zanik mocy oraz olej w intercooler

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt cze 01, 2010 03:07

Sztomel pisze:(odma dawno wypięta z wydechu),
Ja o tym doskonale wiem hehe > nie od pięciu dni się w tematach mijamy > Wiadomo jest odgórnie że jak ktoś dobrze turbo użytkuje to będzie ono długo żyło.
Garrett bardzo wiele potrafi wybaczyć > ale z braku wiedzy można skutecznie ukrócić jej życiorys.
Luzy nie oznaczają lania > ja wolę dobrą używkę niż po regeneracji.



arwam

Post autor: arwam » wt cze 01, 2010 09:29

fleshu pisze:Luzy nie oznaczają lania > ja wolę dobrą używkę niż po regeneracji.
ja też ale w przypadku kiedy ma luzy trzeba już znacznie uwązniej się przyglądać takiej turbinie



skejcik2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt cze 01, 2010 12:27
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: skejcik2 » wt cze 01, 2010 13:08

Ja też mam problem z zanikiem mocy. Tzn. jak za długo cisnę gaz pod 3 tyś obr/min na dwóch biegach pod rząd np. na 3 i 4, albo 4 i 5, to mi nagle auto się "dusi" i już nie przyspiesza.. Byłem z tym u mechanika, przeczyścił turbo, niby jest lepiej, ale czasem problem się znowu pojawia. Wiem w jaki sposób używać gazu, żeby się nie dusił, ale przecież to nie jest rozwiązanie problemu... Z góry dzięki za porady



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr cze 02, 2010 00:52

skejcik2 pisze:Z góry dzięki za porady
Ciągle rozbijany temat.

Mechanik ci nie zrobi logów dynamicznych > mechanik zrobi wielkie oczy jak o to go zapytasz.
Więc polecam wklepanie nawet w google słowa "notlauf" > i zapoznanie się z tematem > poczytaj trochę > dowiesz się co to VAG > i przestaniesz kasę zbędnie tracić > a o to chyba głównie chodzi.

Jak poczytasz to opisz dokładnie co zauważyłeś po obserwacjach zalecanych w znalezionych postach.
Nie traktuj mojej wypowiedzi jako obrazę > popatrzyłem tylko na liczbę godzin i liczbę wizyt, które odbyłeś na forum VWgolf.pl > i tak jak większość Kolegów pewnie powie > Od sukcesu i rozwiązania twojego problemu dzieli cię tylko przeczytanie paru tekstów.

Pozdrawiamy i zachęcamy do poszerzania wiedzy o swoim autku.



Awatar użytkownika
kolas415
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 18:32
Lokalizacja: PO

Post autor: kolas415 » śr cze 02, 2010 20:07

Udało mi się wreście zrobić Logi dynamiczne, są to moje pierwsze logi ale wydaje mi się, że
zrobione prawidłowo. Robiłem je na rozgrzanym silniku oraz na 3 biegu.
Logi w załączniku w Excelu

pozdrawiam i proszę o poradę może teraz będzie coś wiadomo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 20:09 przez kolas415, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr cze 02, 2010 20:53

kolas415, wklej swoje logi tutaj http://vaglog.rtnet.pl/ (musisz podać e-mail aby się zarejestrować) i następnie wklej linki swoich logów na forum



Awatar użytkownika
kolas415
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 18:32
Lokalizacja: PO

Post autor: kolas415 » śr cze 02, 2010 21:16

Dzięki za info. A więc podaje link do logów,

http://vaglog.rtnet.pl/luke_power_13952.html



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr cze 02, 2010 21:45

Zmienna geometria się zacina,N75 na maxa zbija ciśnienie.Chyba będziesz miał okazję bliżej poznać swoją suszarkę przy czyszczeniu :grin:



Awatar użytkownika
kolas415
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 18:32
Lokalizacja: PO

Post autor: kolas415 » śr cze 02, 2010 21:47

Czyli N75 sprawny i pozostaje tylko czyszczenie?



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr cze 02, 2010 21:52

Zawsze możesz zamienić N75 z N18 i wtedy sprawdzić.Sprawdz również czy bez żadnych problemów możesz wciskać sztangę do gruszki-nie może być żadnych zacięć,wszystko musi chodzić płynnie.Wężyki raczej sprawdzone?



Awatar użytkownika
kolas415
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 18:32
Lokalizacja: PO

Post autor: kolas415 » śr cze 02, 2010 21:57

Wężyki wyglądają dobrze, wymieniałem tylko jeden ale to już dawno bo wyglądał jak flak.
Czy nic się nie stanie jak zamienię te zaworki?



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr cze 02, 2010 22:03

Czy nic się nie stanie jak zamienię te zaworki?
Nic się nie stanie złego napewno



Xprzemcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 18:31
Lokalizacja: BEłchatów

Post autor: Xprzemcio » śr cze 02, 2010 22:18

Cześć , miałem taki sam problem olej w interkoolerze i totalny muuuuł,nie przejmój się olej dostaje się tam z odmy rurami (dolot EGR itd i spływa na dół do samego interkoolera .A to że autko jest tempe --- wyczyść N75 są fotki jak to się robi --poczujesz ulgę jak to wykonasz i najlepiej wyczyść dolot i EGR.



Awatar użytkownika
kolas415
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 18:32
Lokalizacja: PO

Post autor: kolas415 » śr cze 02, 2010 23:53

Z czyszczeniem muszę się narazie wstrzymać gdyż sesja za pasem i mam bardzo mało czasu. Lecz za nim zabiorę się za czyszczenie turbo chciałbym mięć pewność czy inne elementy są sprawne np. przepływka. Które grupy mógł bym jeszcze logować i dać do oceny żeby można było określić czy jest wszystko dobrze?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 167 gości