znowu niebieski czujnik;/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

znowu niebieski czujnik;/

Post autor: wojtass31 » ndz maja 30, 2010 20:00

Witam


Mam problem wymienilem juz 4 niebieskie czujniki i ciagle to samo a nie wiem z kad to sie bierze po wymianie czujnika jest wysztko ok obroty stoja na ok 1 tysiac obrotow pojezdzile pol roku i znowu obroty sa zawyzone gdzies 1300 -1400 od czego to moze byc ze ten czujnik tak szybko siada??



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz maja 30, 2010 20:24

A jak by tak zmierzyć rezystancję czujnika na złączu ECU piny 6 i 10 ?



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » ndz maja 30, 2010 20:29

stonefree pisze:A jak by tak zmierzyć rezystancję czujnika na złączu ECU piny 6 i 10 ?
czyli ecu bym musial wyciagnac??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz maja 30, 2010 20:33

Ja to bym kupił czujnik w serwisie bo SWAG, EPS czy HP siadają dość często.



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » ndz maja 30, 2010 20:37

TAZ pisze:Ja to bym kupił czujnik w serwisie bo SWAG, EPS czy HP siadają dość często.
mialem ori VDO



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 30, 2010 20:41

wojtass31, zmierz we wtyczce czujnika czy dostaje 5V po włączeniu zapłonu, i zmierz mu opór, ok 2-3 koma na zimnym i 200-250 omów na gorącym . Wina raczej będzie gdzie indziej: błąd ustawienia zapłonu, rozrządu - takie rzeczy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » ndz maja 30, 2010 20:44

ok tylko musze zalatwic miernik



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 30, 2010 20:45

no dycha w markecie, jeszcze stycznik przepustnicy do sprawdzenia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » ndz maja 30, 2010 20:57

Paweł Marek pisze:no dycha w markecie, jeszcze stycznik przepustnicy do sprawdzenia.
a stycznik jak sprawdzic?? A zapomialem dodac ze silnik 1.8 gti PB



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 30, 2010 21:02

Jest wtyczka przy przpustnicy, jest tam stycznik który przewodzi prąd na zamknietej przpustnicy, i drugi który przewodzi gdy jest mocno otwarta, musisz wybrać odpowiednie kable, kolorów ci nie podam nie mam schematu dokładnego ale doświadczalnie łatwo dojdziesz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » ndz maja 30, 2010 21:04

Paweł Marek pisze:Jest wtyczka przy przpustnicy, jest tam stycznik który przewodzi prąd na zamknietej przpustnicy, i drugi który przewodzi gdy jest mocno otwarta, musisz wybrać odpowiednie kable, kolorów ci nie podam nie mam schematu dokładnego ale doświadczalnie łatwo dojdziesz.
czyli wpiac tam w kabel i sprawdzac czy jest napiecie tak??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości