216-tki a wytrzymałość silnika

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » sob kwie 24, 2010 13:58

nie wiem ile na takich odcinkach ale na pewno 10

wczoraj strzeliłem traske i wyszło 5.7l bez korekty programu
i korzystając z osiągów w pełnym zakresie obrotowym
więc bez korekty też jest ekonomiczny
ale dobry program to podstawa :bigok:

[ Dodano: 24 Kwi 2010 13:58 ]
no i sprzęgło do wymiany :helm:



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » sob kwie 24, 2010 14:09

dyszka do za dużo :kac:

musisz miec coś nie tak, a progrmu Ci nie zrobią jak będzie przepływka walnięta



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » sob kwie 24, 2010 20:34

wszystko jest ok
vaga mam obcykanego i samochód jest cacy
silnik alh po kapitalce plus 216 bez żadnej korekty



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob kwie 24, 2010 21:23

Moja była Octavia chyba już ze 140tyś zrobiła na 216ach i z tego co wiem ma/mają sie dobrze


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » wt cze 01, 2010 09:11

że tak spytam, nikomu jeszcze nie wydmuchało uszczelki po tych wtryskach albo pękła głowica, korbowód, tłok?
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 09:12 przez admin911, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt cze 01, 2010 12:15

że tak spytam, nikomu jeszcze nie wydmuchało uszczelki po tych wtryskach albo pękła głowica, korbowód, tłok?
albo ...zgubił klucze, dostał kataru, rzuciła go dziewczyna, przypalił bigos, przestało mu smakować piwo...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » wt cze 01, 2010 23:02

W tloku moze zrobic sie dziurka jak nie ustawisz dobrze katu wtrysku.
Panowie to moj Z1 ma wylatane ponad 400kkm i hula jak wsciekly, po miescie zjada jakies 8/100 ale mam ciezka noge. W trasie okolo 8/100 ale predkosci w okolicach 150k/h.
A jak jezdz ZONA to po miescie w okolicach 6/100(ale moze uprawiac PSJ),wiec profilaktycznie w wekend za fajere i trasa jakies 200-300km w jedna strone co by turbinka byla czysta.
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 23:02 przez glus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JaRG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 16, 2008 10:49
Lokalizacja: Komorowo, k/Ostrowi Mazowieckiej

Post autor: JaRG » czw cze 03, 2010 13:45

ja jeździłem na 216 bez korekty jakiś miesiąc.
Po zrobieniu softu żałowałem, że tak późno. Samochód przestal dymić a spalanie wyraźnie spadło, no i jeszcze lepsze odejście :helm:
Niestety musiało to tyle trwać bo umawiałem się na termin na Mineralną i musiałem wymienić sprzęgło na jednomas bo już się ślizgało przy bucie na niskich obrotach.
W chwili obecnej mam przejechane 24tys km po wymianie wtrysków i wszystko jest okej. Średnie spalanie z tych 24tys km wyszło mi 6,2 litra a jeżdżę głownie po miejscu (praca-dom) i czasem traska 200km. Jak temp oleju w silniku osiągnie te 85 stopni to przeważnie ostro go butuje i dlatego uważam, że spalanie jest zaje...e niskie.
Polecam wszystkim wymianę wtrysków na 216 koniecznie w połączeniu z korektą softu


ALH+ czyli 147KM i 320NM

Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

216-tki a wytrzymałość silnika

Post autor: rybaka669 » sob lis 20, 2010 09:50

po 216 zaczelo telepac dwumasem chyba 3eba bedzie go wymienic zanim go sz...k trafi po za tym wrazenie z jazdy jak najbardziej OKAY ale wciąz mało...



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

216-tki a wytrzymałość silnika

Post autor: SToRM » sob lis 20, 2010 18:39

U mnie juz dwa lata walnelo na 216stkach. W tym czasie auto zrobilo okolo 50 000 km. Rok temu hamowane profilaktycznie i moc ta sama. W miedzy czasie wydmuchalo UPG ale to sprawa zupelnie nie zwiazana z modami (kiepsko poskladany motor)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości