Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Witam.
Mechanik powiedział, że lekko gibające się koło pasowe na wale to nic poważnego.
Teraz wiem, że mechanik też za bardzo poważny nie jest.
Oto świeże zdjęcia z dzisiejszej wycieczki za miasto.
Trzeba będzie chyba nowego silnika szukać.
PS. Ma ktoś do sprzedania 1.9 AAZ?
Najnowsze wieści:
Pęknięty na dwie części wałek rozrządu, roztrzaskana szklanka, dwie kolejne mocno walnięte.
Jutro ściąganie głowicy.
Mechanik powiedział, że lekko gibające się koło pasowe na wale to nic poważnego.
Teraz wiem, że mechanik też za bardzo poważny nie jest.
Oto świeże zdjęcia z dzisiejszej wycieczki za miasto.
Trzeba będzie chyba nowego silnika szukać.
PS. Ma ktoś do sprzedania 1.9 AAZ?
Najnowsze wieści:
Pęknięty na dwie części wałek rozrządu, roztrzaskana szklanka, dwie kolejne mocno walnięte.
Jutro ściąganie głowicy.
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 11:12 przez sebanr1, łącznie zmieniany 2 razy.
Mam nadzieję kupić silnik za ok. 2000 zł.jaszczur pisze:raczej tak,wspólczucia bo koszta to raczej będą nie małe
Może włożę TDI jeśli będzie pasował.
[ Dodano: Nie Kwi 16, 2006 23:51 ]
Niestety nie czytałem forum tak często jak powinienem. Do tego mechanior, który twierdził, że jest OK.Corvax pisze:Tyle razy było mówione .... wspołczuje
Przy jakiej predkosci obrotowej sie wysrało - jesli przy niskiej i szybko sie zatrzymał to skonczy sie na zaworach, w innym wypadku moze byc taniej poszukac silnika
A obroty były ok. 3200 tak więc raczej silnik wart tyle ile waży.
Boli i to mocno...
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Corvax pisze:Tyle razy było mówione .... wspołczuje
Przy jakiej predkosci obrotowej sie wysrało - jesli przy niskiej i szybko sie zatrzymał to skonczy sie na zaworach, w innym wypadku moze byc taniej poszukac silnika
Corvax temat powraca - sam widzisz już na ten temat jest b.dużo w całym archiwum....
Książke można by napisać - to jest cholerstwo - ten klin
A w TDI (1Z) już to chyba było inaczej rozwiązane - wogóle to chyba mniej awaryjne rozwiązanie z półksiężycem - choć z drugiej strony jak cep to wymienia to półksiężyc też długo nie pociągnie - to rozwiązanie to lipa na maxa
- WSÓŁCZUJE KOLEDZE Seba
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
No co Ty? Przyjrzyj się dolnemu zdjęciu. Jest koło pasowe na pasek klinowy i mniejsze przymontowane do niego na pasek rozrządu (widać jak wyrwana jest ta 'zębatka').dziechu pisze:ale ja nie rozumiem, przeciez to nie jest pasek rozrzadu, ten napedza alternator, klime, dlaczego cos sie mialo stac z zaworami?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości