Drgania na niskich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
- Lokalizacja: WWA
Drgania na niskich obrotach
Witam,
od jakiegoś czasu na niskich obrotach ( podczas postoju) czuć w samochodzie drganie. Może i to częsta przypadłość diesli ale w moim nie występowała. Wystarczy lekko dodać gazu, nawet na luzie i drganie znika( zresztą występuje nie zawsze). Nie mam bladego pojęcia co to może być:) Pozdrawiam
od jakiegoś czasu na niskich obrotach ( podczas postoju) czuć w samochodzie drganie. Może i to częsta przypadłość diesli ale w moim nie występowała. Wystarczy lekko dodać gazu, nawet na luzie i drganie znika( zresztą występuje nie zawsze). Nie mam bladego pojęcia co to może być:) Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
- Lokalizacja: Tczew
witam szanownych kolegów tak sie składa że u mnie też wystepują takie drgania. To DWUMASOWE HOLERSTWO już wymieniłem ( 1200 zł) drgania dalej sa ale juz nie w tym stopniu tyle że wczesniej w tych okolicach gdzie to ustrojstwo sie znajduje było słychac jakby krasnoludek stukał młoteczkiem heh teraz jest ok co do drgań które jeszcze wystepuja to u mnie wydaje mi sie że to poducha od strony skrzyn biegów chyba wylatała sie wymienie to sie zobaczy bo jak cisne na silnik to stoi w miejscu a może jakiś wtrysk pier.....li?
witam,
te stukania to było słychać cały czas? podczas jazdy też? przy wciśnietym sprzęgle też? jak auto zagrzane to też było słuchać czy tylko na zimnym? a drgania na biegu jałowym bardzo odczuwalne?
ja mam troche dziwny objaw u siebie (golf4 ASZ) - jak auto zimne to słychać te "krasnoludki z młotkami", ale jak wcisnę sprzęgło to przestaje stukać
jak auto sie zagrzeje to cisza - nie słychac stukania
na biegu jałowym silnik chodzi ok i nie ma drgań
nie wiem co to
jedni mówią, że to dwumas, drudzy, że łożysko oporowe
inni żebym jeździł do czas aż zacznie drgać albo będą problemy przy zmianie biegów
tylko, że mnie to stukanie wkurza
a wracająć do twojego przypadku - wymieniałes samego dwumasa?
jak wymieniają dwumas zalecają wymianę też sprzęgła i tu koszt trochę wzrasta
na allegro widziałem taki komplet za ok 1650zł z przesyłka Sachs'a (dobra cena)
samego dwumasa Sachs'a sprzedaje za coś ok 1050zł
pozdr
te stukania to było słychać cały czas? podczas jazdy też? przy wciśnietym sprzęgle też? jak auto zagrzane to też było słuchać czy tylko na zimnym? a drgania na biegu jałowym bardzo odczuwalne?
ja mam troche dziwny objaw u siebie (golf4 ASZ) - jak auto zimne to słychać te "krasnoludki z młotkami", ale jak wcisnę sprzęgło to przestaje stukać
jak auto sie zagrzeje to cisza - nie słychac stukania
na biegu jałowym silnik chodzi ok i nie ma drgań
nie wiem co to
jedni mówią, że to dwumas, drudzy, że łożysko oporowe
inni żebym jeździł do czas aż zacznie drgać albo będą problemy przy zmianie biegów
tylko, że mnie to stukanie wkurza
a wracająć do twojego przypadku - wymieniałes samego dwumasa?
jak wymieniają dwumas zalecają wymianę też sprzęgła i tu koszt trochę wzrasta
na allegro widziałem taki komplet za ok 1650zł z przesyłka Sachs'a (dobra cena)
samego dwumasa Sachs'a sprzedaje za coś ok 1050zł
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
- Lokalizacja: Tczew
hmmmm cóż moge ci powiedziec umnie oprócz stukania to silnikiem trzesło po całej kolorze silnika co do wciskania sprzegła to było bez różnicy. w moim wymieniałemcały komplet razem z łożyskiem dokładnie dałem 1240zł - vat też sachs wymieniałem w robocie razem z majstrem:)a te stuki to były od teho że podam ci taki przykład jak masz np. zwykły tałeż tyle że on ma wypukłe dno i to całe "latało" najchetniej to bym to zaspawał ałe mi odradzili heh golfy to super samochody niestety nie ma perpetum mobile każdy ma jakieś wady
Witam
Podziele sie z Wami moimi doswiadczeniami co do drgania silnika na biegu jałowym.
Borykam sie z tym problemem do dzisiaj.
Na poczatku mechanik stawial na dwumasa wiec wymienilem komplet dwumas ze sprzeglem no i nic nie pomogło. Dalej - wymienilem poduche pod skrzynia bo mechanik stwierdzil ze to od tego moze byc no i znowu zonk dalej trzesie. Potem mechanik doszed do wniosku ze to moze byc przyczyna napinacz alternatora lub sprzeglo alternatora no i wymienilem napinacz bo sprzeglo bylo dobre No i dalej trzesie! Mechanik juz sobie odpuscil a ja zostalem dalej z problemem. Proponowal sprawdzic cisnienie na tlokach a jak bedzie ok to sprawdzic pompowtryski. Narazie sobie dalem z tym spokoj no i moze dobrze bo teraz zauwazylem ze jak wlaczę KLIME to jak reką odjął drgania ustepuja i slnikiem nie trzesie - to wydaje mi sie ze to nie ma nic wspolnego z cisnieniem na tlokach i pompkami tylko z elektroniką?
Co wy o tym myślicie?
Podziele sie z Wami moimi doswiadczeniami co do drgania silnika na biegu jałowym.
Borykam sie z tym problemem do dzisiaj.
Na poczatku mechanik stawial na dwumasa wiec wymienilem komplet dwumas ze sprzeglem no i nic nie pomogło. Dalej - wymienilem poduche pod skrzynia bo mechanik stwierdzil ze to od tego moze byc no i znowu zonk dalej trzesie. Potem mechanik doszed do wniosku ze to moze byc przyczyna napinacz alternatora lub sprzeglo alternatora no i wymienilem napinacz bo sprzeglo bylo dobre No i dalej trzesie! Mechanik juz sobie odpuscil a ja zostalem dalej z problemem. Proponowal sprawdzic cisnienie na tlokach a jak bedzie ok to sprawdzic pompowtryski. Narazie sobie dalem z tym spokoj no i moze dobrze bo teraz zauwazylem ze jak wlaczę KLIME to jak reką odjął drgania ustepuja i slnikiem nie trzesie - to wydaje mi sie ze to nie ma nic wspolnego z cisnieniem na tlokach i pompkami tylko z elektroniką?
Co wy o tym myślicie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
- Lokalizacja: Tczew
aha 1)ile przebiegu ma twoje auto?
2) lepiej zdjać skrzynie i sprawdzic co jest nie tak może od docicku coś sie wyszczerbiło tak żeby nie uszkodziło sie coś wiecej znam przypadek co gościu gadał to sie nic nie stanie a potem skrzynie wymieniał takich jaj se narobił
[ Dodano: 30 Maj 2010 20:52 ]
a co do elektroniki to masz kolego racje heh kiedyś zepsół mi ste w golfie akumulatorek no to wziołem z t4 odpaliłem -działa-----SCIĄGAM KLEME----i co silnik całkiem inaczej pracuje tak leciutko bez zadnych
''oporów'' że tak powiem
przyczyn może być wiele skończyły sie czasy kiedy można bylo latać w koło silnika z płaską 13nastką i 17nastką he:)
2) lepiej zdjać skrzynie i sprawdzic co jest nie tak może od docicku coś sie wyszczerbiło tak żeby nie uszkodziło sie coś wiecej znam przypadek co gościu gadał to sie nic nie stanie a potem skrzynie wymieniał takich jaj se narobił
[ Dodano: 30 Maj 2010 20:52 ]
a co do elektroniki to masz kolego racje heh kiedyś zepsół mi ste w golfie akumulatorek no to wziołem z t4 odpaliłem -działa-----SCIĄGAM KLEME----i co silnik całkiem inaczej pracuje tak leciutko bez zadnych
''oporów'' że tak powiem
przyczyn może być wiele skończyły sie czasy kiedy można bylo latać w koło silnika z płaską 13nastką i 17nastką he:)
Mój Golf ma 202tys a o jakim docisku kolego piszesz - sprzegła?fan volkswagena pisze:aha 1)ile przebiegu ma twoje auto?
2) lepiej zdjać skrzynie i sprawdzic co jest nie tak może od docicku coś sie wyszczerbiło tak żeby nie uszkodziło sie coś wiecej znam przypadek co gościu gadał to sie nic nie stanie a potem skrzynie wymieniał takich jaj se narobił
[ Dodano: 30 Maj 2010 20:52 ]
a co do elektroniki to masz kolego racje heh kiedyś zepsół mi ste w golfie akumulatorek no to wziołem z t4 odpaliłem -działa-----SCIĄGAM KLEME----i co silnik całkiem inaczej pracuje tak leciutko bez zadnych
''oporów'' że tak powiem
przyczyn może być wiele skończyły sie czasy kiedy można bylo latać w koło silnika z płaską 13nastką i 17nastką he:)
Sprzeglo mam wymienione nowe wraz z dwumasem jak wyzej pisalem
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
- Lokalizacja: Tczew
autko moje ma 198 tyś. i zawsze wolałbym aby to nie był dwumas bo wtedy przy wymianie sprzegła 1 tyś. w kieszeni zostajefan volkswagena pisze:chodziło mi o tego gościa powyżej z wrocławia
teraz poza stukami żadnych problemów nie zauważyłem
tylko czego po zagrzaniu silnika nic nie stuka??
troche mnie przestraszyłes z ta skrzynią znajomego
pozdr
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:26 przez krzysiekp, łącznie zmieniany 1 raz.
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn maja 10, 2010 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn
Dam wam tu linka do tematu jak sobie koleś poradził z tymi cholernymi obrotami w NewBeetle podczas toczenia się auta, Sam mam ten problem. O dziwi przyczyna nie okazało się ani koło dwu masowe ani nic z tych rzeczy...
http://ryneksamochodowy.com/vw-new-beet ... w=previous
http://ryneksamochodowy.com/vw-new-beet ... w=previous
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
- Lokalizacja: WWA
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witam wszystkich
1.Odn problemu z trzęsieniem na biegu jałowym to w większości przypadków jest koło dwumasowe przy wymianie którego od razu całe sprzęgło idzie do wymiany za jednym zamachem. Dwumas nie reaguje na wciśnięcie sprzęgła wiec przy wciśniętym lub nie zawsze są drgania.
2."Krasnoludek z młoteczkiem" (bardzo trafnie to nazwałeś heh) przy zwolnionym/puszczonym sprzęgle i znikający gdy dodamy gazu lub wciśniemy sprzęgło to łożysko wyciskowe/oporowe
Niekiedy mechanik uważa że łożysko wyciskowe jest ok na oko i niby ok a po złożeniu w całość zaczyna znów "grać". Dlatego jak wymieniać to komplet sprzęgło/dwumas/łożysko
Mój silnik ASV i przejechałem juz 20000 km z lekkim trzęsieniem na wolnych i z "krasnoludkiem z małym młoteczkiem" i jest na razie ok gdy sie dolegliwości nasilą wtedy zgłoszę się do mechanika.
1.Odn problemu z trzęsieniem na biegu jałowym to w większości przypadków jest koło dwumasowe przy wymianie którego od razu całe sprzęgło idzie do wymiany za jednym zamachem. Dwumas nie reaguje na wciśnięcie sprzęgła wiec przy wciśniętym lub nie zawsze są drgania.
2."Krasnoludek z młoteczkiem" (bardzo trafnie to nazwałeś heh) przy zwolnionym/puszczonym sprzęgle i znikający gdy dodamy gazu lub wciśniemy sprzęgło to łożysko wyciskowe/oporowe
Niekiedy mechanik uważa że łożysko wyciskowe jest ok na oko i niby ok a po złożeniu w całość zaczyna znów "grać". Dlatego jak wymieniać to komplet sprzęgło/dwumas/łożysko
Mój silnik ASV i przejechałem juz 20000 km z lekkim trzęsieniem na wolnych i z "krasnoludkiem z małym młoteczkiem" i jest na razie ok gdy sie dolegliwości nasilą wtedy zgłoszę się do mechanika.
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 17:02 przez Cobra_vs, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości