EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
z pewnością tak, sterownik tego silnika od razu będzie monitował o nieaktywnym EGR ale sprawdź to odłączając wężyk od siłownika zaworu EGR i zaślepiając koniec tego wężyka i przejedź się a zobaczysz jak wtedy sterownik zareaguje : czy tylko samym błędem i kontrolką silnika czy również trybem awaryjnym.Rafica pisze:Witam ! Czy po wywaleniu EGR z silnika AXR z 2003r. mogą wyskoczyć jakieś błędy?
W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaśle
Rafica, no przecież kol. Sztomel, w temacie w który piszesz napisał co należy zrobić aby nie wyskakiwał błąd..Wróć kilka stron i sie dowiesz jak i co należy wlutować aby bylo dobrze
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
ale zasymulowanie N18 przez rezystor to inna kwestia niż ta o której pisze kolega, w jego przypadku sterownik wybija błąd nie N18 a braku recyrkulacji spalin na podstawie wysokich wartości MAF actual mimo wysokiego impulsu sterującego na N18, chodzi o to że sterownik silnika u kolegi już monituje o niesprawnym EGR a w innych 1.9 TDI sterownik, mimo że widzi dużą masę powietrza, to nie robi z tego żadnego halo.Rafał 21 pisze:W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaśle
Rafica, no przecież kol. Sztomel, w temacie w który piszesz napisał co należy zrobić aby nie wyskakiwał błąd..Wróć kilka stron i sie dowiesz jak i co należy wlutować aby bylo dobrze
Przy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
_Daniel_ pisze:witam, zauważyłem ostatnio że miejscu gdzie zaślepiłem egr blaszkę zaczyna cieknąć, co to może być ?
wydaje misie też żę turbo bierze olej bo było go trochę w rurach dolotowych
no witam kolego jednoznacznie widać że turbina bierze olej , nie ma innego wytłumaczenia
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
zaślepienie egr powowduje że silnik sie wolniej grzeje a co za tym i więcej pali na mieście. czyszczenie kolektora ma wpływ na wyższe obroty sam się przekonałem a potrafi się tam uzbierac sporo syfu. myłem zwykłą benzyną , żeby konkretnie umyć trzeba pół dnia poświęcić...
Można zrobić np. odłączenie egr na kabelku jak silnik nagrzany jest
Można zrobić np. odłączenie egr na kabelku jak silnik nagrzany jest
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 00:34 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Sztomel
O to sorry byłem przekonany że ten problem załatwią te oporniki! .Bo też zastąpiłem ten N18 według parametrów i instrukcji z twojego postu i jest OK nic nie wyskoczyłoPrzy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 14:14 przez Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Przepraszam za odkop, ale mam pytanie.
Czy takie zaślepienie EGR nie wpływa w żadnym stopniu w negatywny sposób na silnik ?
No i czy warto zaślepiać EGR w benzyniaku ?
Czy takie zaślepienie EGR nie wpływa w żadnym stopniu w negatywny sposób na silnik ?
No i czy warto zaślepiać EGR w benzyniaku ?
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 03:38 przez grayfox, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości