies info to pytaj smialo w temacie albo na pw na ile bede mogl to wytlumacze i pomoge
[ Dodano: 03 Cze 2010 18:06 ]
gdybys chcial jeszcze jakies info to pytaj smialo w temacie albo na pw na ile bede mogl to wytlumacze i pomoge
tak, bo sonda nie jest w kolektorze tylko juz w dwururce idacej od kolektora. Wtedy sonda musi byc 4ro przewodowa bo musi byc "grzana" wiec wtedy trzeba taka podpiac.Rafal__K pisze:Napisał ktoś, że przy zmianie kolektora wydechowego na ten z IV trzeba zmienić sonde lambda, ale coś trzeba przerobić z jej zasilaniem...
a kolektor to taki: http://www.allegro.pl/item1033297252_ko ... _6_sr.html
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 18:36 przez Y@RO, łącznie zmieniany 1 raz.
eSsssssssssss :))))
Rafal__K, tutaj masz spis komputerów z 1.8 ABS
0 261 200 714 - 1H0 907 311 C
0 261 200 784 - 1H0 907 311 H
0 261 200 752 - 357 907 311 A
0 261 203 184 - 8A0 907 311 B
0 261 203 318 - 1H0 907 311 L
kiedyś sobie spisałem na zapas bo tez w planie miałem zmieniać
0 261 200 714 - 1H0 907 311 C
0 261 200 784 - 1H0 907 311 H
0 261 200 752 - 357 907 311 A
0 261 203 184 - 8A0 907 311 B
0 261 203 318 - 1H0 907 311 L
kiedyś sobie spisałem na zapas bo tez w planie miałem zmieniać
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Rafal__K
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
- Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Wielkie dzieki koledzy
Bedzie trzeba powoli zacząć zbierać graty, a jak widze narazie aż takie wielkie koszta nie są...
Z tego co patrzyłem na allegro to kompa można wyrwać do 100zł, kolektor też, tylko z wałkiem może być problem bo na allegro nie znalazłem takiego ;/
Czekam tylko na wypłate i zaczynamy...
Aha..
Kolektor od IV podejdzie P&P??
Czy trzeba coś modzić??
Podejdzie tymczasowo po ori wydech AAM??
Obecnie mam zamiast kata strumienice i cały wydech jest prawie nowy (poprzedni właściciel wymieniał)...
Czy po zmianie kolektora trzeba bedzie szukać nowego kompletnego wydechu??
Bedzie trzeba powoli zacząć zbierać graty, a jak widze narazie aż takie wielkie koszta nie są...
Z tego co patrzyłem na allegro to kompa można wyrwać do 100zł, kolektor też, tylko z wałkiem może być problem bo na allegro nie znalazłem takiego ;/
Czekam tylko na wypłate i zaczynamy...
Aha..
Kolektor od IV podejdzie P&P??
Czy trzeba coś modzić??
Podejdzie tymczasowo po ori wydech AAM??
Obecnie mam zamiast kata strumienice i cały wydech jest prawie nowy (poprzedni właściciel wymieniał)...
Czy po zmianie kolektora trzeba bedzie szukać nowego kompletnego wydechu??
[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
z tego co wiem to tak, ale moze mnie ktos poprawicRafal__K pisze: Kolektor od IV podejdzie P&P??
nie zabardzo bo musisz dwururke kupic jeszcze a od dwururki idzie juz wydech 50 mm a AAM ma 45mmPodejdzie tymczasowo po ori wydech AAM??
j.wRafal__K pisze:Czy po zmianie kolektora trzeba bedzie szukać nowego kompletnego wydechu??
mam do sprzedania z silnika 2.0 8v z 97r, jest to z wersji USA ) przesmigane ma okolo 110 tys km.Rafal__K pisze:tylko z wałkiem może być problem bo na allegro nie znalazłem takiego ;/
eSsssssssssss :))))
- Rafal__K
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
- Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Tak rozmawiałem z ludźmi i przemyślałem wszystko...
Dowiedziałem sie, że wymiana samego wałka może być ryzykowne...
Znajomy wymieniał wałki w Roverze na używane i mu po pewnym czasie zblokowało i ukręciło ten wałek...
Okazało sie że krzywki były inaczej wyrobione i sie zblokowało...
Do tego wymieniając wałek trzeba rozebrać rozrząd i go przy składaniu na nowy wymienić...
Po zmianie kolektora, trzeba zrobić cały wydech co też pare groszy bedzie kosztowało...
Wydech z kwasówki by mnie kosztował ok 500-600zł, do tego wałek, rozrząd, komputer, kolektor + do tego robocizna bo sam wałka i rozrządu nie wymienie, także myśle że w 1500zł bym sie zmieścił...
I na obecną chwile wydaje mi sie mało opłacalne...
Za 900zł można kupić cały silnik ABS...
Zobaczymy...
Przemyśle wszystko...
Dzieki za wszystkie informacje
Dowiedziałem sie, że wymiana samego wałka może być ryzykowne...
Znajomy wymieniał wałki w Roverze na używane i mu po pewnym czasie zblokowało i ukręciło ten wałek...
Okazało sie że krzywki były inaczej wyrobione i sie zblokowało...
Do tego wymieniając wałek trzeba rozebrać rozrząd i go przy składaniu na nowy wymienić...
Po zmianie kolektora, trzeba zrobić cały wydech co też pare groszy bedzie kosztowało...
Wydech z kwasówki by mnie kosztował ok 500-600zł, do tego wałek, rozrząd, komputer, kolektor + do tego robocizna bo sam wałka i rozrządu nie wymienie, także myśle że w 1500zł bym sie zmieścił...
I na obecną chwile wydaje mi sie mało opłacalne...
Za 900zł można kupić cały silnik ABS...
Zobaczymy...
Przemyśle wszystko...
Dzieki za wszystkie informacje
[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
kto ci takich głupot nagadał? Dlaczego na nowy?Rafal__K pisze: rozebrać rozrząd i go przy składaniu na nowy wymienić...
Ostatnio zmieniony pn cze 07, 2010 20:51 przez gracek1906, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości