Nierówna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Nierówna praca silnika
Mam taki problem, odpale auto jak jest zimne to wiadomo ze ma mniejsze obroty okolo 850 ale czuc ze silnik nie prauje równo dygocze... jak sie rozgrzeje obroty wzrastaja normlanie do 980-1000 ale stojac na biegu jałowym czuc dalej dygotanie ewidentnie cos z silnikiem,dodakowo jak go przegazuje to czasem potrafi strzelic z rury, zdarza sie nawet ogniem, nie bylo tego jakis czas temu a z dnia na dzien coraz bardziej jest to odczuwalne, myslicie ze to koncowki wtryskiwaczy?powietrza w wezykach nie ma,swiece grzeja wszystkie, przewody przelewowe nowe,nigdzie sie nie poci, nic nigdzie nie ucieka,płyn chlodniczy ok, olej tez, kat lekko przyspieszony ale celowo o 0,5 stopnia, filtr paliwa nowy...
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 18:01 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
w tamtym roku wymienialem koncowki...
w ktorym miejscu on sie znajduje?t0mal pisze:zaworek do regulacji ciśnienia wewnętrznego w pompie
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 21:13 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Książkowe obroty w SB to 900 , jeżeli , ja miałem ustawione na lampę i w 1V są 850 a na obrotku pokazuje 1000 więc przekłamuje - ustaw sobie nie cały tysiąć , ja strzelałem po modach i starałem się ustawić jak najdokładniej i wyszło mi 800
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
mi nie chodzi o obroty, tylko o to ze silnik nierowno pracujegrandi pisze:Książkowe obroty w SB to 900 , jeżeli , ja miałem ustawione na lampę i w 1V są 850 a na obrotku pokazuje 1000 więc przekłamuje - ustaw sobie nie cały tysiąć , ja strzelałem po modach i starałem się ustawić jak najdokładniej i wyszło mi 800

[ Dodano: 01 Cze 2010 22:23 ]
to co mam krecic srobkami? od zawsze jezdzilem na tak wykreconej pompie i nie bylo tej przypadlosci az do ostatnich kilku dni...BENITO pisze:wydatek resztkowy
Stojąc przed silnikiem patrząc z góry na pompę to znajduje się on w lewym górnym rogu, jest wkręcony w korpus i trzeba mieć specjalny klucz.tomogolf2 pisze:w ktorym miejscu on sie znajduje?
Z jego pompą koleś nie wiedziałby za co się zabrać.BENITO pisze:Ja bym pojechał do pompiarza, co by sprawdził czy pompa się nie kończy.
t0mal pisze:jest wkręcony w korpus i trzeba mieć specjalny klucz.
t0mal, ja sobie radzę za pomocą płaskiego klucza 10mm i śrubokręta.
co do strzelania w układ wydechowy to miałem kiedyś taką przypadłość i było to spowodowane uszkodzonym zaworkiem ciśnienia wewnętrznego w pompie.
a co do końcówek nie patrz na to kiedy były zakładane tylko rzuć je na próbnik i i zobacz czy nie leją i dobrze rozpylają.
[ Dodano: 02 Cze 2010 10:53 ]
potwierdzamt0mal pisze:BENITO napisał/a:
Ja bym pojechał do pompiarza, co by sprawdził czy pompa się nie kończy.
Z jego pompą koleś nie wiedziałby za co się zabrać.

nie jest to spowodowane zbyt późnym zapłonem w górnych obrotachBENITO pisze:Zastanawiam się czy strzały w wydechu nie są przypadkiem spowodowane olejem wydostającym się z muszli gorącej turbo, bo nie wierzę żeby resztki paliwa mogły tak nabroić, chyba że jakiś wtrysk się zawiesza i wtedy wlewa paliwo do cylindra a nie rozpyla.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
to racjat0mal pisze:Z jego pompą koleś nie wiedziałby za co się zabrać.

i tak chyba zrobie.arwam pisze:a co do końcówek nie patrz na to kiedy były zakładane tylko rzuć je na próbnik i i zobacz czy nie leją i dobrze rozpylają.

tak jak najbardziejarwam pisze:jest to spowodowane zbyt późnym zapłonem w górnych obrotach

[ Dodano: 02 Cze 2010 11:13 ]
ten sam patent mamarwam pisze:ja sobie radzę za pomocą płaskiego klucza 10mm i śrubokręta.
[ Dodano: 02 Cze 2010 11:16 ]
duzo by pisacBENITO pisze:co wy tam namajstrowaliście?

o ten zaworek chodzi. ale co do trzęsienia to nie tu będzie problem leżał. jeśli miałeś tą samąwadę zaworka co ja to strzelanie w wydech ustanie.tomogolf2 pisze:o ten zaworek chodzilo? wstawilem od drugiej pompy,
a co do trzęsienia to sprawdź czy czy wtryskiwacze nie leją to raz jak nie leją to sprawdź ciśnienia sprężania w cylindrach.
jeśli tu też będzie wszystko ok to pompa na stół do sprawdzenia czy na każdy cylinder jest podawana taka sama dawka. co prawda w rotacyjnych pompa dość żadko się zdarza żeby to bruździło ale jest możliwe a jak będziesz sprawdzał wtryskiwacze to zwróć również uwagę na ciśnienia przy jakich się otwierają wtryskiwacze.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pytanie jakiej?tomogolf2 pisze:wstawilem od drugiej pompy
Te zaworki nie są wszystkie takie same.Nawet w AAZ-ach były różne.
W/g mnie tylko wtryski.Miałem to samo,gdy kończyły mi się Mercedesowskie DNO SD 261.Założyłem od SB i jak ręką odjął.Silnik pracuje jak zegareczektomogolf2 pisze:jeszcze trzesie, czuc jakby nierowno spalal albo jakos tak

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 48 gości