Obniżenie samochodu a komfort
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Obniżenie samochodu a komfort
Cześć
Chciałbym opuścić nieco niżej samochód ale nie chcę znów jeździć na takim betonie jak MTS. Nie ma to być coś tak miękkiego jak stary cadillac ale też nie chcę rezygnować kompletnie z komfortu jazdy. Wyszperałem na allegro http://motoallegro.pl/item1042785124_ei ... om_pl.html ale nie wiem czy nie będą tak samo twarde...
Pozdrawiam
Chciałbym opuścić nieco niżej samochód ale nie chcę znów jeździć na takim betonie jak MTS. Nie ma to być coś tak miękkiego jak stary cadillac ale też nie chcę rezygnować kompletnie z komfortu jazdy. Wyszperałem na allegro http://motoallegro.pl/item1042785124_ei ... om_pl.html ale nie wiem czy nie będą tak samo twarde...
Pozdrawiam
jak dla ciebie MTS to beton to nie mam pytan
kup sobie zatem KW V2 z regulacja twardosci ...
i jak koledzy wspomnieli gwint sie kupuje po to by bylo twardo jak chce sie komfort to sie jezdzi na serii
kup sobie zatem KW V2 z regulacja twardosci ...
i jak koledzy wspomnieli gwint sie kupuje po to by bylo twardo jak chce sie komfort to sie jezdzi na serii
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Ja mam zalozony gwint, z przodu jest rozkrecony prawie na maxa (zostalo 0,5 cm gwintu) i jest calkiem komfortowo - nie jest beton
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Chyba się nie zrozumieliśmy. Wiem, że lepiej się jeździ na twardszym zawieszeniu. Wiem też, że obniżenie jest wprost proporcjonalne do utwardzania się zawiasu. Chciałem jednak zachować choć odrobinę komfortu przy ładnym wyglądzie. Na MTS czułem każdą, nawet najmniejszą dziurę w jezdni a samochód wcale nie wyglądał zbyt ładnie.
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no widzisz a wcale tak nie jestczarnykurczak pisze:Wiem też, że obniżenie jest wprost proporcjonalne do utwardzania się zawiasu.
jezdzilem na mts nie w jednym aucie i skoro dla ciebie to twarde to ciezko to widzeczarnykurczak pisze:Na MTS czułem każdą, nawet najmniejszą dziurę w jezdni
tego nie czaje...czarnykurczak pisze:a samochód wcale nie wyglądał zbyt ładnie.
polecam KW ale ob bedzie w okolicach ceny twojego auta... ew troche mniejczarnykurczak pisze:Chyba, że znajdzie się jakiś w miarę komfortowy gwint nie kosztujący więcej niż mój golf jest wart
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
MAPET, może dlatego, że pod maską mam "potwora" 1.4 więc samochód jest dość lekki i dlatego mnie tak trzęsło?
Już kiedyś mi tłumaczyli, że jak się gwint bardziej skręci to jest bardziej miękko.Czyli gdybym kupił porządny gwint (tylko jaki?) to obniżając go zyskiwałbym na wyglądzie, komforcie i prowadzeniu?MAPET pisze:no widzisz a wcale tak nie jest
hmm ciezko odpowiedziec na twoje pytania bo widzisz ty mowisz ze MTS twardy a mam tez gro klientow dla ktorych za miekki a wiekszosc ze idealny takze kazdemu nie dogodzi sie... kupisz KW z regulacja twardosci to bedziesz zadowolony
a jaki bys nie mial to obnizajac zskasz na wygladzie bo co za roznica jaki ? dlatego dziwi mnie ta Twoja wypowiedz ze dlatego ze masz gwint jaki masz to auto nie wyglada najlepiej a co na KW wygladaloby lepiej ?
a jaki bys nie mial to obnizajac zskasz na wygladzie bo co za roznica jaki ? dlatego dziwi mnie ta Twoja wypowiedz ze dlatego ze masz gwint jaki masz to auto nie wyglada najlepiej a co na KW wygladaloby lepiej ?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
chyba zartujesz z KW tro 1 wariant wiecej kosztuje satwaim ze z reg twardosci ok 3,5 tysia wroce do domu sprawdze w cenniku i podammorfeusz86r pisze:chyba trosze mniej. kw z regulacją twardości na-pewno nie więcej niż 3 tyś
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
to ten http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232502.html
to jest var1 czy var2?
[ Dodano: Pon 31 Maj, 2010 ]
to jest var1 czy var2?
Zawieszenie Koni serii 1130 posiada regulacje twardości amortyzatorów. Jest polecane zarówno do jazdy po ulicach jak i do sportu wyczynowego. Poprzez doskonałe zgranie współpracy sprężyny i amortyzatora znacząco poprawia prowadzenie się samochodu.
[ Dodano: Pon 31 Maj, 2010 ]
Cena: 2 752,00 PLN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości