Witam wszystkich
Po wymianie turbinki w mk4 silnik AJM na turbine ARL.... są dziwne objawy....
Turbo jakby nie działało.... tz. węże puchą przy deptaniu gazu... a podczas jazdy dzieje się tak jakbym jechał SDI...
Czy ktoś ma pomysł ? co może być nie tak ?
Dodam że przeróbek była nie miara.... tłumik... zmiana kolektora.... długa historia.
Zastanawiam sie czy może przyczyną nie jest to że ori. turbawka była w kolektorze a ta jest osobno... czyli dzielona...
Proszę o pomoc kogoś kumatego...
DO ŚMIETNIKA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
DO ŚMIETNIKA
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 19:14 przez Muszka.d, łącznie zmieniany 1 raz.
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Re: Wymierniona turbina w AJM na ARL....
Wrzuć dynamicznie 011, 03 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusówMuszka.d pisze:Witam wszystkich
Po wymianie turbinki w mk4 silnik AJM na turbine ARL.... są dziwne objawy....
Turbo jakby nie działało.... tz. węże puchą przy deptaniu gazu... a podczas jazdy dzieje się tak jakbym jechał SDI...
Czy ktoś ma pomysł ? co może być nie tak ?
Dodam że przeróbek była nie miara.... tłumik... zmiana kolektora.... długa historia.
Zastanawiam sie czy może przyczyną nie jest to że ori. turbawka była w kolektorze a ta jest osobno... czyli dzielona...
Proszę o pomoc kogoś kumatego...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości